Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cootjuh

Goed Of Niet

Recommended Posts

hallo allemaal aangezien ik vorig jaar nog maar net op tijd was met te knippen heb ik wat advies nodig hoe vinden jullie dat mijn plantjes eruit zien..

235813_44c94d0854.jpg

235813_5613aa0f1c.jpg

235813_91aeeec0cc.jpg

235813_2153b73fdc.jpg

 

 

hadden de toppen al niet veel dikker/groter moeten zijn...

 

greetz cootjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze gaan heel lekker. Ik denk nog ongeveer zes weekjes bloei, waarvan de laatste tien dagen geen voeding meer geven. Als je zo lekker door blijft gaan dan komt het allemaal helemaal goed. Nice job.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dan :wave: blij om te horen dat het er goed uitziet maar nog 6 wkn is dat niet heel erg lang nog of lijkt dat alleen zo omdat ik geen rookwaar meer heb...

Kan ik verder nu nog iets beimnvloeden op de bloei..

 

greetz cootjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, zielig :wave: Zo noodruftig.

 

Probeer twee x per week bladvoeding met Pk en uitvloeier. Bijvoorbeeld Monokalifosfaat .

En/of Canna Booster of dat soort producten.

 

Succes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

bladvoeding in de bloei moet ik ernstig ontraden! Zo min mogelijk sproeien op je toch al erg natte planten, en zeker niet met voeding. Doe dat alleen in noodgevallen, absoluut niet nodig met deze planten, ze zien er erg gezond uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleur van de dames ziet er erg gezond uit!

 

hoeveel liter zijn die potten en wat heb je als grond gebruikt en hoe voed je ze bij?

 

vertel vertel.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze in 65 ltr potten staan en verder gef ik ze eigenlijk vrij weinig.... soms wat water natuurlijk maar verder niets.

Kan het kloppen dat ik nu niets meer zie groeien.. ook de toppen niet en nu pas begint de top pas wat te "sneeuwen".

Nu is het wel lekker weer dus dacht dat de toppen nu flink zouden groeien maar helaas :wave:

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die toppen groeien nog wel, je hebt nog 2 á 3 weken te gaan. Afgaande op de eerdere reacties althans :wave: Als je het beste oogst moment wilt zien moet je eens zoeken op Trichomes, dan vind je exact hetgeen wat je verteld wanneer ze klaar zijn. Vind je dat te omslachtig dan wacht je gewoon tot bijna alle witte haartjes bruin zijn geworden, maar dat is niet de beste methode! Dus gewoon rustig afwachten en ff een loepje kopen, het word beloond!

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb ze in 65 ltr potten staan en verder geef ik ze eigenlijk vrij weinig.... soms wat water natuurlijk maar verder niets.

Kan het kloppen dat ik nu niets meer zie groeien.. ook de toppen niet en nu pas begint de top pas wat te "sneeuwen".

Nu is het wel lekker weer dus dacht dat de toppen nu flink zouden groeien maar helaas :wave:

 

greetz

 

hey,

ook het 'sneeuwen' hoort bij het bloeiproces. als het er eerst niet zat en nu wel is er dus wel wat gebeurd. feitelijk gaat het om die sneeuwachtige hars. daarin zitten de werkzame stoffen. die overigens niets met je doen, jou eigen lichaam maakt anti stoffen aan en just daarvan word je een beetje high. het bolletje op het kegeltje, daar gaat het om want daarin zitten de vele tientallen verschillende stofjes.

 

06a74ae67b.jpg

 

3c99b6ef16.jpg

 

wat misschien een verklaring is: dat de nachten al behoorlijk koud zijn en de potten in de schaduw staan door de mooie grote dames die er in staan. heeft de zon kans de potten lekker wat op te warmen? als het in de pot kouder is als 15 graden doet ze niet veel meer....

 

overdag lekker warm in de zon (evt af en toe draaien) en 's nachts de pot helemaal isoleren, ook geen grondcontact, met een deken of isover zodat de ' werktemperatuur ' van wortels in de bodem zo hoog mogelijk blijft, dan kan ze pas weer wat. niet verstikken met plastic maar iets nemen wat ademt. overdags opwarmen, in de nacht warm houden die pot. als de zon net als vandaag flink schijnt kan ze meteen aan de gang.

 

komende nacht kans op vorst aan de grond dus hou d weerberichten maar een beetje bij en kijk ook naar de nacht temperaturen.

 

als het ook maar iets scheelt is het d moeite waard lijkt me.

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hellup kom net thuis van mijn werk tref ik mijn planten helemaal gebogen aan....

toppen zijn te zwaar :)

 

NEE door de regen denk ik wat kan ik nu het beste doen

 

235813_a55f724357.jpg

235813_4fce386349.jpg

235813_833b9ed0c9.jpg

235813_0c24dcaf9e.jpg

 

ben bang dat ik ze kwijtraak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien veel werk, maar alle takken terug binden naar de schutting? Of desnoods een houten lat tegen het beton schroeven met pluggen, in die lat schroeven zetten en daar je touwtjes aan? Is maar een suggestie he

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

of zou ik ze nu beter kunnen knippen aangezien het toch geen goed weer meer word...

zonde eigenlijk he

 

greetz cootjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep , alles groter dan 2 vingers dik zou ik eraf halen , het kleine luchtige spul binnenin kan dan nog iets aandikken. Als er geen schimmel op komt , maar die dikken moeten er wel af ja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plankje met een touwtje, tussen de schutting steken (waar je fiets staat) en naar de regenpijp trekken,....hoef je niks te boren. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...