Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SynQ

De Baron & Pax De Boot

Recommended Posts

Na een hele tijd zoeken en lezen heb ik er 2 shops uitgezocht die ik binnenkort wil bezoeken. Breda ligt voor mij het makkelijkste om te rijden en ik rijd door zoveel kleine binnenwegen ernaartoe dat de politie zelf niet meer weet waar ze zitten zouden ze mij achtervolgen, hehe :tu

 

Note: Correct me if i'm wrong....

 

De baron zou ik moeten zijn voor goede wiet, specifiek in haze soorten? Haze soorten zou je makkelijker een "high" van krijgen dus daarvan mijn keuze... Juist?

Van de baron zou ik dan naar pax de boot gaan, waar je enorm veel keuze zou hebben uit hash?

 

Welke soorten zoude jullie mij aanraden? Zowel wiet als hash. Van het éne zou ik graag high worden, en van het andere stoned. Ik weet dat het persoonsgebonden is en soortgebonden, maar ik heb in mijn leven nog nooit bewust bezig geweest met of ik nu high of stoned ben. Daarmee dat ik het eens graag zou testen en zelf weten wanneer ik nu high of stoned ben. Met wat geluk lukt het mij mss... Ik geef graag wat meer geld uit aan goede kwaliteit ipv kwantiteit. Ik dacht aan iets van 12- 13- 14- 15€/gr ofzo...

 

Khoop dat men mij hier een beetje betrouwbare aanmaningen kan geven :smoke

 

En btw: waar rijd ik het beste eerst naartoe vanuit antwerpen? De boot of de baron of ligt dat niet ver uit mekaar?

Edited by SynQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Beter haal je gewoon je wiet bij een Dealer in Belgie en verneuk je het niet voor ons Nederlanders..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flexibel, ben je niet een beetje ego?

 

Wij belgen hebben toch ook recht op een lekker wietje ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ja vind ik ook

Maar de mensen in Bergen op Zoom, Roosendaal ook..

Maar die coffeeshops gaan allemaal weg doordat er zoveel overlast is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, aan alles is een nadeel...

Als ik alleen woonde had ik al lang zelf een klein kweekje opgezet.

En hier in België is het pure afrip bij dealers + ge weet nooit wat je koopt etc. In belgië kopen is enkel goed als je brainless weed wil smoren.

 

En jullie post helpt eigenlijk niet zoveel, maar kheb al lang gezien dat er niet veel info gaat komen dus knock yourself out offtopic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoewel ik belgen hun wiet gun denk ik dat het wel beter zou zijn als zij dit niet bij Nederlandse coffeeshops halen. Hierdoor komt ook ons beleid fel onder vuur te liggen en is er straks voor niemand meer een coffeeshop...

 

Steun stichting ENCOD, zorg er voor dat jullie regering inziet dat ze geld kunnen verdienen met coffeeshops...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hierdoor komt ook ons beleid fel onder vuur te liggen

 

Volledig mee eens.

Verplicht legitimeren, is de enige optie hier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom openen gemeenten geen grenscoffeeshops ?

 

-Zo'n 2-3 kilometer over de grens net van de snelweg af

-Parkeertereintje

-Eetgelegenheid

-Nederlandse politie die controleert of er geen Belgische collega's staan te postten...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan in belgie goeie wiet kopen als je het maar weet te vinden

 

ik ben zelf niet goed bekend in belgie maar ik weet toch wel een paar theehuizen/cafes in antwerpen waar je lekkere wiet en hash kan vinden voor een goeie prijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

OVERAL in belgie kun je goeie wiet vinden voor deftige prijs

meestal vind je in een afgelegen boerengat veel meer en betere wiet dan in een grootstad

maar je moet er wel moeite voor doen, rondvragen en vooral goed uit je ogen kijken, meestal zie je al aan het uiterlijk wie of wat iemand is-> blower,cracker of smacker en dealer

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kan in belgie goeie wiet kopen als je het maar weet te vinden

 

ik ben zelf niet goed bekend in belgie maar ik weet toch wel een paar theehuizen/cafes in antwerpen waar je lekkere wiet en hash kan vinden voor een goeie prijs

 

zou je die namen van die theehuizen/cafes eens kunnen pm'n?

als je wil tenminste xD

 

en ff on topic:

shops sluiten door overlast, dat is tog bullsh*t

ik ben al veel keer in roosendaal geweest, en elke keer als ik er kom zie ik misschien 5 mensen lopen in de straat van yellow moon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weinig on topic. :P

Ik ken die tenten ook niet en maybe zijn nederlanders er ook in geintereseerd. dus plzzzz back to topic en laten we het falen van de overheid (be + nl) niet in de schoenen schuiven van liefhebbers van over de grens. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om toch maar een normaal antwoord te geven die niets rond het beleid van de CS te maken heeft.

 

Ik kom voor mijn werk regelmatig in Nederland (70% van mijn tijd) in verschillende steden en gemeentes.

 

In Breda ga ik altijd naar de Purple Rain. Het is niet de goedkoopste shop, maar ze hebben meestal veel keuze. En er is lekkere koffie ;)

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedere blower heeft recht op wiet of hasj dus ook een belg, Engelsman, kut American, of een mof. Ze komen ook in A'dam en ze zijn welkom. Wij zijn ook welkom bij hun!! Laten we een zijn, zo winnen wij de strijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij belgen hebben toch ook recht op een lekker wietje ? B)

 

Je hebt alleen recht op waar je bereid bent voor te vechten. De zon is gratis.

 

Ik wordt onderhand moe van huilende Belgen, breng mij Leffe, dan vormd zich weer ruimte. B)

 

Of begin koffie shops in het zuiden van de Nederlanden.

 

Ook beter voor de CO2 uitstoot.

 

Alaaf, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een volwassen wietplant neemt 2,5 x meer co2 op als een volwassen boom, een wietplant heeft 3 maanden nodig om volwassen te worden en een boom 20 jaar! En 1 hectare wiet geeft net zo veel papier op als 4 hectare bos.

En zaden van de hennepplant geven meer olie dan mais enzo, enzo En ja zeker heeft een belg ook recht op een goed product, encod (joep) gaat uit van de overheid en ik geloof daar niet in! Blijf strijden enof ga eindelijk eens strijden voor dit product!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen loze woorden, maar onderbouwd met cijfers willen we zien.

Als ik me niet vergis meen ik ooit ergens gelezen te hebben dat mosterdzaad de meeste olie oplevert,...maar of dit waar is ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees een boek van Jack Herrer of google.

En loze woorden? en lijnzaad geeft het meeste olie.(maar dit is toch een Hennep forum en geen mosterd forum)

Of ga ff naar Cannabis College in A'dam, je kan je zelf daar ook verrijken. B)

2,6,9,en 10 zo kan je ook wat cijfers zie B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je toch niet dat ik jou huiswerk ga doen. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet waar ik het over heb jij ben de gene die het niet weet!

Er staat genoeg info in mijn bericht en als je het er niet mee eens ben zoek je het ff uit of ben je een huis muis.

Ik heb mijn huiswerk al laaaaaaaaaaaaang gedaan B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je haalt een 3-4x zoveel papier van een zelfde stuk hennep als van bos. Daarbij kun je hennep ieder jaar oogsten en bos slechts eens in de 40-50 jaar... (mits je terugplant natuurlijk).

 

Van 1 hectare kun je ongeveer 2-3000L brandstof halen.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de titel van dit topic moet veranderd worden! B)

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...