Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Big Bang Plus Nlx Voor Riesje

Recommended Posts

het was niet onvriendelijk bedoeld, voordat ik commentaar ga krijgen :/

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou riesje

 

alles het zelfde is idd niet boeiend keer op keer.

maar doe es wat anders dan...zoals

 

meer op een m2..

of restyle je hok met verbeteringenen die jij bedacht hebt.

of op een ander plaatsje...desnoods een tent naast je bed ;)

of gewoon toch doen wat je altijd doet...omdat geen kweek hetzelfde is.

 

en omdat er zat mensen zijn die jou kweek als voorbeeld nemen

omdat zij de zelfde opstelling hebben als jou bijvoorbeeld.

 

no ries no fun

 

grtzz pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als alles goed gaat begin ik in december een testkweek voor Spliff seeds.Afghaan Gold ;) ............nieuw in het assortiment als ik het goed begrijp.

Aangezien ik al een keer Afghaan heb gepookt met een niet een zo verbijsterend fantastisch giga resultaat , vind ik dit een uitgelezen kans om weer eens dit soortje te gaan doen. Ik ben zowiezo een indica fan , omdat het mooie korte plantjes zijn.

Wat er tijdens die vorige kweek allemaal mis ging , gaat me nu niet nog eens gebeuren.

 

Tegen de tijd dat ik begin met het ontkiemen en voorgroeien van de Afghaan open ik wel weer een topic.Dat zal ergens eind november worden schat ik zo. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey riesje tnxx sample is binnen :) gaat hem nu roken B) en een rookverslag komt eraan !!!

 

maar danmm wat een aparte plantachtige geur zit eraan :D :o:)

 

maar we gaat hem ffies dampuhhh :o

 

 

latorzzzz My

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had nog iemand een stukkie gestuurd.......Was in eerste instantie niet zo...................... :o Nu praat ie anders!!!! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag aka Riesje Biba

 

na een week wachten en niks ontvangen in de brievenbus stuur ik maar weer een pm naar riesje vragen of hij iets wist van de verzonden brief die niet is aangekomen.. zal wel iets mis zijn gegaan bij tnt :o lieve riesje stuurde weer een brief :D

 

Whoepie Gistereavond lag der iets in de bus :D

 

envelop open mhh strijkzakkie !

 

Biba by riesje !

 

schaar knip !

 

sniff sniff mhhh lekker groen :)

 

omdat het helaas niet al te veel was :) heb ik het maar in de damper gedaan :)

 

denk ook niet dat het een perfecte top was riesje B)

 

zag der groen uit mooie vorm en geur

 

mhhh lekker aparte soortje vond ik zelf beetje aparte smaak relaxed stoned

 

ik had fotos maar me camera is weer eens naar de filipijnen dus wordt weer eerdags nieuwe camera halen :)

 

in de damper kwam het echt tot zijn recht de biba :)

 

gelukkig had ik nog wat c-5 over van een bekende hiero Damp Damp Kuch Kuch Kuch Pffffffffffffffff :o

pff lekker HAZE !

 

 

Laterz

Haze

 

 

ty riesje

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijgen we nu geen foto's meer te zien van de gedroogde biba's :o

in ieder geval heb je een mooie ronde gedraaid en veel succes volgende ronde afgaan :o

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag aka Riesje Biba

 

na een week wachten en niks ontvangen in de brievenbus stuur ik maar weer een pm naar riesje vragen of hij iets wist van de verzonden brief die niet is aangekomen.. zal wel iets mis zijn gegaan bij tnt :) lieve riesje stuurde weer een brief :)

 

Whoepie Gistereavond lag der iets in de bus :)

 

envelop open mhh strijkzakkie !

 

Biba by riesje !

 

schaar knip !

 

sniff sniff mhhh lekker groen :)

 

omdat het helaas niet al te veel was B) heb ik het maar in de damper gedaan :)

 

denk ook niet dat het een perfecte top was riesje :D

 

zag der groen uit mooie vorm en geur

 

mhhh lekker aparte soortje vond ik zelf beetje aparte smaak relaxed stoned

 

ik had fotos maar me camera is weer eens naar de filipijnen dus wordt weer eerdags nieuwe camera halen :D

 

in de damper kwam het echt tot zijn recht de biba :)

 

gelukkig had ik nog wat c-5 over van een bekende hiero Damp Damp Kuch Kuch Kuch Pffffffffffffffff :)

pff lekker HAZE !

 

 

Laterz

Haze

 

 

ty riesje

 

 

 

 

 

Niet eens genoeg voor een goeie blow :o

En ik wil ook wel is foto`s zien van die bibaas!

wel waardeloos eind zo zonder de gedroogde biba foto`s :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat Riesje op de gram heeft gekeken :o

 

Vind het wel kloppen van hem dat ie niet weer een heel verhaal gaat zetten elke dag om weer met NLX op de proppen te komen.

 

Die afghaan ljkt me veel leuker om te zien en te lezen.

 

Nog steeds een onwijs mooie struik.

 

Suces pik deze ronde NLX.

 

Gr ertter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was de tweede keer dak wat moest sturen !! Ik heb mun kast nie vol liggen met samples. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb alles rond voor de komende afghaan testkweek. Homebox clonetentje ( hij is binnen!! :o ). Ook te gberuiken als voorgroeiruimte of moederruimte.

Afzuigertje op het koppie getikt.250 watt VSA plus 250 watt Phillips groeilampie. :o

Ben al vast an het oefenen en onderzoeken wat in mijn geval de beste manier van ontkiemen is. Heb nu 5 zaadjes ( gekregen van medeforummer , waarvoor dank ) tussen vochtige watten , 5x in glas water en 5 maal tussen vochtige tissues gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beloofde rookverslagje....

 

 

zoals bekend ontving ik van ries een leuk zakkie met een leuk toppie wiet erin .... de geur omschreef ik als apart en erg 'plant' achtig wat ik niet negatief bedoel maar zet het gerust in het vakje 'bijzonder'

 

de biba was rock hard!!!! maar dta kwam waarschijnlijk omdat het onder op een stapel had gelegen van meer de 50 kilo post!!! :)

 

met de hand verkruimelen lukte gewoon zowat niet dus grinder erbij.... de wiet was goed verkruimelt net geen poeder maar ook geen grove stukken precies zoals ik ze verkruimelt wil hebben :D

 

dan de rook het was de eerst van de dag ..... ( zo laat en dan pas je eerste!!!!! ja idd :) )

 

dus maar een beste van gedraait en dat mag ook wel bij dit soortje !!!

 

ik omschrijf dit wietje als een all rounder zo overduidelijk heb ik het nog nooit gehad ... deze kun je gerust de hele dag aan je lip hebben hangen zonder dat je er ook ziek van word !!!!! al is het zeker niet zo dat je van deze niet voelt !!!!! je komt er tot een bepaalt niveau mee.... die je eerder als HIGH kan omschrijven dan stoned ...

 

1 gerookt met me maatje hadden we allebei zoiets van ... 'dat we er nog wel eentje lusten' zo gezegt zo gedaan er was nog wat leuks over om een dikke te draaien, deze ging prima op .... ik werd er gewoon actief van :o

 

over de smaak kan ik niet veel meer vertellen deze was lang niet zo apart als de geur van de BIBA maar was alles behalve onaangenaam

 

als ik dit wietje zou moeten beoordelen dan krijgt deze een 9 om mee uit je nest te komen echter wil je ermee na bed zou het een 6 zijn erg stoned word je er dus niet van MAAR!!! das alles behalve onprettig de laatste tijd heb ik alleen maar wietjes mogen testen waarvan ik KO op de bank lag ... ook niet erg plezierig als het pas 7 uur savonds is :D ghegheghe :o

 

dus voor de mensen die een heerlijk overdag wietje zoeken kan je gerust deze pakken !!!!! kom je zelfs heerlijk de nacht mee door zonder gruwelijk vaag te worden !!!!! wil je heerlijk inslaap komen zou u ff verder moeten zoeken !!!

 

mijn dank aan u ries !!!!!

 

 

HEERLIJK HELDER.... uhh ... hmmmm BIBA :) B)

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

??? :P

 

Hoe bedoel je dat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ben ook wel benieuwd waarom :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...