Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jony-weed

Wie Rookt Er Puur

Recommended Posts

lieft een sigaret joint of tulp..

 

liever niet puur want dan heb ik meer nodig ^^

 

vind puur roken beetje verspilling mja mijn mening ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind puur roken ook verspilling. Waarom zou je er alleen maar wiet tussendraaien als je met 50/50 ook goed stoned wordt :)?

 

Pas nog met een Amerikaan aan het praten geweest, daar rookt men bijna allemaal puur. Een joint met tabak erbij noemt men daar zelf een 'euro'. Zal iets typisch Europees zijn :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwah ik rook bijna puur, ben niet zo weg van tabak! Lekker actief blijf ik er ook van :tu

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind puur altijd ook wel lekker. Je hebt niet meer nodig of zo, je rolt gewoon kleiner. Gewoon een soort sjekkie met tip, lekker toch?

 

Met tabak doe ik ook wel. Dan liefst licht, niet teveel nicotine. Als ik nicotine wilde dan rolde ik geen joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

puur roken zonde ?? :(

 

kijk als iemand 8 biertjes opzuipt of een pilletje neemt kan ik dat wel begrijpen, word je lekker mal van ..

maar na drie pakkies peuken word ik alleen de volgend ochtend hoestend wakker met pijn in me keel, in een huis dat ruikt als een asbak .. voor mij doet tabak helemaal niets anders als de verslaving aan die tabak in stand houden en me geld verdampen natuurlijk ..

 

 

voor mij is puur de enige optie en zeker niet zonde .

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een keer een tripje gehad met een pure joint;)

maar je moet elke teug bijna de aansteker erbij houden:P

hahah voor een keer is het leuk maar toch maar met tabak erbij!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah blijve taffen eh, niet laten uitgaan die handel :P

 

Ik vind puur altijd ook wel lekker. Je hebt niet meer nodig of zo, je rolt gewoon kleiner. Gewoon een soort sjekkie met tip, lekker toch?

 

Met tabak doe ik ook wel. Dan liefst licht, niet teveel nicotine. Als ik nicotine wilde dan rolde ik geen joint.

 

Hier sluit ik me bij aan, rollen met korte vloei doe ek wel niet.

 

@ rock fever: In de VS heeft ook bijna iedereen een goeie bong staan, die roken veel minder joints en meer bonghits, pijpjes, ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puur in een mini pijpje, ik heb het ook niet zo voor tabak.

En op deze manier heb ik echt maar weinig nodig :P

Wel ook best een beetje verkruimelen natuurlijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds kort overgeschakeld op puur roken uit een bong. Is beter, maar als ik uitga is het nog altijd joints natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook altijd puur, voor de simpele reden dat ik 6 jaar terug gestopt ben met roken. Dus ik liever geen tabak rook.

 

Al mijn vrienden weten het, maar als er toevallig iemand dan mijn joint in zijn handen krijgt, dan is het meestal toch even kuchen B)

 

Ik vindt ze dus puur stukken beter dan met tabak. Ook rol ik ze en niet uit een pijpje, ik voel precies veel minder met een pijpje dan als ik ze rol. Het zit waarschijnlijk tussen mijn oren, maar zo beleef ik het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onlangs iets nieuws opgevangen van een stoner in de VS, de next generation joints.

 

Je rolt gewoon alles puur, geen tabak tegen de tip ofzo, smoor die lekekr joint en op het einde spaar je de wiet de er nog in steekt, de colectie van deze restjes samen kan je rollen in een First Generation Joint. Zo kan je ook 2de 3de en zoveel generations maken als je wilt en ze zullen altijd sterker worden.

 

Het lijkt me wel nietmeer zo gezond na de 5de generatie maar naar het schijnt krijg je dan wel zeer trippy joints, ik ben nu bezig men eerste generatie op te sparen B)

 

Peace B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, zouden ze niet juist minder sterk worden? Doordat de hitte van je joint al een deel van de THC uit de rest 'vapourized'?

Naja als het blijkt dat ze juist sterker worden, supervet natuurlijk!

 

Natuurlijk wel zo, dat als je bijvoorbeeld met 5 restjes weer één joint kan rollen, dat je voor een 3rd gen joint 5x5=25 joints moet smoken, en voor een 4rd gen 5x5x5=125 joints..

 

Een 5e generatie joint daar kom je niet zo snel aan! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah snel gaat et allsinds niet en over de smaak heb ik ookwel men twijfels maar ik vind het toch zeker het proberen waart. Ik ga direct es men first gen rollen, laat wel weten wat het word :) is een mix van amnezia, ww en super polm btw, kan niet misgaan B)

edit: het was te weinig, ik ben te ongeduldig... smaak viel btw nogwel mee; meer spare de volgende keer

edit2: ookal was het minder dan een rolsigaretje, voel het wel :)

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...