Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiedewiet

Foto's Van Mijn Santa Maria's In De Serre

Recommended Posts

Hoi ziet er zeer mooie uit oosten? naar mijn mening zijn ze nog lang niet rijp hoor ze staan er nog zo fris bij en groen .

 

GR>LULLO :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar de foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, hehe, het knippen is klaar !

Alles hangt te drogen in de logeerkamer, bedje vol, tien rijtjes.

En op de spiraalbodem ligt een heleboel knipafval te drogen en een heleboel topjes die ik er als eerste uitgeknipt had toen ik rot erin kreeg, die zijn bijna droog.

Ventilator staat aan, verwarming aan, raam en deur open.

Nu nog de stank uit de koelkast zien te krijgen. Toppen in je groentela proppen zonder plastic zak eromheen is toch niet zo handig. Als mijn man zijn broodtrommel opentrekt in de kantine op zijn werk slaat de lucht hem in zijn gezicht :P

 

gallery_19051_6448_25837.jpg

 

Wat vinden jullie ervan ??

 

Groet, Wiedewiet

 

Nog een fotootje.

 

gallery_19051_6448_145427.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt geweldig uit wiedewiet, jij kunt kweken dat is zeker :P

Santa is een van mn favoriete soortjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lang hier niet meer geweest...

 

Maar ik kom op precies het goede moment binnenvallen denk ik! ;)

 

 

Dat ziet er super uit! :P

 

Als je dat allemaal in een schaal wilt krijgen dan zou ik een aanhanger aan de motor hangen... Anders krijg je de schaal niet mee :(

(De wiet daargelaten... ) :P

 

Ik denk dat er veel liefde in zit! Het is je gegund ^_^

 

 

Groeten,

 

Banaan

 

EDIT: Hoe is dat wc/wiet bos probleem nou opgelost? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Makreel en Banaantjuh !

Ik mis de planten nu al, dus alhoewel ik zelf niet blow is het toch verslavend haha.

Het is wel fijn om weer gewoon het licht in de serre aan te kunnen doen als je naar de wc gaat.

Eerst moesten we door het donkere bos op zoek naar de wc :( met zwaaiende armen om de takken uit je gezicht te houden.

De potten staan nog in de serre met de stompjes erin, zielig gezicht zeg :P

Ik ben wel hartstikke blij dat het zo goed gegaan is, was er erg onzeker over. Ik heb ook heeeel wat uurtjes op het forum gelezen.

Gisteren hoorde ik wel van een paar kweekmaatjes dat ik wel erg streng geknipt heb...vandaar de grote berg knipafval die stikvol trichomen zit.

Zonde hoor...

Het stinkt wel gigantisch in huis zeg, ik heb geen koolstoffilter. De komende dagen (weken?) laat ik niemand binnen die niet weet dat we wiet aan het drogen zijn.

Wat dat betreft is een logeerkamer op de begane grond toch niet zo'n goede droogplek :P

 

De motorclub heeft niks te klagen denk ik zo, het feest is ergens in december en duurt drie dagen, er komt zo'n driehonderd man, dus het zal wel op gaan.

Ik hoop dat het geen bankhangwiet geworden is anders wordt het wel een hele saaie boel ^_^

 

Banaantjuh , ik hang de touwtjes gewoon achter de motor, staat wel feestelijk, haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gewoon achter de motor hangen, droogt het nog even extra! :P

 

Je zou misschien een kastje kunnen bouwen, of... Misschien is Mr. Wiedewiet wel bereid om dat te doen?

Of je pakt een flinke kartonnen doos....

 

Met zo'n ding erin...

Ze zijn ook voor 40 verkrijgbaar, maar daar mag je zelf naar zoeken :P

Het mooie is dat er ook al een fan in zit ^_^

 

Voor 40E heb je dan een hoop meer zekerheid dat er niemand langs komt, juíst omdat het zo naar wiet ruikt :s

 

Droogze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banaantjuh, het kriebelt wel ja om toch iets binnen te gaan telen , op hele kleine schaal , dat wel, we hebben maar een heel klein huisje.

Gewoon om de lol van het kweken. Er valt ook zoveel over te lezen en te leren en te proberen.

In de serre zie ik (op het moment) niet meer zitten. De serre zit aan het huis vast, iedereen die hier komt ziet de planten staan. Is me toch te link ( heb ook 1 persoon over de vloer gehad die het he-le-maal niks vond) en het moet wel relaxed blijven.

Maar ja, het kriebelt wel hoor. Iemand zei tegen me : als je dit al zo leuk vindt dan vind je binnenteelt nog veel leuker, want binnenplanten kan je veel beter manipuleren, dat is pas leuk.

Dusse....ik ga me maar eens heel goed inlezen over binnenteelt !

(Had ik nou die ouwe wc maar niet weggebroken, stom stom ! )

 

Groet, Wiedewiet.

 

ps : de link doet het bij mij niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo jij heb blaren op je vingers :P Ziet er goed uit daar, maar de ergste geur trekt na een paar dagen wel weg hoor. Ik droog alles in de slaapkamer zonder filter, dus ik slaap heerlijk! Geen geurkaarsjes voor mij. Heb je het totale natgewicht gewogen?

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF!! :P

En je rookt zelf niet eens?!

Ik denk dat je Motorclub vrienden je heeeel graag gaan zien komen met je schaal wiet! :P

De vloerverwarming in je serre zal er wel veel toe gedaanl hebben, ti's in ieder geval enorm mooi gelukt!

Die kerel van wie je de stekjes gekregen hebt gaat achterover vallen! ^_^

 

Ps; dat je de eerste keer als je een joint rookt er een beetje raar en paranoide van word is perfect normaal hoor, was bij mij ook zo, de tweede keer was het al veel leuker, moest ik van u zijn, ik zou er toch in ieder geval eentje van draaien! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde eigenlijk een droog hokje. Met zo'n klein filtertje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohhh een drooghokje, ik dacht dus dat je een kweekhokje bedoelde :P

Jammer dat dat linkje het niet doet.

Het lijkt wel of het al minder gaat ruiken, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik heb niks gewogen, ben wel benieuwd naar het eindgewicht. Zal niet zo heel veel zijn denk ik want veel toppen waren erg luchtig zeg maar.

Wat zal het zijn ? Halve kilo ongeveer ?

 

@ DaZeDmerlin : ik denk ook dat de vloerverwarming een groot verschil heeft uitgemaakt, zowiezo de serre op zich al.

Vroeger rookte ik wel eens hasjpoeder, een piepklein beetje in een shaggie, daar had ik geen last van, dus dat ga ik zeker wel proberen !

 

Groet, Wiedewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banaantjuh deze link doet het wel, thanx !

Interessant, wat is er een berg spul te koop zeg, allemachtig :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indoor komt er heel wat bij kijken inderdaad...

Ben zelf ook hard aan het rekenen voor mijn eigen kastje..

 

 

$.$

Share this post


Link to post
Share on other sites

De topjes die op het bed lagen te drogen zijn droog, dat zijn de topjes die ik te vroeg moest knippen omdat er rot in kwam. De takjes knapten makkelijk.

Die heb ik net van hun steeltjes ontdaan en ze liggen nu op kranten, ik heb geen bakjes of zakjes om ze in te doen, morgen maar even halen.

Toch wel nieuwsgierig naar het gewicht dus keukenweegschaal uit het stof gehaald, was ruim 400 gram !

En dit is alleen nog maar wat er op het bed lag te drogen, wat er aan touwtjes hangt is nog niet droog, dat is zeker 10 keer zoveel, als het niet 20 keer is.

Ik ga maar niet vragen wat ik er in een coffieshop voor zou krijgen, dan trek ik de haren uit mn kop.

 

Iemand een gokje wagen naar het eindgewicht ??

Degene die er het dichtst bij zit stuur ik een proefmonster.

Want ik ben best benieuwd of het ook lekker te roken is, misschien smaakt het wel naar hooi !

 

Groet, Wiedewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow geslaagde kweek. Damn dat is veel ganja. Gokje: (gedroogd, zonder onnodige dikke takken bij) 1550 gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede 2850 Gram zou toch mooi zijn? :P

 

Daar mag je me dan ook neerzetten :P

 

Jemig... 2850G... Dan kan je alle members en sample sturenXD

Share this post


Link to post
Share on other sites

is inderdaad wel n mooie kweek, topjes zagen der ook wel super uit :P . Ik gop op zo' n 1345 gram

 

PEACE

Share this post


Link to post
Share on other sites

2234

 

Ik hoop natuurlijk nog meer voor je maar dat is al een flinke berg

 

enne wat het waard is

 

Het dubbele in euro's Minimaal

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je nat ff moeten wegen en daar 1/6de van zit je altijd goed,echt rijp spul komt richting de 1/5.5de.

 

Ik gok op een 1300/1400 droog,het krimpt erg hard in en van daar nu te drogen hangt/ligt blijft niet veel over ivm nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou krimpen doet het zeker zeg !

 

Ik heel zorgvuldig tussen de takjes een paar centimeter ruimte gehouden met ophangen ivm met rotten, had ik niet hoeven doen, er kan nu een olifant tussendoor lopen zonder een takje te raken. :P

Het zijn ook wel heeeeeel luchtige topjes , weinig massa, een uitzondering daar gelaten.

Denk dat ik niet boven de kilo uit ga komen als ik het zo zie hangen. Je hangt een vette makreel op en drie dagen later hangt er een garnaal.

Maakt niet uit, ik heb er nog steeds lol in !

In de vriezer liggen twee grote zakken knipafval en flufspul, daar ga ik hasj van proberen te maken.

Als ik volgend jaar weer wat ga kweken neem ik zeker een ander soort.

Ik vond deze heel mooi in bloei, prachtige planten, maar om ze te knippen is een hels karwei.

Geen vaste toppen, allemaal stelen met heeeel veel bolletjes eraan, ik ben best snel maar heb er zeker 60 uur knipwerk aan gehad.

Voor de sier ga ik er wel een paar in de serre zetten volgend jaar, ik heb een heleboel zaadjes.

Iemand interesse in zaadjes ? kost niks.

 

Groet, Wiedewiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...