Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
A.C.A.B.

Kweken Onder De Neus Van De Politie

Recommended Posts

Ik wil wiet gaan kweken in mijn schuur.

Mijn buren zijn helaas van de politie.

Denken jullie dat het haalbaar is om dit te gaan doen?

Als ik het goed aanpak zullen ze van de geur en van het geluid niets merken. (hoop ik)

Maar als het bijvoorbeeld heeft gesneeuwd en er ligt geen sneeuw op mijn schuurdak dan zouden ze natuurlijk wat kunnen vermoeden.

 

Ik heb al wat vragen gepost omtrent de bouw van mijn hokje.

Ik was eerst vrij zeker van mijn zaak maar begin nu toch erg te twijfelen.

 

Ik wil graag jullie mening hierover en misschien hebben jullie ook nog wel tips voor mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je niets te verliezen hebt en het boeit je niet dan zou ik het doen,maar als je enigzins je huis of iets dergelijks niet kwijt wil raken of in de problemen wil komen dan zou ik het zeker afraden...succes :wtf: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt je dakje ook extra isoleren zodat de sneeuw(?) blijft liggen ,voor de rest goed voorbereiden dan moet het kunnen

Wanneer heb je voor het laatst sneeuw gehad voor meerdere dagen ?

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi thom

 

Met goede isolatieplaten (Rockwool van 5 cm dik) en 1 lampje blijft de sneeuw echt wel liggen. Ik kweek op zolder en was ook een maandje ofzo para. Nachtmerries dat ik thuis kwam van mn werk, en dat t gesneeuwd had. Alle daken wit behalve de mijne.

 

Zolang je geen 4 5 6 lampen ophangt valt t wel mee.....

 

Succes

 

CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou boys er zit er hier een op het forum met meerdere lampen in de schuur, en dar is het zomer of winter even warm. En als het sneeuwt dan blijft dat gewoon liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meeste zijn toch zooo arrogant dat ze het nooit bij hun buren verwachten

 

gewoon doen

 

:wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eens, sneeuw blijft gewoon keurig liggen,.....zelfs langer dan bij de normale schuurtjes :wtf: :lol: :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ze juist minder snel zullen verdenken, omdat ze er van uitgaan dat niemand het lef heeft om zoiets te doen :wtf: En wat is het verschil tussen een agent en iemand als buurman, als de 1 het ziet ziet de ander het ook dus geen zorgen maken en gewoon verder gaan..... Zorg er alleen wel voor dat ze je niet met 'verdachte' materialen zien slepen, want die zal je buurman eerder herkennen als de gemiddelde Nederlandse buurman......

 

Grtz Underground.

 

Ps. Nog een kleine tip, overweeg cocosblokken. Ik ben ze ook gaan gebruiken en zie er alleen maar voordelen van in. Zie eventueel het topic van m'n 2de ronde.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Buble: bedoel je het dak van m'n schuur of van m'n kweekhokje?

 

Ik wil gaan kweken met 1x 600 watt dus mocht t ooit nog eens gaan sneeuwen dan zit dat wel goed denk ik.

 

Denk dat ik begin met 5 plantjes en als dat een tijdje goed loopt dan ga ik er meer inzetten.

 

Ik heb 3 ramen in m'n schuur zitten, hebben jullie nog tips om die af te dekken zonder dat het van buitenaf te veel opvalt?

Ze hoeven natuurlijk niet lichtdicht te zijn want ik maak m'n hokkie natuurlijk lichtdicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Thom

 

Voor je ramen kan je vitrage hangen en daarachter doe je een stuk tapijt even groot als je raam komt geen licht doorheen, kan je ook in de avond je hok open doen als je lampen branden :wtf: van plastic gaan je ramen beslaan en dat zie je gelijk van buiten

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi thom

 

Met goede isolatieplaten (Rockwool van 5 cm dik) en 1 lampje blijft de sneeuw echt wel liggen. Ik kweek op zolder en was ook een maandje ofzo para. Nachtmerries dat ik thuis kwam van mn werk, en dat t gesneeuwd had. Alle daken wit behalve de mijne.

 

Zolang je geen 4 5 6 lampen ophangt valt t wel mee.....

 

Succes

 

CannaDanny

Zal je nog tegenvallen, ik denk dat er in de straat nog wel een huisje is met een onbesneeuwd dak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Thom..

Met een beetje voorbereiding is het goed te doen hoor.

Zit al jaren in mijn schuurtje met 1of 2x600watt...met sneeuw op het dak.

En mijn achterbuurman die politieagent is :lol: ,parkeert zijn auto naast mijn schuur, :wtf: op net 2 meter afstand van mijn uitlaat.

Alleen de schutting en wat bosjes ertussen. :wacko: ,..

Groetjeszz Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee wat voor typ je buurman is, maar denk je echt dat er geen enkele agent zelf een jointje rookt? :wacko:

 

Ik zou geen 100 planten neerzetten, maar zolang je binnen het "gedoog beleid" blijft....

Misschien kun je gewoon langsgaan en vertellen wat je van plan bent. Wie weet.

 

Ik heb zelf een agent als overbuurman, hij kan met alle gemak de boompjes van 2 meter zien staan.

Tot nu toe praat ie nog gewoon tegen me, en is er ook geen overvalteam langs geweest of zo.

De 3,5 meter bomen van een paar jaar geleden heeft ie ook beslist gezien, en de lamp op zolder zal vast ook wel een keer zijn opgevallen :wtf:

 

 

 

NOOT: :huh: Anderzijds, als het zo'n typische carierre makende eikel is :lol: , misschien verhuizen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou me er niet al te druk om maken, zolang jij niemand overlast bezorgd, de dingen doet zoals ze horen te gaan dan kijken ze niet om naar die paar kroppen sla. Interessant zijn projecten ala Spongy formaat waar zoveel lampen hangen dat de CO2 uitstoot dermate groot is dat heel Nederland een rookverbod moet krijgen voor een jaar om dat te stabaliseren hehehe Spongy :wtf: :lol:

 

Als je je filters tip top heb en je daar niet op bezuinigd dan zal er weinig loos zijn i guess

Share this post


Link to post
Share on other sites

CO2 uitstoot ? Je bedoeld de kolen die verbrand worden om je lampen op te laten draaien ?

 

Tsjah, ik heb ook liever een kerncentrale, maar dat mag dan weer niet van die geitewollensokkenwatjes, bwah.

 

Planten nemen CO2 op en maken zuurstof (O2).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahah Kees onze Mad Scientist, man was PUUR SARCASME!!!! ahahhaha

 

Dank u vriendelijke voor u wel toegevoegde en overwogen commentaar! AMEN ahahahha

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had het idd ook gewoon gedaan

wat je buurman ook is

 

ik ben er net achter dat mijn buurman ook groene vingers heeft

ik zag zijn buitenplantjes en zo kwamen we op het onderwerp

had hij binnen nog mooier spul staan :huh:

we zijn binnenkort samen wat van plan :wtf: :lol: :wacko:

daar komt weer een leuk verslagje van

 

ps just do it

beter gelijk gepakt worden dan ook nog eens veraden worden en dan nog een gepakt te worden

wat togggg niet gebeurt

suc6

 

 

scarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx allemaal.

 

Ben al een beetje over m´n twijfels heen.

Ik ben alvast begonnen om m´n schuur eens goed op te ruimen en komende week ga ik ruimte maken om mijn hok neer te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...