Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Big Bang Plus Nlx Voor Riesje

Recommended Posts

Tis al druk bij de Biba's!!!!!!!!!! :smoke

De getopte nlxjes doen het stukken minder dan de niet getopte. Of het nu aan de schimmels ligt weet ik nog steeds niet.

Feit is dat de BiBa's en de niet getopte het vreselijk veel beter doen de 12 experimentele planten. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat best toch

 

niks te klagen die ries

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat zeker lekker Ries

En wat irezumi in z'n vorige bericht zei dat die zaden niet gelijk klaar zijn dat klopt wel vermoed ik

Heb je verslag nog eens na gelezen ,de stekken zijn een dag later dan de ontkiemde zaden gezet en een paar dagen later op 12/12 volgens mij , de zaden hebben eerst tijd nodig om volwassen planten te worden en gaan dan pas bloeien ,stekken staan na 2 weken 12/12 licht al in bloei maar coorect me if im wrong

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Biba's stonden al 2 weken voor te groeien in potjes.Zijn de aarde ingegaan en hebben daarna nog 5 dagen mee gedraaid op 18/6.

Maar ik denk idd dat ze later klaar zijn :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekken....................en wat denk je??

 

 

KUTSPINT derin!!!! :rofl :smoke :P

 

Plantvitality gespoten en volgende week Masai spuiten. Is beter , 2 middelen gebruiken heb ik gehoord. ;)

Misschien was het beter om het andersom te doen bedenk ik me nu????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Riesje1965,

 

Ze staan er lekker bij zeg, enne goed te zien het verschil met of zonder schimmel.

Dit was mij ook direct opgevallen in me hokkie :smoke

Wel weer klote van die spint hoor, heb je ze preventief ook niet bespoten met Vitality.

Ik doe de dames echt zomaar een keer of 5 a 6 besproeien in de eerste 2 weken want het doet de plant eerder goed als kwaad.

Zover als ik gezien heb, maar ja ik ben dan ook een preventief ingestelde hobbyist :P

Hopen dat je snel weer ongediertevrij bent ;)

 

Veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat die Vitality zunne werk goed doet!! Lijkt veel op de Spidermite qua reuk.

Volgende week nog een keer Masai derover. :smoke

 

Misschien heb ik wel teveel BiBa's op da stukkie gezet!!?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey riesje1965 je dames staan er erg mooi bij!

Gewoon niks te mekkeren verder, en nu wachten op die mooie toppen :smoke.

Hou ze groen en veel succes verder,ik blijf hier wel hangen.

 

Sincerely your's

 

SYF

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey riesje

 

zei ik tog gaat druk worden met de BiBa's

 

enne succes met het Killen van die Spint

 

:smoke

 

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de nlxjes wel errug snel bloeiverschijnselen vertonen! En alles blijft wat kleiner , zelfs de BiBa's!!

 

Experimentjes blijven leuk om te doen. Het kost wel wat gewicht maar is boeiender dan alleen maar grootbrengen van die bitches!!!!! ;)

Spintjes killen .................niet mijn favobezigheid! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10502_5737_314598.jpg

 

gallery_10502_5737_280994.jpg

 

gallery_10502_5737_420953.jpg

 

gallery_10502_5737_213547.jpg

 

gallery_10502_5737_255208.jpg

De getopte blijven errug klein. Die gaan niet hoger worden dan zo'n 40 cm. :smoke

 

De BiBa's zullen wat hoger worden dan de rest .De andere gaan hoop ik nog zo'n 10 cm omhoog en zullen dan uitkomen zo rond de 60 cm . ;)

 

Dag 20 op 12/12

Nada afzuren en geen enkele meting van wat dan ook.

Voorzichtig begonnen met voeden. Vanaf de volgende voeding gaat de Super PK van Aptus mee.

De tweede behandeling met de Soil attack van Aptus/Bioshark volgt later deze week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Riesje1965,

 

Ze staan er lekker bij weer, topvorming is idd snel in mijn ogen :P

Dat aptus gebeuren zie ik steeds meer staan bij diverse mensen, ik zal toch een wat lezen erover.

40 cm kan hoog kan ook zat wegen ikzelf ben gek op kleine dames vaak ook onderin beter ontwikkeld.

Maar tof dat je weer lekker aan het testen bent, zijn toch vaak hele leerzame verslagjes :smoke ;)

Spintvrij? hoop ik

 

Veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom tot nu toe alleen maar lijkjes tegen, Meghi!!! :smoke

 

 

Niet om te slijmen :rofl ............maar je bent goed aanwezig als mod hier ,Meghito!! Zo'n nieuwe lading modjes blijft altijd ff spannend .Je weet niet wat er gaat gebeuren. Niet iedereen kan met zo'n positie om gaan!! :D

Je loopt altijd kans dat er wat oud zeer boven komt dat dan weer word " uitgevochten ".

 

De planten hoeven voor mij niet zo hoog te worden . wat dat betreft was de vorige run een regelrechte ramp voor me ;) .

60 a 70 cm is meer dan voldoende , want zoals jij al zegt , het licht komt nooit door dat bladerdek heen als ze zo hoog zijn en de topjes onderin worden wat beter ontwikkeld.

Die 40 cm vind ik weer wat te laag!!

Je weet maar nooit met die nlxjes . Zo staan ze skyhigh , en zoals nu blijven ze kort.

Over de BiBa's kan ik nog niks zeggen ................Wel dat ze hoger worden dan de nlx. B)

Het word nu steeds duidelijker dat ik deze run in 2 keer zal moeten oogsten. Is wat minder , maar goed dat wist ik van tevoren alhoewel ik de Bi'Ba's al wel wat langer had voorgegroeid.

 

Zoals het er nu uitziet word het half september voor ik de eerste keer kan gaan oogsten. Ben alweer voor de volgende ronde's bezig.

Ik denk dat ik terugval op de zaadjes. Wat wel jammer is dat ik altijd femzaad zal moeten gebruiken.De ruimte die ik nu heb is niet toereikend voor een goede selectieprocedure. Ff afwachten wat deze BiBa's gaan doen . Als dat goed gaat , verdienen ze wat mij betreft een tweede kans!! :D Als ik dan voor de verandering ook nog is alles goed doe.............. ;)

 

Als er weer zaad komt worden het er niet meer dan zo'n 45 , want zoals jullie nu zien , groeit het aardig dicht en kan het licht nog niet goed doordringen. Er staan er 23 op dat stukkie en ook nog is getopt :P . Weer geen slimme zet van Riesje , hé ??

 

 

Ik water nu eens per 3 dagen.Voorheen was dat om de 4 á 5 dagen.

Natuurlijk gaan er geen honderd litertjes in en volgens mij reageren de dametjes er beter op.

 

Op naar de volgende update maar weer!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
De ruimte die ik nu heb is niet toereikend voor een goede selectieprocedure.

 

Kan je geen stekken nemen van alle planten in een rondje zaadplanten en dan een stek overhouden van de best presterende planten? Van die moeders kan je dan stekken halen. Je had toch nog ruimte in je schuur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Riesje,

 

Zit zeker een aanmerkelijk verschil tussen :smoke en 60-70cm vind ikzelf ook de mooiste hoogte.

 

Nu nog wachten op de groete "BANG" !! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bofkont :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Riesje1965,

 

Goed om te horen dat je allemaal dooie vind, ik zou het nog een keertje herhalen die Vitality.

Thnx ook voor je steun ik probeer het allemaal bij te houden, lukt niet maar ik kom een heel eind :D

Enne geniet nog even van je vakantie als jij dan aan het werk ben ga ik even lekker 2 weken de zon bezoeken en saganaki's eten :D

En troost je met het feit dat ik nu gewoon sta te zwoegen en zweten elke dag :lol:

 

Veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat goed he ries

 

ga je een lamp uitzetten als de stekken klaar zijn? of hang je hem boven de bigbangs

 

grtzz iri :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt al 1000 watt boven .Misschien een lampie voor de zijkant te belichten!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kan je doen dan krijg je ook dikke toppen an de zijkant

 

gaat het nog goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...