Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wannegek

Gepakt Met 3x600 En 50 Planten Bijna Klaar....

Recommended Posts

het is godverdomme toch gebeurt!!!!

heb pas 1 kweek achter de rug en met de 2de bezig....

 

wat denk je stond de politie aan mijn deur om dat ze een arrestatie bevel hadden

omdat ik werd verdacht van diefstal cq heling

 

politie komt binnen en loopt direct naar binnen en kijkt rond, zolder is open en ziet

dat er iets staat boven.... maar niet wat (noteerd alle serie nummers van mijn tvs etc)

 

boven mochten ze niet kijken van mij later op het bureau vroegen ze of ze toch mochten gaan kijken

omdat ze vermoeden dat er gestolen spullen konden staan ik heb vrijwillig gezegt

dat het mocht omdat er niets stond behalve als wiet en ja ze krijgen echt wel een

huiszoekings bevel als ik 2x hiervoor in aanraking ben gekomen....

en ik verdacht word

 

mijn vraag is nu wat kan ik verwachten met 50 planten en 3x 600?

iemand ongeveer zelfde verhaal gehad????

 

overigens ben ik direct afgevoerd voor het andere feit en hebben ze alles meegenomen

zelfs mijn afzuiger uit elkaar gehaalt!!!!!

de agenten hebben gelukkig rekening gehouden omdat ik ze ongeveer smeekte dat

niemand het mocht zien (ook toen ik werd opgepakt) ben geen crimineel en wil zo zeker

niet gezien worden! vandaar dat ze netjes de afzuiger uitelkaar gehaalt hebben om zo onopvallend het huis

uit te halen. voeding,tent,waterpomp,watervat,potten,temp regelaar,vorig grond en automatisch watersysteem wat nog niet aangesloten was hebben ze laten liggen

 

voor het feit waarvoor ze kwamen hebben ze mij niet kunnen vast houden omdat ze mij niet

binnen 6u in verzekering hebben kunnen stellen ze hebben het geprobeert en zelfs

met aanpaste tijden mij daar geprobeert te houden, en heb er dan ook te lang gezeten.

 

en geloof mij ze waren er echt op van de hoogte (bureau geeft de ander de schuld dat ze

de verkeerde tijd hebben doorgegeven maar wel zo toevallig dat ik dan net binnen de 6 uur viel)

dit is een heel verhaal verder maar heeft niets te maken met het wiet feit!

ligt gelukkig op papier vast en heb 10 verhalen aangehoord waarom ik toch moest blijven.

 

hier ben ik dan ook nog niet klaar mee!!!!

 

ik heb nog niks getekend voor de wiet boven en ook nog geen afstand gedaan wat kan ik nu het beste doen?

ik ga morgen als eerst naar een advocaat en leg dit alles voor.

denk de spullen die er nu nog staan zo snel mogelijk ontruimen voor misschien meer bewijslast?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het een smoes zijn geweest binnen te komen ? :D

 

Of was er een reden te vermoeden dat er gestolen spullen lagen ? :D

 

Was de stroom wel netjes betaald ? :)

 

Ik vind het een raar verhaal zeker met advocaat overleggen lijkt mij ! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wannegek ik wens je sterkte en hoop dat er niet te

veel gezeik van komt. een goede advokaat lost veel op

want de cops maken ALTIJD fouten

 

Groeten Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heling ?! Waarvan ?! Waarom verdenken ze je daar van, dat hoef je niet zomaar te accepteren...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heling van beamers en lcd tv's......

ze kwamen mij voor daar arresteren van die wiet wisten ze 100% zeker niets af.....

 

ik ga vanmiddag naar een advocaat, want ik weet niet hoe het onderzoek verder loopt ook

kwa de heling hoe dit gaat als ze je moeten laten omdat ze een fout maken met in verzekering stellen

volgens mij sluiten ze dan het dossier en hebben voldoende denken ze of ik dan nog vervolgt kan worden

weet ik niet ook niet hoe het verder afloopt met de wiet en ze hebben nog steeds mijn sleutels!!!

 

 

wat een ellende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze je alleen kwamen arresteren mochten ze toch niet binnen kijken?

Zonder huiszoekingsbevel mogen ze helemaal niks, tenzij je ze ZELF binnenlaat!

Ze hadden dat huiszoekingsbevel uiteindelijk toch wel gekregen, maar dan had je wel net je zolder leeg kunnen halen!

Suc6 ermee!~ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het niet laten, wannagek: "Beamers gebruiken als groeilamp is nooit grappig."

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte met de verdere afhandeling.

Hopelijk krijg je er niet al te veel gezeur mee.

 

En pak ze op de fouten die ze maken he :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey wanna gek :

 

wat ik kon opmaken uit je verhaal is .... is dat je al is gepakt bent voro heling tog ???

 

zo ja das jammer dan sta je al bekend als crimineel bij de politie ... zo nee gelukkig maar

 

verder zeg je dat ze procedure foutne hebben gemaakt ???? al dat zo is en je kunt het AANTONEN heb je geluk zelf moordenaars, verkrachter, pedo's en al het andere serieuze tuig komt vrij en hebben geen lasten als er procedure fouten zijn gemaakt...

 

ze hadden ook ene bevel tog om binen te gaan ??? je hebt ze niet binnen gelaten maar omdat het moest tog ???

 

dat is beter ... stroom betaal je ook heah ???? als dat zo is is er weinig aan de hand je zult maximaal een taakstraf krijgen als dit de eerste keer is dat je gepakt word met het kweken van ... en gelukkig zul je neit ene hele hoge taakstraf krijgen omdat je onder de 100 planten hebt gehad ...

 

1 ding wil ik je zeggen ... als je in aanraking bent geweest met justitie van wege heling , drugs, kweken enz enz enz ... geeft justitie heel snel een bevel af om daar is te neuzen... KWEEK dus NOOIT meer op een plek die staat op jouw naam ... ANDERS NEEM JE EEN HOOG RISICO

 

 

ik wens je vele succes maar erg veel zal er zeker nit gebeuren ...

 

btw oepss misschien wel woon je in een huur of koop huis???

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hope you don't get pissed, just a joke:

 

Ik geef je 50€ voor je inboedel, beter dan niks, niet ;-)

 

Nu serieus, ik hoop dat je de mens bent die je beweerd te zijn.

Geen crimineel dus.

En als dat zo is, hoop ik dat alles mag meevallen voor je.

 

Je hebt natuurlijk de pech dat je reeds gekend bent, dan wordt je rapper geviseerd.

 

't beste verder.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je alles legaal hebt gedaan is er niks aan de hand, dat staat los van dit andere feit. Draai je over de meter dan krijg je een taakstraf als dit de eerste keer is. Als je in een huurhuis zit dan is de kans dat je dakloos ben bijna 100% en kom je op een zwarte lijst te staan.

 

Als ze geen bevel hebben van de officier en jij laat ze toch op de koffie met stukje spacecake dan is het je eigen schuld dat ze meer hebben gezien dan nodig is. Zolang er geen bewijzen zijn die niet gegrond of onderbouwd kunnen worden is er niks loos............

 

Als ik je een tip mag geven, als je in zwaar weer zit zou ik je adviseren naar Jan-Hein Kuijpers te gaan! Goede strafpleiter op deze gebieden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook al is die een heler, kan me het nog niks schelen.. hij heeft niemand verkracht, vermoord of pijn gedaan!!

 

die vieze blauwe lui hebben het gewoon weer moeten verpesten voor een burger..

 

Ze zouden alle manschappen daar van het blauw op de echte criminelen moeten zetten.. dan verdienen ze hun geld ergens mee dan dat ze het voor de normale hardwerkende burger moeten verpesten en dan nog staken ook. De galg erop!

 

Zonde.. Sterkte kerel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd als je in een huurhuis zit kan dat wel eens een groot probleem zijn.

En ook ik ben van mening dat het een kutsmoes is geweest,ze spelen altijd vieze spelletjes en laten je denken dat je slimmer bent soms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De blauwe slaven van de gristentaliban hebben hun werk weer gedaan hoor, chapeau!

 

NL is weer een stuk veiliger en beter geworden...

 

Pfff *NOT*

 

Ga eens aan het werk sukkels!

 

Enneh... succes gozer....

Share this post


Link to post
Share on other sites

t zijn gewoon een stelletje pussys met mekaar.

 

ik durf te wedden dat t een kutsmoes was om binnen te komen, een huiszoekings bevel krijg je volgens mij niet zomaar.

 

Ik hoop voor je dat je er goed vanaf komt, ik heb geen flauw idee wat de straffen zijn... kan uiteelopen van een geldboete tot taakstraf of zelfs een cel straf afhankelijk van de omstandigheden en je verleden.

 

Ik lag me telkens weer kapot hier in Nederland, zag laatst op tv ook dat ze een drugsrunnertje hadden gepakt, jutten blij want hij had wel 10.000 euro ofsow aan kontanten bij zich. Waar die shit naar toe gaat of vandan komt intereseert ze gewoon niks, terwijl die gasten met 50.000 euro aan contanten doorlopen. (k hebt hier wel over H.D)

 

Survivall of the richest is het tegewoordig.

 

laat ze asteblieft iets nuttigs gan doen.

 

in iedergeval, veel suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hadden een reden om bij mij binnen te komen ze kwamen mij namelijk arresteren

voor heling nee ze hebben niets gevonden in mijn woning of kantoor pand.

 

ik ben naar binnen gegaan om kleren te pakken en hun zijn direct achter mij aangelopen

ik deed de ladder dicht en hun vonden dat verdacht.... logisch toch?

hun lopen gewoon achter mij aan zonder wat te vragen en vervolgens zie ik dat

ze ongeveer midden in mijn woonkamer staan tuurlijk sluit ik dan de zolder.

 

ze hebben niet gevraagt of ze binnen mochten komen maar gewoon achter mij aangelopen

dus ik moest de ladder wel dicht doen

 

ik ben meegenomen en ze hebben niet meer rond gekeken later zei ik dat ze rond mochten gaan

kijken op mijn kantoor en thuis want ze zeiden erg vreemd dat we niet bij jou op zolder mochten kijken....

 

dan kan ik geen toestemming geven maar deze hadden ze echt wel binnen 1 uur gekregen van de officer van justitie

mij lijkt dat namelijk aanwijzing genoeg (al was het misschien wel een dag later geweest omdat er eigenlijk

niet heel veel bewijs was dat ik gestolen goed had verkocht en in bezit had alleen dat er 1 iemand bij 1 beamer is komen ophalen en dat ik al 1x daarvoor in aanraking ben geweest) misschien had de officer gezegt

dat hij wou afwachten wat mijn verklaring zou zijn geweest omdat ik toch vast zat en verder niet er bij kon

maar dat lijkt mij sterk....

 

ze wouden bij 3 dagen in verzekering stellen maar dat ging dus niet omdat ze zich niet aan de 6 uur hebben gehouden

hierbij zijn zelfs tijdens opzettelijk aangepast en verkeerd op papier gezet zodat ik langer moest blijven....

na lang aandringen en verschillende verhalen aangehoord te hebben dat het wel zou kloppen hebben ze

mij op de trein gezet en geld meegegeven want toen was het ineens allemaal ja sorry wij waren

echt niet op de hoogte van die tijd....

 

heb geen stroom getapt, netjes in tent gewerkt, geen dingen gesloopt geen automatisch water systeem

alleen 50 planten met 3 lampen..... (maar had dus beter 100platen kunnen doen blijkt????) haha ja

nee lijkt me niet beter maar omdat dat werd geschreven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het netjes aan pakt en je je een beetje normaal voordoet dan kun je dit nog wel beperken... Maar je gaat niet vrijuit denk ik ...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zal geen probleem zijn ik ben geen crimineel en werk ook gewoon hard kom uit een normaal mileu

maar ben wel wat vaker in contact geweest met justitie.

 

maar hoe bedoel je vrijuit? ik neem aan dat ik voor 50 planten toch niet vast hoef?

zeker niet als ik kan aantonen dat ik met de 2de oogst bezig was en de wiet bedoelt

was eigenlijk voor vrienden en mijzelf omdat ik zelf adhd heb en een flink verleden heb

betreft ggze dit is geen goedkeuring maar mijn inschatting is gewoon te hoog geweest

en had gelijk maar 3 lampen gedaan...... er moet vast wel wat van te maken zijn

 

overigens maakt justitie en politie vaak fouten en denk zeker dat er ergens wel

een gaatje zit door een fout doordat ze zomaar binnen lopen of wat dan ook.

 

niemand zelfde ervaring gehad met 3 lampen?

 

overigens vertelde de agent dat de pakkans normaal gezien nihil is!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij hoeft niet te verklaren dat je een beetje veel kweekt ? Je wilt toch zeker weten dat je niet zonder zit ? Het is voor je gezondheid belangrijk, je ADHD moet ingeperkt blijven toch ?

 

Het gaat justitie niets aan hoeveel jij in je joint stampt hoor...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dump even een PM met het hele (HELE) verhaal in AS z`n box. Misschien heeft hij originele invalshoeken.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfs als ze toch waarschijnlijk een bevel kunnen vast krijgen moet je hun vraag om toelating weigeren!!!!

 

laat ze een bevel halen !!! je weet maar nooit of het hen toch niet lukt!!!

 

en als ze het dan toch hebben mag je ze nog geen toelating geven!!!

 

dan moeten ze je pand betreden zonder toelating van jouw wat wil zeggen

 

dat ze enkel daar mogen kijken wat in het bevel staat

 

bv. zoeken ze goederen dan moete ze uit je papieren en computer uitblijven want daar kan je geen goederen verstoppen...

 

ook als ze illigaale dingen vinden die niets te maken hebben met het bevel is de kans groot dat ze dit niet mogen gebruiken in de rechtbank

 

maar als jij ze toelating geeft bv na het zien van een bevel mogen ze overal kijken en alles gebruiken!!!

 

 

 

 

dus als ze bij jouw hadden binnegekomen met een bevel verkregen op grond van mogelijke heling

en ze vinden niets dat te maken heeft met heling maar enkel een plantage

dan kun je aanvorderen dat ze het bevel gekregen hebben voor ongegronde redenen

waarbij het bevel nietig verklaart word en daarom alle bewijzen onwettelijk verkregen zijn

 

MET DE VRIJSPRAAK TOT GEVOLG!!!! :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT by mikeh; onnodig quoten!!

 

ja klopt man, gewoon altijd overal tegen in gaan!

Als dit zo is dan is de palantage onrechtmatig verkregen bewijs.

Hun liegen ook zo vaak,zeg gewoon dat je geen toestemming hebt gegeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar het is nu zo dat ik een vrijwillig verklaring heb getekend voor een huiszoeking

juist omdat ze boven wouden kijken in de verklaring staat dan ook dat er wiet planten

boven staan als ze gaan kijken maar geen gestolen spullen verder.....

 

ik had ze dus gewoon moeten weigeren!!!

maar ik wil niet met al te veel kabaal dat die dinge weg zouden gehaalt worden....

 

en volgens mij als ze wapens aantreffen of wat dan ook mogen ze dat gewoon inbeslag nemen

dit omdat er vaak door een andere brand of inbraak een wiet plantage word gevonden

en toch word opgerold....

 

het gaat mij juist om de fout dat ze gewoon binnen kwamen lopen zonder te vragen of ze mijn huis

mochten binnen treden en pas later nadat ik de zolder had gesloten dat ze vroegen of ik toestemming

gaf om boven te kijken waarop ik zei liever niet....

Share this post


Link to post
Share on other sites

als die bewijzen al toelaatbaar zijn is dit zeker enkel als ze hun bevel rechtsvaardig gekregen hebben

 

dus zeker niet als je hun bevel kunt ontkrachten

 

verboden wapens mogen ze misschien wel in beslag nemen

 

maar je ervoor vervvolgen zal heel moeilijk zijn als ze de bewijzen onrechtmatig verkregen hebben

 

en je kan dan volgens mij zelf een vergoeding vragen :D

 

ik schat de kans 99% dat als je geen toelating gegeven had er niets aan de hand geweest was

 

als ze een heler gaan oppakken en ze hebben grond voor een huiszoeking gaan ze echt niet alleen een arestatiebevel aanvragen

 

dan brengen ze toch direct een huiszoekingsbevel mee om naar bewijzen te zoeken...

 

dat ze enkel jouw meenamen zegt mij dat ze enkel info zoekte om later aktie te ondernemen

 

was het trouwens geen "bevel tot medebrenging" ipv een arestatiebevel??

 

deze bijde en zeker het eerste zijn veel makelijker te verkrijgen

 

bv bij eerdere veroordelingen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee arrestatie bevel.....

maar ik heb ze vrijwillig een huiszoeking laten doen en getekend omdat ze al mijn huis in waren gelopen

en boven wouden kijken ik heb toen later gezegt dat er wiet planten stonden maar verder echt niets

 

hun zijn gewoon mijn huis in gelopen en daardoor heb ik ze wel toestemming moeten geven

als ik de trap dicht doe is dat verdacht en willen ze er echt wel gaan kijken....

 

maar ik had de trap niet dicht hoeven te doen als hun niet binnen waren gekomen en eerst hadden gevraagt

of ze binnen mochten komen maar ze liepen gewoon achter mij aan

 

stomme is gewoon dat ik vrijwillig toestemming heb gegeven om te gaan zoeken

ik heb verder niets getekend dat ik afstand doe van de wiet of wat dan ook en geen verklaring....

 

 

ik had ze niet binnen moeten laten misschien hadden ze geen huiszoeking gekregen omdat ik die

avond nog vrij was gelaten door te laat in verzekering te stellen met een smerige truuk van hun....

 

maar dat is achteraf en misschien is het maar beter ook ik wou het weer groter gaan doen en

een buurman van mij vermoede het al (bekende maar toch)

 

ik wil nu alleen de schade beperkt houden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...