Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hey twinny ziet er zeer goed uit hoor!!!! wat een mooie plantjes ...

 

toen ik de eerste foto zag dacht ik al aan fix toppen, maar dat had je zelf ook al in de gaten !!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt het weer goed voor mekaar twinny :rolleyes:

het grut staat er weer mooi bij :likken:

succes met je kweek

 

gr. frutske :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Twinny.

 

Jij bent echt zo'n mixed smoker, ain't i wright?

Gaat weer lekker. :wacko:

 

Gaat er ooit wel eens een week voorbij dat jij niks hebt te staan? :rolleyes:

Succes,

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robdh

 

je die sativa die gaat ec ht als een tirelier.heb ze gister ff de rug gebroken dus ze liggn nu haaks door m hok.alles wer op 1 hoogte.

 

@polliepol

 

tnx 4 posting

 

@smokeyb

 

goed veel lezen.zo zijn we uiteindelijk allemaal begonnen.

 

@schitzo

 

zozo nieuwe laptop.goeie job heb jij.maar wanneer ga jij je hok in werking nemen???

 

@masteryro

 

ondertussen zijn ze ook al geknakt.ze gaan echt te hard.wijze les voor me.nooit mer sativa en indica in 1 hok

 

@fruts

 

tnx jongen.bij jou gaat ook goed komen met je tent.welke heb je??80x80x160???

 

@greenlady

 

hey wijffie.dat ik niks heb staan komt eigenlijk nooit voor.er staat altijd wel iets te groeien of wortel te schiten.hetzij als moeder hetzzij als experiment.hoe gaat ie bij jou??al ff geen reactie van je gehad.ik wil nogsteeds wel proefkonijnen hoor ;)

 

@topic

 

zoals jullie lezen heb ik de lange slungels ff geknakt.alls is nu weer een mooi veldje zonder echte uitschieters.hopn dat het zo blijf.deze week hebben ze een sproeibeurt gehad met bladvoeding,plant vitality.pro active en yucca.dit herhaal ik komende week nog 1x.vandaag gaat de klok op 12/12 en zal voor die tijd nog ff foto's maken voor een update.de testvoeding is ondertussen ook binnen en kan er volgende week meteen bij.ook is me easyroller binnen gekomen.werk goed dat ding.komt me circulatiefan aan te hangen.heb deze keer geen zin in rot namelijk.foto's volgn spoedig

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha die job valt wel mee hoor.

Heb het op het moment al zwaar genoeg met dubbele vaste lasten.

Afgelopen maand een meevaller gehad + nog een beetje bij beunen op mijn oude baan en goed het i.net afspeuren naar een laptopje.

Hij is niet gloedje nieuw (7maanden) en heb em van iemand gekocht die em te langzaam vond.

Ding stond ook stampvol met crap waarvan de producent zegt dat je systeem daar stabiel van draait.

Ze vergeten alleen wel te melden dat de laptop meteen 10x slomer wordt.

Heb alle crap + die uber achterlijke Norton antivirus er vanaf gepleurt en voor mij is hij nu prima qua snelheid.

 

Ik hoop voor de kerst helemaal klaar te zijn met het inrichten en verhuizen naar mijn nieuwe huisje.

Moet alleen nog een relais halen, kastje inrichten, schakelbordje maken, brandblussertje, aansluiten en testen.

Waarschijnlijk komt er een maatje van me helpen met inrichten want met 2man werkt het net ff iets fijner dan alleen + hij heeft zelf ook genoeg gekweekt dus weet waar hij mee bezig is.

Hopelijk draait het kastje voor oud en nieuw maar dat durf ik nu nog niet te beloven aangezien er altijd een tegenslag op kan treden met het inrichten van me huisje.

 

Mja vandaag even niet klussen in me huisje omdat er verjaars visite langskomt.

Ben weer een jaar ouder geworden vandaag dus op naar de 27!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@schitzo

 

GEFELICITEERD MAAT en nog vele oogsten

 

een relais????jij heb toch een 250watter???ik neem op een 600 nog geen relais.zou niet weten waarvoor??voor die piek van paar watt meer???niet nodig.je magnetron heb ook geen relais hoor en dies vaak 1500watt.schakelbord??bovenkant van de kast functioneert perfect daarvoor.brandblusser????lekker vertrouwen heb je erin.zo ff je kast afgezeikt heheheh no offence maat alleen wat raad.hopelijk draai je snel.bij mij zou het het eerste zijn in me nieuwe huis wat klaar is.kan er meteen verdient worden snappie ;)

 

wel beter dat lappie van je.ik ga ook maar eens op onderzoek.maar eerst even wat stekken snijden.

 

fijne verjaardag

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee, ehhh!

 

Relais is wel NODIG.

 

De opstart is wel even hoger dan die 250W... Zelfs met 150W TL ofzo zijn er wel tijdklokken gesprongen, dus waarom het risico lopen als een relais nog geen twee tientjes kost ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eventjes niet langsgeweest.. maar wat ziet het er toch lekker uit...

ja dat kannie ondertussen wel die daddy.. dat kweeken..

 

keep em green,

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites
@greenlady

hey wijffie.dat ik niks heb staan komt eigenlijk nooit voor.er staat altijd wel iets te groeien of wortel te schiten.hetzij als moeder hetzzij als experiment.hoe gaat ie bij jou??al ff geen reactie van je gehad.ik wil nogsteeds wel proefkonijnen hoor :D

grtz twin

 

Komt voor elkaar. Heb geduld. Kan nog wel ff duren hoor.

Wordt volgend jaar pas, wegens omstandigheden ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij jou gaat ook goed komen met je tent.welke heb je??80x80x160???

 

ik heb een kledingkast gekocht van volgens mij 50 breed - 57 diep - 1,80 hoog :P :D

denk dat we daar wel wat van kunnen maken.

 

succes met de dames,

gr. frutske ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@keesthemad en schtizo

 

na enig overleg zijn we op de perfecte oplossing.lumateks.geen gezik met dikke piek(die toch iets hoger lag dan ik dacht)en bovendien heb je 30%meer lumen.dus aanschaffen die hap

 

@beekaa

 

IT'S ALIVE!!!

weer ergens internet vandaan kunnen plukken of heb je nu je eigen verbinding???hoe gaat de verbouwing??bel een keer maatje kom ik langs met misses twin.

 

@green-lady

 

omstandigheden??feestdagen voor de deur he:P kosten geld zat.maargoed ik zie het wel en als het zo ver is ga ik jou ook volgen.

 

@fruts

 

dat gaat krapjes aan worden maatje.ik zit met 60x58 en hb aan de zijkan ten van me lamp wel 3 hele centimeters over.daar moet ik nog een circulatie fan tussen proppen.het is dus meten om alles erin te krijgen.maar ik heb je hulp belooft dus die krijg je ook.wat voor lamp ga je erin hangen??n je afzuiging word die buisfan di je bij thegrowshop heb gekocht.komt allemaal goed.

 

@topic

 

de klok is om.heb er nog een paar stekken vanaf gesneden voor wat genetica en ton mocht het d bloei in van mij.hopen op een dame of 8-12.zou lekker zijn.meer niet want d ruimte is nu al op dus dan moet ik echt heeeeeel veel wegdieven.we zien wel.komt allemaal goed als de rattn en ander ongedierte wegb;ijven.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstandig Twindaddy! Het wordt er alleen maar spannender op, we MOETEN je dus volgen!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal me es een beetje gaan verdiepen in die lumateks vandaag.

Zullen ze vast ook wel bij Alien hebben liggen.

Moet ik binnenkort toch ff langs om een relais en een paar van die mooie gouden zakken (als hij ze heeft) dus kan ik ook meteen wel ff een lumatek meenemen.

 

Ik wil juist dat schakelbord e.d. omdat ik zo weinig thuis ben en er dus niet aan moet denken dat er een afgebrand huis staat als ik thuis kom.

Dan alles maar goed beveiligen zodat er als het fout gaat weinig schade ontstaat en ik kan blijven genieten van me huisje.

 

Komt allemaal wel goed.

 

Kom nu maar weer es met een foto update ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@keesthemad

 

ik doe me best het spannend te houden

 

@schitzo

 

weet niet of alien lumatek heb maar evsa hebben ze zeker wel.en anders een keer deze kant oprijden.kan je meteen hier een keer langs.foto's word na 6uur want het spul slaapt momenteel.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan wacht ik het wel ff af tot na 6uur.

niet vergeten de dames een lekker ontbijtje op bed te geven he ;)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ff foto's gemaakt net voor de lamp aansprong.ziet er allemaal nog netjes uit volgens mij.let vooral op de talrijke vingers aan d bladen en de dikte van de stelen.helaas zakt de temp als de lamp uit is net onder de 20.dit ga ik proberen te verhelpen.verder zijn d geknakte groentes alweer aan het uitschieten.mocht het een dame zijn komen er aardig wat mooie buds op.hier dan de foto's die voor zich spreken.

 

van boven met linksvoor de testbak en rechtsachter de robdhpot

 

med_gallery_12558_6642_858442.jpg

 

het vooraanzicht

 

med_gallery_12558_6642_700674.jpg

 

pot robdh met het geknakte spul

 

med_gallery_12558_6642_238153.jpg

 

testpot voeding

 

med_gallery_12558_6642_103340.jpg

 

de stekken gaan ook lekker.althans ze staan nog en hangen er niet verdroogd bij.die gaan het wel redden uiteindelijk.

reacties bitte

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks mis mee TD!

Kastje staat heerlijk vol en als je alles nou ook nog een beetje op gelijke hoogte kan houden moet dat weer een heerlijke kweek worden.

Ik blijf je sowieso volgen zoals altijd.

 

Nu maar es ff de inwendige Schitzo verwennen met spare ribs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had toch de rug gebroken van mijn kids???? Ze staan zo te zien weer aardig overeind ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@schitzo

 

tnx 4 posting.op hoogte houden gaat wel een eind lukken.heb de buig en knak techniek aardig onder controle.eerst maar hopen op veel dames.meer dan 8 zou leuk zijn.dan ga ik er weer een leuke roker aan overhouden.

eet smakelijk

 

@robdh

 

die confusions en kruising met somango van jouw gaan wel zo hard.je knakt en buigt het en het groeit achter je rug meteen weer vol.hopen op dames en daarna de dikke buds.heb iig wat gesneden van de somangoXconfusion dus mocht het een dame zijn heb ik ook een dochter die mama mag worden.en anders volgende keer beter toch.heb er nog een stel liggen.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twin, ik heb nog genoeg zaden somango x confusion dus als het nodig is stuur ik er wel een paar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fruts

 

dat gaat krapjes aan worden maatje.ik zit met 60x58 en hb aan de zijkan ten van me lamp wel 3 hele centimeters over.daar moet ik nog een circulatie fan tussen proppen.het is dus meten om alles erin te krijgen.maar ik heb je hulp belooft dus die krijg je ook.wat voor lamp ga je erin hangen??n je afzuiging word die buisfan di je bij thegrowshop heb gekocht.komt allemaal goed.

 

het gaat zeker krap worden en met mijn gestuntel zal dat niet beter worden, daarom heb ik jou om hulp gevraagd :) ;) qua lamp word het een gewone 250watt hps setje van frans. Volgens mij zit ik dan nog redelijk safe wat betreft de jute, iig dat hoop ik dan :D .

 

 

je kweekje ziet er ;) uit

gr. frutske :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey blijft er mooie groen uit zien bij jouw heah ;)

 

heerlijk ga zo door !!! laat er maar mooie toppen aan komen

 

greetzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robdh

 

ik hou het in me achterhoofd(als ik het niet wegrook)alvast bedankt voor het aanbod.

 

@fruts

 

met 250 watt hoef je je niet druk te maken om d woute.en komen ze binnen ben je zowiezo de lul.of je nou spaarlampen heb of hps.je moet dan knap lullen wil je het niet kwijt zijn.maar als jeje spul heb moet je maar een gil geven.kom ik ff kijken wat je nog moet halen zoals bedrading en klein spul en dan zet ik het wel ff in elkaar.

 

@masteryero

 

ik hoop met je mee ;)

 

zo ze gaan al lekker korte internodes aanmaken nu aan het begin van de bloei.heb er weer goed vertrouwen in zolang het een mooi stel dames zijn.ik hou jullie op de hoogte

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE

 

het is nogsteeds een mooi veldje.de hoogte is nu beter onder controle door wat dief en knak werk.hier de foto's die zullen genoeg zeggen.

 

vooraanzicht

 

med_gallery_12558_6642_252374.jpg

 

bovenaanzicht

 

med_gallery_12558_6642_211408.jpg

 

dikke stelen(als je het ken zien)

 

med_gallery_12558_6642_265470.jpg

 

med_gallery_12558_6642_462520.jpg

 

pot robdh

 

gallery_12558_6642_444441.jpg

 

en toen ik die foto maakte zag ik het volgende :P ;) :) :D

med_gallery_12558_6642_164340.jpg

 

als je goed kijkt zie je puntjes bij d zijscheutjes.dit zijn beginnende banaantjes.met het volgnde als gevolg

 

med_gallery_12558_6642_213074.jpg

 

dit was dus een somangoXconfusion.gelukkig nit degene waar ik stekken van heb getrokken.al met al staan er nu nog 15.

dat was een heel eind de update.me weegschaal is binnen dus ik kan de test voeding gaan afwegen.wat het allemaal is kan ik nogsteeds weinig over zeggen maar iig niet van de twins afkomstig zoals iemand wel dacht ;)

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal top uit Twin ;)

 

Goed dat je nog maar een manneke ontdekt heb, laten we hopen dat de rest vrouwkes zijn.

 

Groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...