Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rensvj

Testlampje Armatuur Tl

Recommended Posts

Nadat ik mijn tl armatuur aangesloten heb en er spanning op heb gezet, brand alleen het testlampje die op de tl armatuur zit. Wat doe ik fout en hoe kan ik dit verhelpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn auto doet het niet maar de verlichting binnen brandt wel? Wat kunnen we daar nou van maken.... Gokken kunnen we en dat is slecht advies.

 

Foto's en een schema hoe je het hebt aangesloten alsjeblieft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zit gewoon vast aan een blauwe en zwarte draad, waar eerst al een lamp had gezeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt niet heeeel toevallig noodverlichting gekocht, hé?

 

Sinds wanneer zit er een testlampje op een simpel TL armatuur?

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, maar op de TL armatuur zit ook een heel printplaatje met weet ik veel wat er allemaal op. Het is gewoon een hele bak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto plaatsen ! zoals al gezegd was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dsc00002cj8.th.jpgthpix.gif

deze foto is wat onduidelijk, maar op deze lasdoos zitten een paar stopcontacten, schakelaar voor die lamp en als je goed kijkt lopen er een blauwe en zwarte draad naar beneden. deze zijn voor die TL lamp

 

dsc00003rw2.th.jpgthpix.gif

 

dsc00004nk5.th.jpgthpix.gif

 

dsc00006nl9.th.jpgthpix.gif

 

//Edit door BBB:Om te voorkomen dat foto’s in de toekomst niet meer zichtbaar zijn, verzoeken we je om je foto’s in je Wietforum Album te plaatsen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch moet je em voor de lol eens een nachtje op 230 laten staan en de volgende morgen de stekker er uit trekken.....

 

En wat wou je met een 8 watt lampje gaan doen? Picokweek? Dan zou ik er ook nog een LED bij doen.

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, twee ledjes er bij je hebt een rode en een blauwe nodig he :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toch moet je em voor de lol eens een nachtje op 230 laten staan en de volgende morgen de stekker er uit trekken.....

 

En wat wou je met een 8 watt lampje gaan doen? Picokweek? Dan zou ik er ook nog een LED bij doen.

 

Koi.

 

waarom zou ik dat moeten doen? en dat tl lampje is maar voor 1 of 2 lowryders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je testlampje is kapot :tu . Die brand namelijk terwijl je TL balk niet brand. ;) :D :o :D

Maar ff zonder gekheid. Je TL buis ziet er aan de linkerkant nogal zwart uit. Mischien is je TL buis kapot ;)

En als je niet technisch bent is het mischien beter dat je dit soort zaken aan iemand anders overlaat :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben technisch genoeg, maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...