Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jelle

Zelfschakelkast Maken

Recommended Posts

Hallo iedereen, heb me de vorige dagen al suf gezocht op het forum over hoe ik zelf een schakelkast moet maken! Het zou een 400watt, afzuiger(lichtste model) en eventueel blazer moeten aankunnen! In theorie is alles mooi uitgelegd maar overal zijn er de afbeeldingen bij weg! Daarom mijn vraag, of er iemand zo' schakeling kan tekenen en me dat even pm'en? Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meschien is het handiger om in een topic te kijken en iemand die er verstand van heeft een pm sturen in plaats dat je hier gaat zitten wachten

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf hier nu een 400W HPS liggen samen met een 375m3 afzuiger. Deze twee gaan aangesloten worden op een schakelbordje... Ik kan hier eventueel wel een paar foto's van posten...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dat eventueel zou willen doen aub? Heb al enkele pm's gestuurd maar helaas nog geen antwoord!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn ook mensen die geen vakantie hebben en dus gewoon moeten werken !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jelle...Er staan verschillende schema's op het forum,

''wie zoekt,die vindt'' zeggen ze hier welis,als je wat

meer in detail kunt treden met specificaties over jou

relais en klok,of duidelijke foto's,dan kunnen wij een

schema voor jou maken.Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jelle, meschien heb je hier wat aan als voorbeeld ofzo?

 

gallery_13132_4913_33533.png

 

 

GR>LULLO :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk nou gewoon in de stickies bij de schakelbordenparade. Daar heb ik een aantal schema's gepubliceerd en er staan zat foto's van vele andere users

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb daar idd heel veel informatie gevonden! Maar om één of andere reden zijn bij mij de afbeeldingen niet zichtbaar. Vandaar de vraag! Sorry maar alvast bedankt de reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog 1 enkel vraagje, Kan je ook differentieel-relais gebruiken ipv gewone relais?

Share this post


Link to post
Share on other sites

download dan de pdf's met de ontwerpen. Als je plaatjes niet kunt zien neem contact op met een admin, kan ook aan je instellingen liggen, ik zie ze nog gewoon en geen klachten ontvangen.

 

deze bijvoorbeeld, of deze bijvoorbeeld. Dat extra relais zit er ook in om beveiliging met thermostaten mogelijk te maken. In dat geval liever een 24v relais dat gevoed wordt vanaf de ventilatiegroep. Als deze er dan uitvalt, of als de stroom wordt onderbroken door de klok of de overtemperatuur thermostaat gaat het licht uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...