Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Scandic Grow

Goeiendagschotel Allemaal

Recommended Posts

Mijn naam is Tony en woon sinds 3 jaar in Denemarken.

Ben afgelopen zomer begonnen met de buitenkweek van 5 plantjes. Inmiddels staan er nog 3 in de tuin en 2 heb ik er in het bos gezet waarvan een helaas is overleden.

Ik moet zeggen heb erg geluk met mijn Bubblegum buitenplanten, 2 mooie dames. Die sinds vorige week met een beetje hulp aan de bloeifase begonnen zijn. Ik haal ze s avonds binnen. (zoals ik tegen mijn vriendin zeg, breng de kinderen naar bed :D ).

Ik kan niet wachten tot ik de eerste oogst binnen kan halen, ben een beetje laat begonnen dit jaar... Plan is om volgend voorjaar een kleine kas in de tuin te plaatsen, zodat ik met dit geweldige klimaat(not) wat eerder kan beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Scandic Grow

 

op het WF

 

het wordt hier steeds internationaler...

 

Jij in Denemarken, China is ook bezet met nl planten en ga zo maar door...

 

Hopelijk heb je nu genoeg :lol: te ;)

 

gr :lol: frasier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom

 

Het weer is hier vaak slecht, maar bij jou is het helemaal naadje :D

 

In de outdoor sectie, staan ook wat kasverslagen. Mischien dat je wat ideeén kunt op doen.

 

Succes met je dames, en veel plezier op het forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom,

 

valt er een beetje te kweken in denemarken? Veel verschil met het noorden en het zuiden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum.

 

moge gij cola flessen laten zien

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites
welkom,

 

valt er een beetje te kweken in denemarken? Veel verschil met het noorden en het zuiden?

 

Nee, veel te laat begonnen en nu is het veel te koud s´nachts. De meisjes staan binnen, en overdag onder de hoogtezon. Alleen s'middags als de zon er doorkomt gaan ze weer naar buiten. (frisse neus halen).

 

Ik woon in het midden van het land, aan de oostkust (Århus), ongeveer 800km boven Nederland dus moet geografisch niet zo'n probleem geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welkom

 

Het weer is hier vaak slecht, maar bij jou is het helemaal naadje :wave:

 

In de outdoor sectie, staan ook wat kasverslagen. Mischien dat je wat ideeén kunt op doen.

 

Succes met je dames, en veel plezier op het forum

 

Thanks voor de info, het weer is hier inderdaad slechter, meer regen en de winter duurt net iets langer dan in Nederland.

En de plantenkas voor volgend voorjaar is al uitgezocht. (kan ik ook eerder beginnen met de kweek).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...