Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bl0wer

Madonna selectie

Recommended Posts

mooi roze hopen dat ze nog veel aandikker :P zijn gvd nou al dikke knoesten , mooie piek voor op de kerstboom ,

maar zie op sommige fotos rode steeltjes is het koud als de lam uit staat?

 

mvg nlx77

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ NLX77 Ja het is koud als de lamp uitstaat dit is express gedaan om wat kleur in de wiet te krijgen. echter niet kouder als 19graden want me huis is nooit kouder dus het valt ook nog best mee rode stammetjes zitten wel het meest bij de gekleurde plantje weet niet of het met elkaar te maken heeft maar het is zo :P

 

@ allemaal bedankt voor de goeie reacties ben ook erg erg trots op me vrouwtjes :P

en kan je nu al stiekem vertellen ze smaakt heerlijk hehe

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat nog steeds gestaagd her en der komen er nu wel wat gele blaadjes bij maar dat mag voor de laatste paar weken

de pret niet drukken zelf schat ik dat ze nog 1 a 2 weken moetten maar kijk zelf maar.

 

med_gallery_6235_6315_742658.jpg

med_gallery_6235_6315_1578997.jpg

med_gallery_6235_6315_2992376.jpg

med_gallery_6235_6315_3269067.jpg

med_gallery_6235_6315_667574.jpg

med_gallery_6235_6315_305441.jpg

med_gallery_6235_6315_1275295.jpg

med_gallery_6235_6315_2664730.jpg

med_gallery_6235_6315_3072862.jpg

 

 

Dit was het weer voor deze week ik krijg steeds meer zin in de wiet :P dat is vaak niet goed voor me stash !

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het knippen van een madonna nog even gespeeld met de camera hier is het resultaat

 

gallery_731_403_3796544.jpg

 

 

Groet bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker!!!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zal 1 van de laatste update`s zijn van deze kweek de dames zijn er bijna klaar voor sannie komt morgen nog wat foto`s maken

en dan gaat er bij een groot deel de schaar in.

 

hier nog wat fototjes van hoe het er nu bijstaat.

 

gallery_6235_6315_755909.jpg

 

med_gallery_6235_6315_1642680.jpg

 

med_gallery_6235_6315_2041905.jpg

 

 

Morgen zullen er nog wat fotos volgen van sannie vandaar dat ik het rustig aan heb gedaan dit keer.

 

Groet Bl0wer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal lekker uit tog, en een onsje haal je wel WHahahahahahahahahaa :rolleyes: ;)

Veel knip plezier vast word een best klusje maar als het dan droog is loont het zich ook;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee blower!

 

Prachtig topic, maar doe even een lege regel tussen je foto's, dat maakt het even rustiger...

 

Rookze :rolleyes:.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

Eum, ik zie iets of het is een vertekend beeld maar op de eerste foto lijkt het net of ik weer zo wat van die verdomde banaantjes zie...

beetje links onder het centrum van de foto. Ach dat is niet minder pret natuurlijk maar toch.... :rolleyes:

 

en smaakt de stach een beetje ;) ? reeds een half ons :D

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scherp en oplettend oog :rolleyes:

goed gezien zit idd vol met bananen die ene plant maar ogh mag nu de pret niet meer drukken denk ik

 

groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren was eindelijk de grote dag aangebroken om mn eigen opgegroeide baby's te gaan bewonderen en moet zeggen dat ik aardig onder de indruk was/ben :smoke

 

8 weken geleden heb ik de man geselecteerd op de eigeschappen welke ik verlang in de volgende generatie madonna's,dit was een mooie houvast voor me om hier aan het werk te gaan.Het veld vol prachtige planten maakte deze selectie een uitzonderlijk moeilijke.Zoveel lekkers te zien en dan de meest geschikte plant vinden gaat me normaal iets makkelijker af.

Nu eers eens wat plaatjes van de niet winnende planten:

 

gallery_3_167_27296.jpg gallery_3_167_128429.jpg

 

Kan het nog veel beter worden? :bier

gallery_3_167_22792.jpg

 

Kneiterharde toppen welke klaar zijn voor de finish

gallery_3_167_173632.jpg

 

lastig te verslaan in een selectie als deze

gallery_3_167_108303.jpg

 

De volgende foto's zijn van de plant welke uit geselecteerd is en dienst gaat doen als moeder van de madonna F2,deze dame gaat voor waanzinnig na geslacht zorgen daar ben ik heilig van overtuigd :P

gallery_3_167_83789.jpg gallery_3_167_13075.jpg

 

Deze dame zondert zich uit in alle selectie criteria welke ik in mijn hoofd heb ,ze heeft de beste eigeschappen van der moeder (the one F1) en enkele sterke eigeschappen van pappa (blue kronic) wat weer goed te zien is in de kleur van de balderen.Ze ruikt naar zure snoepjes en zo sterk dat het op je ogen slaat.Ze is de pefecte partner voor de uitverkoren man welke hier al een tijdje staat te blinken.

Zelfs de lager gelegen kleine budjes zijn kei hard en bezaaid met kristallen

gallery_3_167_161831.jpg

 

Ik wil een extra dank uitbrengen naar Blower welke hier heeft laten zien hoe je een grotere hoeveel heid zaailingen zonder een probleem groot kan brengen.Prachtige planten zijn hier het resultaat en dit gaat weer een lekkere rookwaar opleveren :rolleyes: ;) :D

Puik werk BIower

 

greetz sannie

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn ik ben net wakker en als ik dan al die lekkere fotos zie krijg ik ontzettende trek :rolleyes:

 

dit ziet er op foto lekkerder uit als in het echt das bijna niet te geloven he ;)

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoo zeker mooie vrouwtjes. echt wel een compliment waard!

Zeer jammer dat ik er niet van kan snoepen :wacko: :rolleyes:

 

Wat word het volgende projectje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu eers eens wat plaatjes van de niet winnende planten:

 

WTF! :rolleyes: Dit zijn allemaal winnaars!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...