Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

vandaag gestart met het ontkiemen van de zaden in pitpots.ze zullen gaan voorgroeien onder tl en daarna over gaan naar me 250watt hps hokkie.

 

wat is er gezaaid?

 

3x jackberry f2

3x ko kush

3x blue mystic

3xafghani special

 

op het moment staan er ook 5 lowrider 2 zaden te ontkiemen.deze zullen in me tl/spaarlamp kast blijven.van bovenstaande soorten zullen de 2 mooiste verhuizen naar me hps hok om mooie buds te gaan vormen(als het dames zijn)de andere heb ik nog geen eindbestemming voor,die zijn meer voor nood.

 

foto's zullen volgen zodra de kopjes boven komen.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo maatje,

 

dta klint goed al die soortjes, heb je al enig idee hoe je de verschillende groeisnelheden en bloeitijden gaat handelen??

 

ik had hetzelfde probleem met Killing Fields (sativa hybride) en Blue Widow (indica)

scheelde dike 3 weken per oogst.. en de KF's groeiden veel sneller en langer door..

resultaat: een ongelijke scrog

 

maarre ik ga ff nog relaxen

 

suc6 ermee en ik blijf stilletjes volgen.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd wat de JB bij jou gaat doen, bij mij waren ze binnen 24 uur boven :wave:

Staan er mooi bij. Mooi golvend blad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@beekaa

 

als het goed is is de bloeitijd van allemaal 8-10 weken.dus veel problemen verwacht ik niet.daarnaast ga ik niet echt scroggen maar meer wat buign en knakken.ik heb geen fem zaden gebruikt he dus scroggen is tveel risk.dit gaat nu 2weken in me groeihokje en dan nog een week groei onder hps en daarna bloeien.ik zorg wel dat ik wat nagslacht ervan heb.

 

@blowsterke

 

tnx 4 posting.ik hoop ook dat ze snel ontkiemen.ik zal morgen avond wel eens kijken hoe het eruit ziet.de lowrider2 weet ik van dat ze snel ontkiemen.

kom gauw weer keer op visite

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes met je nieuwe kweek :wave:

Je hebt weer prachtige soortjes :D

blijf je volgen :lol: :P

gr. frutske

Share this post


Link to post
Share on other sites

hy fruts

 

aan de namen van de soortjes zal het niet liggen.dat zijn toppers.de zaden zagen er ook mooi uit.nu nog hopen op topplanten.ik ga me best er voor doen.

 

een beetje van mezelf en een beetje van..... sannie(en bac)

 

grtz

 

twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie mix van soortjes, deze gaan we volgen!!

Kan ik zeker weer wat van leren :wave:

Veel succes met je nieuwe kweek.

 

Polliepol

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopla jij bent ook weer bezig groene knutsel

ik volg je zeker, wat een leuke soortjes :wave:

succes toe gewenst

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die TD80 zit ook niet stil he!

Mooie soortjes heb je nu weer staan man!

Deze kweek ga ik ook zeker weer volgen tussen alle chaos hier in huis door :wave:

Vaak lees ik wel mee maar vergeet ik te reageren.

 

In ieder geval veel succes en dat er maar heerlijke toppen aan mogen komen!

 

Greetz Schitzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

HMMMMMMMM...........mooie soortjes benieuw succes alvast.

 

GR>LULLO. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Tindaddy

 

Alweer een nieuwe ronde , Jij bent al snel weer van start

 

Succes deze ronde met je HEERLIJKE soortjes

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pollipol

 

tnx 4 posting.dit gaat zeker interessant worden vanwege de verschillende soortn die tegelijk gaan groeien.zal niet makkelijk worden alles gelijk te houden maar ik heb zojuist me cursus buigen en knakken succesvol afgerond :wave:

 

@blackbut

 

hey maat.hier blijft het doorgaan.moet wel me eigen voorraad kunnen houden he.na de goeie ronde shiva gaan we dus kijkn wat de kast gaat opleveren zonder t scroggen.

 

@schitzo

 

zoals je weet zit een adhd-er nooit stil.en 1 van de mooie dingen van het kweken vind ik tog het ontkiemen.wonderbaarlijk hoe uit zon klain zaadje een plantje komt.dus ik blijf bezig.

 

@lullo

 

tnx 4 posting

 

@da dende

 

yeps nieuwe ronde nieuwe kansen.de shiva is bijna helemaal klaar dus als die uit me kast is doek ff me hokkie tunen met wat folie en de afzuiging veranderen.ook zal de circulatifan drastisch aangepakt gaan worden want ik wil geen rot meer.en daarna wil ik er wel meten weer plantjes in kunnen zettn.ik reken 2 weken voor ontkiemen en beetje opgroeien en dan gaan deze dus onder 250watt hps voor nog 2weken groei.

 

@topic

 

net ff gespiekt.de pitpots van me blue mystic waren vrij droog geworden.deze meteen ff gedompeld en een mooie laag vochtig seramis onderin me kiembakjes (van de chinees nogsteeds) gegooid zodat het lv echt max blijft.verdr was er al wel wat beweging te zien maar niet echt wondrbaarlijk veel.kan ineens snel gaan dus ik kijk vanavond nog ff.foto's komen er zodra r een stel kopjes te zien zijn

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey twinny dit topic had ik nog ff gemist maar zal deze ook heel keurig en trouw gaan volgen :o

 

die blue mistic kwamen die niet van mij af???

 

nou iig veel succes

 

greetzzz masteryero

 

ps: die koppies zullen nu na 4 dagen wel boven zijn gekomen ??? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@my

 

ze staan nu 3dagen cyclus in de kast.bij de meeste zie ik duidelijk beweging.en die blue mystic kwamen niet van jou af.heb ze van iemand anders vraag me niet wie want ik ben het vergeten.wat wel van jouw afkomstig is zijn de lowrider2 zaden.die staan er om een mooie zadenkweek te gaan draaien.ik had er nog maar 7 namelijk en wil wel autoflower nageslacht hebben.

wat mij opvalt is dat er bij de afghanispecialzaden nog helemaal geen beweging te zien is.het lijkt wel of die echt niet willen.deze zijn afkomstig van KC Brains.iemand ervaring met zaden van daar??de komende week zullen hier foto's komen maar ik geloof niet dat iemand het interessant vind om een paar gare steeltjes en wortels te zien.dus zodra deze week het interressant is om foto's te maken komen ze hier op te staan.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm, 4 soortjes, altijd lekker :verrygood

We hopen op een paar mooie pics!

 

succes,

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

@greenlady

 

ik hoop dat het er 4 gaan worden want me afghani komt maar niet uit.morgn ff nieuwe zaaien want ik heb nog andere soortjs liggen ook.n er zijn er ook ondrweg dus volkomen doet me kast wel.ik ga alvast duimen voor een aantal mooie dames.

pics volgn deze week want ze komen al boven.

 

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey twinny .... ik weet het zeker nu dat ik je blue mistic heb gegeven dat heb ik gedaan samen met lowryder2 zaden die ik je gestuurd heb !!!! doet er voor mij weinig toe hoor...ben alleen wel benieuwd hoe ze het bij jouw doen , ik heb namelijk een hele lijst bijgehouden met wie ik geruilt heb en wie ik wat gekregen heb en niet etc etc

 

WAS DIE ALLEEN KWIJT !!!!GRRR!!! maar zojuist weer gevonden daarop zag ik blue mistic staan en dus die lowryder

 

laat ze maar lekker knalluh !!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@my

 

als dat zo is heb jij 2 nicks want ik heb toch echt alleen lowryder 2 zaden van jou gekrgen.de blue mystic heb ik gerolen tgen lowrider1 zaden van mij.maar maak niet uit,ze doen het.

 

@topic

 

vandaag ff terug geweest voor die afghani zaden.bleek het de vitrine exemplaar te zijn die al paar jaar onder een lamp in de vitrine ligt te verdogen.dus meteen andere gekregen alleen was de afghani op.hb dus mango genomen.uiteindelijk maakte het niet mer uit voor deze ronde want daarvoor hb ik al kushmix erbij gezet.daar zi ik na 24uur al aardig wat bweging.

op een paar lowridr2 zaailingen na is gister alles in potjes gezet met half aarde half stekgrond.schpje schimmels erbij ff mengen en gaan.fotos zullen nu vrij snl gaan volgn want ik zie al enkele blaadjes

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgen foto's

 

wat is er opgekomen en in potje gepropt?

2xkush mix

2x lowrider2

2xblue mystic

2xjackberry

3xko kush

 

hiermee ga ik dus proberen een mooie ronde te draaien.alles staat nu in minipotjes en zodra ze daar mooi in geworteld zijn gaan ze 2 bij 2 in 6liter potten.als er van elk dan 1 dame overblijf heeft die mooi alle ruimte om te knallen.de lowrider2 hoop ik op 1 man en 1 vrouw zodat ik een zadenkweek kan draaien.uiteindelijk zal er dus een ko kush overblijven maar daar vind ik wel een plekje voor.

 

morgen dus de foto's van de kindjes

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@my

 

als dat zo is heb jij 2 nicks want ik heb toch echt alleen lowryder 2 zaden van jou gekrgen.de blue mystic heb ik gerolen tgen lowrider1 zaden van mij.maar maak niet uit,ze doen het

 

danmm betrapt :tu nee hoor houd het hier bij eentje vind ik wel meer dan genoeg.... maar goed ze doen het :j

 

tsjaa 'morgen foto's ' je weet wat jantje shit zegt heah!!! ALS DE MORGEN IS GEKOMEN .... lalalalala

 

moet nog morgen worden ofnie :)

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb ff cursus ontkimen nodig gehad want het ging radikaal mis hier.heb van de 17 zaadjes 1 zaailing over gehouden.ondertussen is er al van alles nieuws gezaaid maar dit topic gaat weer leven als alles in de hps kast staat.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahh zonde voor je man .... hoe ontkiem jij dan btw???

 

met vers mooie goed zaad meot je tog een opkom percentage hebben van rond de 90% minstens

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel succes met je nieuwe ronde

lekkere soortjes, ben ik benieuwd naar

ik ga je volgen

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo het ontkiemen gaat een stuk beter.het probleem was me lv. die was veel te hoog.nu die lager is gaat alles naar verwachting.alleen de samenstelling van de soortjes is drastisch verandert.

wat staat er nu

 

confusion van robdh(ww X s.m.m.)

confusion X somango haze van robdh

kushmix van sannie

jackberry van sanny

1x blue mystic

 

hirmee zal ik mijn hok gaan vullen.zal een uitdaging worden met al die sativa en indica door elkaar.ben blij dat ik een cursus knakken en buigen heb gehad.

 

al met al zullen de foto's nu snel gaan volgen.10 van de 17 zijn met de kop boven dus ken nooit lang meer duren.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...