Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
harryc

Beginnershulp Nodig!

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik had laatst samen met een vriend een voorgedraaide K2 gerookt maar merkte er niks van. We deelden de joint, en waarschijnlijk zat er gewoon weinig wiet in. Het was 4.00 snachts dus kan het zijn dat het effect minder was omdat we zo lang op waren? Het smaakte best smerig, naar zware sigaretten. Smaakt pure wiet beter of is dat niet aan te raden voor een beginner?

 

Nu wil ik die eerste ervaring gewoon vergeten en hopen dat de volgende beter is. We willen weer voorgedraaid kopen omdat we zelf (nog) niet kunnen draaien. Wat is een goede soort om mee te beginnen? Niet te sterk maar wel een die zeker weten gaat werken :smoke

Edited by harryc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou niet weer een voorgedraaide kopen als ik jou was.

Koop gewoon wat wiet en ga oefenen met draaien.

Puur roken is trouwens veel beter dan met tabak (en lekkerder vind ik).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als je begint, draai dan wel dunner! :smoke Gewoon als een sjekkie of zo.

Mijn nieuwe avatar, was trouwens het eindje van een puurtje White Widow. =]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou weer een voorgedraaide kopen maar dan gewoon bij een andere shop!

ik ben zelf ook begonnen met voorgedraaide en tis wel chill om mee te beginnen omdat er genoeg wiet in zit om voor een beginner lekker op te spacen

en dan kan je later gewoon zelf gaan rollen en kijken hoeveel wiet per joint jou het best schikt :smoke

Edited by SimonAndersom

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je moe bent zou het effect juist sterker moeten zijn, maarja, in voorgedraaide joints zit alle afval. bladeren, takken enz vergruisen en dat gooien ze er dan in, wel normaal dat je belange niet zo stoned bent als van een goeie verse top ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste 4 keer werd ik ook niet stoned, kon nog niet echt heel goed inhaleren, toen daarna werd ik bumba stoned :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshops doen er bijna niets in..

Koop maar eens voor de lol een voorgedraaide en haal deze uit elkaar..

 

Een dikke 1,5GR vaak zware shag met hier en daar een groen stukje.

 

Koop gewoon een 5je en neem vloei en tip mee en ga er thuis eens goed voor zitten :wtf:

Het lukt vanzelf..

En als het niet wil lukken kan je ook gewoon een tulp draaien.

Hier hoef je niet eens voor te kunnen draaien, gewoon een kwestie van vouwen :lol:

Klik hier voor de uitleg voor het draaien van een Tulp

Na 1 keer proberen lukte mij dat al..

 

Veel succes..

 

Sizla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koop gewoon een 5je en neem vloei en tip mee en ga er thuis eens goed voor zitten :smoke

 

 

wees blij dat je nog een 5je kan halen bij jullie hier kost 0,9 gram 7 euro pffffffff

geen voorgedraaide halen zit allemaal afval in, wel makkelijk verdienen voor de shops zo met die klare jointjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker niet direct puur gaan roken, als beginner kan het zomaar teveel worden en als je slecht word in zo'n shop, das ook lullig :smoke beetje raar advies ook..

 

Voorgedraaide kunnen goed zijn, dat ligt aan de shop. In de shops hier zit er rond de 0,33 gram in. Meestal is dit gewoon de afval wiet wat overblijft als restjes op het einde van de avond, ook best logisch natuurlijk.

 

Meestal verschilt ook erg de wiet wat erin zit dus. Ook kan je niet zeggen welke wiet soort goed of slecht is, dit verschilt bij veel shops per dag, soms zelfs meerdere keren op een dag. Dan koop je 's ochtends goede X-tro, white widdow, of wat dan ook, en 's avonds is het de grootste troep.. Het kan ;)

 

Verder is het wel slim om wat snoep bij je te hebben, een hekel aan een droge mond, en suiker is goed als het iets teveel word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...