Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
allin

Hasj, Wiet of Cocktail....?

Hasj of Wiet....??  

5 members have voted

  1. 1. Hasj of Wiet....??

    • Hasj
      7
    • Wiet
      18
    • CockTail
      9


Recommended Posts

FF zomaar.... wat roken jullie het meest....

ik ga zelf 100% voor Wietjes...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de smaak zou ik hasj nemen, en voor het effect.. ja van alleen wiet word ik gewoon wel vager, en het effect duurt wat langer, maar een cocktail is ideaal om stoned te worden!

Moeilijk... verschilt ook bij mij... liefst een paar hasjjoints en een paar wietjoints!

Share this post


Link to post
Share on other sites

t wisselt bij mij, na een periode dat ik wiet rook, komt een periode dat ik hasj wil. En andersom precies zo :wink:

 

Zo begin ik nu weer trek in hasj te krijgen.

Maar dat kan ook komen doordat de smaak van deze wiet niet zo overweldigend is :evil: maar t effect is daarintegen 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook meestal wiet, alhoewel ik soms wel eens een brok hasj in huis haal om een lekker mélangeke (vlaams voor cocktail) te rollen :evil:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het het best wiet voor het vage gevoel maar dan als een soort van peper op boere kool wat hasj alleen voor de smaak. want echt stoned word ik er niet van. maarja als ik bob marley kan luisteren thuis voor de tv en ik kan me helemaal uitleven

 

hasj is echtwel lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

best vaag eerst werd ik van hash helemaal niet knetter en van wiet supersnel, nu moet ik echt vet veel wiet in een joint gooien om gek te worden. Dan doe ik liever hash, daarvan heb ik (in geld gerekend) nog minder nodig dan wiet en het is nog lekkerder ook.

 

Nadeel is het kruimelen, maar als ik met een paar maten ben doen we dat met 3 aanstekers en dan is het wel te doen :evil:

 

Cocktailtje is ook lekker, maar wel zonde van het hash smaakje vind ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

zachte die je helemaal kan buigen vind ik het lekkerst. de hardere vind ik veel minder lekker. afgaan, nepal, kristal heerlijke hasjsoorten. vooral omdat ze lekker zacht zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het effect van wiet wat leuker dan dat van hasj (wat actiever) en ik vind het ook lekkerder smaken. De enige hasj die ik af en toe rook is isolator, dat spul is echt geweldig, helemaal knetter wordt ik ervan :evil: maar dat mag ook wel voor zo'n 25 euro per gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je bereid bent om zoveel voor een grammetje te betalen, moet je ook maar 's langs de Dampkring gaan, Moonlight # 1, of het heet nu Bubble Hasj, kan ook. :wink:

waar haal jij die Isolator trouwens?

 

laatz 8O

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je aan bladafval of gratis weed kan komen (eigen teelt) is het super makkelijk om je eigen bubblehash te maken:

nodig= cannabisplant materiaal, water, ijs vriezer, keolkast, twee emmers, zijdendoek (stoffenzaak), ander doek alleen als zeef te gebruiken.

-1 droog je plantenmateriaal en vries dit zo koud megelijk in.

-2 zet een paar literflessen water koud in een koelkast.

-3 wacht een dag

-4 doe de bevroren wiet/bladafval in een emmmer en gooi hier het water en de ijsklontjes bij.

-5 roer een halfuur

-6 giet door een oud T-shirt/doek of zoiets, vang het plantenmateriaal op in de stof en knijp deze uit boven de emmer waarin je de vloeistof opvangt.

-7 giet deze vloeistof op het stuk zijde die je over een andere emmer hebt gespannen.

-8 het water stroomt er door en je vangt de bubblehash op met de zijden doek!

-9 kneden en roken :evil:

 

Als iemand meer details wil let me know.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...