Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Big Bang Plus Nlx Voor Riesje

Recommended Posts

Ik vind die BB's erg mooi om te zien, ik denk dat ze hun naam gaan waarmaken ;)

Je hebt nog 2 weken te gaan met ze ;) dat moet wel een "Bang" worden.

 

ps houd jij eigenlijk bij wel soortje nat/droog het meeste of minste inkakt ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn nou nog eens mooie toppen. zien er lekker vol uit en nog behoorlijk wit, dus ze kenne nog ff. word een goeie opbrengst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Der zit wel meer in da hok van je spullen ,midian!!! Vsa's , lampen !!!!!! :(

 

@Brammetje: Ik vergelijk het niet bewust , maar van alles wat ik heb gedaan herinner ik me dat de eerste nlx het minst was ingekakt.

Houd denk ik verband met de manier van drogen. De Sneeuwwitjes deden het ook goed!!! :(

De White Widow en de Crystals deden het wat dat betreft stukken minder. ;)

 

De BiBa's hebben gisteren dus gewoon nog hun voeding gehad .Van de Aptus super Pk heb ik ook nog 20 ml/25 ltr gedaan..Misschien nog 1 keer en dan stoppen.

Die 2 weken dat ze nog moeten. ;) ........................denk dat het ook wel eens 3 weken kan worden . Wil wel is weten wat ze doen als ze helemaal op en nagenoeg dood zijn.Misschien valt de erfenis dan wel wat hoger uit dan gedacht. :(

Er zitten een paar planten tussen die waarschijnlijk eerder klaar zullen zijn. De kristallen worden al zichtbaar en het uitharden is ook al begonnen. De lager gelegen toppies glinsteren me al behoorlijk tegemoet. :(

Ik speel met de gedachten om er de laatste weken een lampie van 400 watt aan de zijkant van de BiBa's te hangen.Dat zou dan

1400 watt zijn.......................... :(

 

 

Als mun kleintjes om liggen hang ik mijn net gewoon in het hok. Ik heb nog een tentzeil liggen dat ik om het netje span zodat ze lekker in het donker kunnen uitrusten en kunnen drogen.Misschien dat de temperatuur wat hoger komt te liggen dan normaal............. :( We zullen is koeken wat dat word. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die BiBa's boven de 800 grammetjes uitkomen , rook ik er eentje!! ;)

Zal me zwaar vallen , maar goed .......................... :(

 

dan roken we er samen eentje :( kan nog lachuh worden ook :( .... gooie er maar snel een 400 watter bij !!! dan word de kans alleen maar groter dat het 800+ gaat worden ghegheghe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt het deze keer aardig groen gehouden ,Ries :D

 

Tara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja lekker groen en klein!! :lol: Ik heb wat rare plekjes ontdekt. Weet niet wat ik moet doen!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watvoor plekjes ?

 

en hoever staan ze nu mss ?

 

Greetz

Milo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nlx geknipt........Big Bangs staan nog.

Die gaan over een week of 2 om denk ik.

Dit is tevens voorlopig mijn laatste verslag. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er stralen nieuwe sterren aan het firmanent. Laten die het stokkie maar is overnemen. :P Ik ga ff op de achtergrond.................lees wel mee natuurlijk. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een andere "achtergronder".

Heb altijd wel genoten (en wellicht wat opgestoken) van je verslagen.

Wens in ieder geval succes met je toekomstige kweekjes :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk te horen Stampende stumper.................Ik denk dat ik er goed aan doe om ff kalmer aan te doen .Totdat ik weer wat nieuws te melden heb. Na zo'n ? verslagen ken tie ook wel weer voor fftjes. Forum is riesjemoe en daar kan ik wel inkomen. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nlx zijn droog ......................615 grammetjes maar. Was te verwachten van zulke lilliputtertjes!! :P

Mijn hoop , de BiBa's gaan prima.Ze blijven zeker nog tot het volgende weekend staan. Dan staan ze dus 11 weken!! :lol:

Sommige plantjes hebben al wat bruins en de topjes onderin glinsteren al een beetje.

Toppen van zo'n 30 a 40 cm zitten er tussen . Alleen hopen dat ze nog wat gaan uitharden.

Is heel verschillend ..............er zijn er bij die nu al hard zijn en sommige lijken net of ze in week 4 bloei zitten ofzo.

 

Als er van die 23 plantjes nu eens een 700 gram gaat komen???!!! :wave:

Der hangt nu 2x600 en 1 x 400 watt boven en opzij van de planten.Ik heb 1 adjustje schuin gehangen zodat ie een zijkant met toppen goed belicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi riesje

 

 

 

weer weinig gewicht van die 3x niks ,,had ik ook met die 3x niks :P

zwager ook al totaal geen gewicht ,van die 3x niks :lol:

 

ik zeg die 3x niks van k<<<<<< die zijn moe ,en denk ,kom van ouwe moederplanten :wave: ,ook veel met dat tmv virus erin

 

suc7 met die big bangs

 

 

ennuh relax he daar ,,op de berg :D

 

 

 

mvgr thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren de meuk weggedaan. Ben een beetje moe van alles en denk dat ik er goed an doe om ff te kappen.

Volgend weekend nog de BiBa's omggooien en dan ff helemaal niks meer. :wave:

Ga jullie uiteraard nog wel lastig vallen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

112 ff bellen voor jou riesje :D ?

wat is er aan de hand man je bent zo somber :lol:

en wat nou het forum is riesje moe :P mensen met humor zijn er helaas te weinig op deze planeet dus ben jij hard nodig :wave:

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man ... idd zonde dat je het rustig an doet ... maar wel begrijpelijk zeker als je te veel op 1 spot kweekt dan moet je gaan uitkijken !!

 

tsjaa die nlx valt wat tegen das erg jammer ... maar ik heb ooit is een nlx van jouw mogen proeven en das niet mis kan ik je vertellen :D heerlijk was die met een beetje een frisse zure hint en een ontiegelijke stoned gevoel ... we konden merken dat jij pas oogst wanneer alle trichomen mooi amberkleurig zijn ...!!! danmmm

 

maar fijn iig dat je nog wel on line blijft strakkies :wave: anders word het helemaal zo koud !!! er zijn er al heel wat weg hiero op het forum :lol: maar gelukkig komen er ook steeds meer bij

 

suc6 nog die laatste weekjes :P

 

 

greetzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die NLX ligt weer bij het jou bekende adres, mastertje. :P

Ik ga ook niet helemaal weg , KfK..............En er zal met de tijd best nog wel eens wat volgen. :lol: Ben wel eens vaker wat rustiger geweest. Het gaat straks best wel weer kriebelen hoor!! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja weet ik of laat ik het zo zeggen ... ik had al zo'n vermoede, maar kom daar in die stad helemaal niet meer :wave: ging er altijd heen toen ik nog daar op school zat ... inmiddels zit ik in mijn eigen woonplaats op school ...

 

ik ga der alleen nog heen als de voorraadjes op zijn en wanneer hier de shop dicht zijn....das na 22:00 en dan is die shop ook dicht...

 

daarbij betaal ik gelukkig sinds een tijd niet meer de (belachelijke) volle mep die ze bij de shops durven te vragen :P ik haal het bij kennisen net iets boven zijn verkoop prijs van de shop , zo ben ik zwaar gematst en zij ook :lol:

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat worden BiBa's allejezus groot ( met de excuses aan de fijngelovigen hier :lol: ).

 

gallery_10502_5737_20770.jpg

 

gallery_10502_5737_383066.jpg

 

gallery_10502_5737_134626.jpg

 

gallery_10502_5737_475684.jpg

 

De hele familie........................

 

gallery_10502_5737_415802.jpg

 

gallery_10502_5737_208047.jpg

 

De verdwaalde eenzame biba's.

 

 

Ik weet het zo net nog nie...............Foto 4 onder in beeld :wave: En de laatste foto :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...