Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ricop2

Big Bud Geef Je Mening !!! Vele Soortjes Volgen

Recommended Posts

Ok ik ben bezig met een website ..

Het word een database alle mogenlijke wietsoortjes ..

Met een stamboom van alle soortjes ..

Alle info van de wiet soortjes ed ..

 

 

mijn vragen :

 

*1 mogen kunnen wij big bud al tot stamboom houder benoemen ?

 

stukje info :

BIG BUD is èèn van de oudste commercieële soorten.

*Onze big bud is speciaal ontwikkeld voor een maximale opbrengst zonder verlies aan kwaliteit.

De bloemen kunnen zo zwaar worden dat de takken ondersteund moeten worden om buigen en breken te voorkomen.

Big Bud heeft skunk invloeden en een lang aanhoudende high.

Big Bud is een voormalig winnaar van de Cannabis Cup!

 

2 dit zal een lekkere google speurtocht gaan worden ..

en mischien zijn er vrijwilligers (reporters)(met en of zonder kennis) google is onze vriend zeg maar

die mee willen helpen aan de database als soort van mod admin van de site .

als je mee wilt helpen kan je inloggen via je eenvoudige admin scherm en soortjes toevoegen ..

 

 

Het is namenlijk leuk om te weten wie de pappa en mamma van

B52 zijn en of de opa en oma van onze powerplant !!

 

als het project af is is de mogenlijkheid voor de reporters hun scripties te voorzien van personlijke affiliate urls

van zaadbanken .. dit kan pas als de boel af is het is dus wel voor de fun

als je mee wilt scrijven pm maar even !!

 

en ik zou ook graag andwoord op mijn bb stamboom vraag krijgen bbbram mischien ??

 

er zullen nog wel meer soortjes volgen in dit toppic waar ik om jullie mening ga vragen !!!

 

ook zoek ik mensen die kritisch naar de site willen kijken of er soortjes ontbreken en elk mogenlijke feedback kunnen geven !! (je mag mij heerlijk afzeiken dus) leer ik van !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou je graag helpen, maar heb helemaal geen verstand van dat soort "stamboom onder zoeken" en ben een nerd op computer gebied.

 

Ik heb hier op het forum wel eens hele lijsten gezien met wietsoortjes, die posters weten er 10x meer van.

 

Succes met je speurtocht :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nouw onderzoek zo kan je het wel noemen maar dan onderzoek op papier en geen microscopen ed ..

daar heb ik zelf ook geen verstand van . Wel kan ik vertellen dat je weinig kennis van pc nodig hebt ,

Het systeem (wordpress) is redenlijk gebruikers vriendenlijk , Maar sommige soortjes wil ik tot stamboom houder gaan benoemen omdat het de dominatere soortjes zijn geworden over 15 jaar big bud bv

daarom mijn vraag !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je ook niet echt helpen, maar misschien heb je hier ook wat aan mocht je het nog niet tegen zijn gekomen.

 

Succes.. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...