Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hennepdesk oldskool

Guerilla 2008 Is Van Start *rond De 100 Pp'tjes*

Recommended Posts

Nu ik mezelf een tijd geleden op deze site aangemeld heb,en er zo nu en dan eens op keek als ik eraan dacht,probeer ik nu dan ook maar eens wat toe te voegen aan deze site.

 

Hopelijk gaat het lukken om dit topic te blijven up-daten bij tijds incl. foto's.

Eigenlijk was ik helemaal niet vanplan om iets online te poosten aangezien ik slechte herinneringen heb aan internet forums (hennepdesk) waar overduidelijk alles werd meegelezen door de blauwen.

 

Na er een tijdje overna gedacht te hebben doe ik het dan dus toch maar wel, en dat is vooral omdat ik alleen een GUERILLA kweekje heb dit jaar.

 

 

Een x aantal weken geleden de stekjes besteld en deze waren zeer netjes heb wel eens eerder stekjes gehad die er vele malen beroerder uit zagen,hierover dus niks te klagen.

 

gallery_15388_5362_295496.jpg

 

De stekjes.

 

De steks zijn voor het grootste gedeelte al goed doorworteld,mooie witte wortels wat een gezonde stek hoort te hebben.

Ook het blad is mooi vers groen met duidelijke groeipunten en vertakkingen.

Geen enkele ziekte ontdekt op de stekken.

 

voor zo ver alles goed,en goeie stekken is het halve werk.

 

Alle stekjes eerst in 13cm potjes gedaan om ze hierin te laten wortelen voordat ik ze ga uitzetten op de verschillende spots.

 

gallery_15388_5362_245459.jpg

 

gallery_15388_5362_300303.jpg

 

gallery_15388_5362_1486121.jpg

 

Totaal plaatje nadat alle stekken waren gepoot,even water erover zodat ze met dit weer (hadden de dag erna 30graden voorspeld) niet uit zouden drogen.

Het werd de dagen erna dus geen 30 graden,ma lekker half bewolkt en broeierig weer,goed weer om verse stekken buiten te laten wortelen.

 

Heb de stekken zo neergezet dat ze de halve dag zon hebben,nadat ze allemaal goed geworteld zijn gaan ze de volle zon in.

 

gallery_15388_5362_687065.jpg

 

Omdat de stekken op een plek staan waar vanalles rondloopt (reeén,hazen konijnen etc) toch maar even snel een soort van klein hokje van gaas erover gemaakt,dit alleen voor de tijd dat ze wortelen moeten.

 

gallery_15388_5362_919880.jpg

 

gallery_15388_5362_1419771.jpg

 

De dames opgesloten in hun hokje voor de komende 2a3week?

 

Voor de rest is er bij een Guerilla kweekje niet veel te doen,alleen omdat ze nu in kleine potjes staan is water geven op de warme dagen belangrijk.

Verder kom ik er zo min mogelijk.

 

*Binnekort een volgende up-date*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie stekken en lekker veel ,helemaal voor buiten

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk projectje.. :specool

 

Ga je de plekken waar ze geplant worden nog voorbereiden?

 

Ik snap alleen niet waarom je voor PP kiest.. (afgezien van het feit dat je waarschijnlijk uberhaupt geen keus had bij je stekkenboer)

IMO bloeit PP te laat en loop je veel te veel risico om alles te verliezen aan rot.. Al weet je het natuurlijk nooit in NL, qua weer..

 

Succes anyways :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
leuk projectje.. :specool

 

Ga je de plekken waar ze geplant worden nog voorbereiden?

 

Ik snap alleen niet waarom je voor PP kiest.. (afgezien van het feit dat je waarschijnlijk uberhaupt geen keus had bij je stekkenboer)

IMO bloeit PP te laat en loop je veel te veel risico om alles te verliezen aan rot.. Al weet je het natuurlijk nooit in NL, qua weer..

 

Succes anyways :verrygood

 

 

Plekken voorbereiden,sommige wel sommige niet.

Aantal plekken is de grond al super,eerdere teeltjes op gehad.

Enkele plekken waardeer ik op door de planten nadat ze goed geworteld zijn in gaten te zetten die zijn opgevuld met goede grond.

 

en dat ik voor PP ga heeft er mee te maken dat er geen keuze was,en om vanuit zaad te kweken.... liever niet.

Buitenteelt is zowiso een gok ongeacht welke soort,groeien wil elk jaar wel in NL, alleen de afbloei in de maand oktober,zijn die weken goed dan heb je een goede oogst en met slecht weer.... tja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

leuk om te volgen dit.

 

 

Dit potjes zitten met 2 weken 100% helemaal vol.

 

Blijf je volgen

 

ltr

Share this post


Link to post
Share on other sites

*kleine foto update 31-05-08*

 

gallery_15388_5362_867960.jpg

 

gallery_15388_5362_1189056.jpg

 

Zelfs beschermde salamanders voelen zich veilig tussen de dames,ga ervan uit dat deze geen schade aan richten.

 

gallery_15388_5362_977003.jpg

gezonde plant

 

gallery_15388_5362_798440.jpg

Vraatschade aan stek

 

Binnen 24uur grote schade dankzij naaktslakken,slakkenkorrels strooien wordt dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi beestje.

En verveled van die slakken :verrygood

Dan maar blauwe 'pilletjes' voor die beesten. Gheghe.

 

Ziet er gezond uit verder.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit al die mooie stekken. Er is wel wat voor te zeggen om het gewoon met een binnensoort te proberen. Ben er al achter dat veel van die early soorten flauwekul zijn. Daarnaast deed vorig jaar de NLX het beter met afbloeien dan mijn DB. Ook met het knippen kun je volgens mij beter binnensoorten hebben want die bloeien niet zo fluffy af.

 

Ik ga dit volgen, ben benieuwd naar je spot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je kunt kijken voor een mooi autoflower soortje , is ook wat makkelijker meenemen om te plaatsen op locatie , eerst ontkiemen en voorgroeien in klein potje en dan meteen de volle grond in

Succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk een groote guerilla kweek :verrygood

 

Succes ermee.

 

Groeten,

Emilio :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes groeien aardig,wel aantal uitvallers wegens vraatschade.

1plek geheel aangepoot etc.

 

nu nog aantal andere plekken bijsnoeien en spitten en de planten poten.

 

binnekort wel een aantal foto's van 1vd spots.

 

*

 

gallery_15388_5362_410153.jpg

 

grondje gespit,zeer vruchtbare grond,zware kleigrond met veel rottend en vergaand hout.

En een soort van verhoging waarop ook planten komen dus 2 hoogtes.

 

gallery_15388_5362_135693.jpg

 

40+ stuks zodat alleen de sterkste staan blijven.

 

Ook ideaal is dat er water in overvloed in de buurt is dus lopen met een gietertje is zeer goed te doen,ook ligt er een sloot voorlangs dus grondwater zat.

Meer details helaas niet over deze spot :(

Edited by Hennepdesk oldskool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kweek, hopen dat het weer je meezit en dat je een mooie oogst mag gaan behalen.

Volgens mij heb je ook voldoende zonlicht op je lokatie.

Succes verder, ben benieuwd :(

 

Lowryder :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dit is een zeer mooie stek,eentje waar je zuinig op wezen moet om er meerdere jaren op te kunnen kweken.

Hopelijk gaat het dit keer goed en ga ik deze stek voor het volgende jaar verder uitbreiden en de grond op sommige plekken verbeteren.

 

De plantjes doen het er iig goed,foto's zal ik binnekort weer uploaden dit weekend geen mogelijkheid om er te komen.

 

Ook ga ik de aankomende keer er 1x langs met voeding om even een goede boost te geven.

 

Slakken korrels week geleden gestrooid,nu nergens meer last van,werk zeer goed!! wel blijven herhalen.

Ook een aantal stekken op andere plekken uitgezet (maisvelden en andere verwilderde plekken) op die plekken ga ik pas weer tegen het einde kijken.

 

En zoeken naar goeie plekken,ik doe het ook dagelijks als ik na werk rij of waar dan ook en als ik alle plekken die mij geschikt lijken vol zou zetten zou het te erg uit de hand gaan lopen zoveel mooie plekken!!!

 

groet.

 

 

*jarloers en op zoek,goed zoeken zoon dan vind je het wel :smoke *

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update:

 

gallery_15388_5362_466782.jpg

 

gallery_15388_5362_689136.jpg

 

gallery_15388_5362_643616.jpg

 

Als ik deze foto's van vorige week naast de foto's van aantal weken geleden zie,zijn de plantjes wel degelijk gegroeid.

Niet zo snel als ik zou willen maar ze hebben nog een lange tijd te gaan,zijscheuten schieten er ook al lekker aan.

 

Uiteindelijk komt het wel goed.

 

Rest van de stekken staan allemaal al op spots,waarvan 1 slecht gaat en een ander al is gevonden door de boer die het mooie gat in zijn mais niet kon waarderen ;) Helaas hopen dan de rest vd spots beter gaan.

Misschien over een maand een keer kijken en foto's maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker daar met die PP'tjes! :D

Blijf je volgen! Hoop op een mooie oogst voor je ;)

 

Lateeeerrrrzz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TheSmokert: gaat lekker,ikzelf vindt het iets wat tegenvallen maar ben eigenlijk vooral kaskweek gewend en daarin zie je de planten per dag groeien.

buiten gaat het net even wat slomer.

En een goeie oogst,ik hoop het ook......zien we in Oktober wel weer.

 

@Purple Thaze: Opvallen vanuit de lucht denk het niet,zijn wel meer braak liggende stukjes,wiet in mais valt sneller op.

Ga ervanuit dat het allemaal wel goed gaat tot het eind aan toe ;)

 

 

Zal met een aantal weken wel weer foto's van deze spot online gooien,kijken of het scheelt met deze keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een oud HDer :) Ze doen het lekker in je guerilla, je hebt niets te klagen :D

 

Ik ben ook van mening dat in een kas kweken toch iets meer heeft.. Heb je dit jaar niets in een kas staan dan? (verslagje ;) )

 

PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo je hebt wel een hele goeie spot daar zeg !! Wat waren trouwens je problemen op hennepdesk dan ?? je was toch niet getraceerd via je pc ofzo he :D

 

Groetjes CannaStar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer een kleine update,even klein aantal foto's.

Ze groeien wel redelijk,nog 2maand te gaan om te groeien kijken welke grote ze berijken kunnen.

 

Ook onkruid blijven wieden,slakkenkorrels blijven strooien en paar dagen geleden ook bloedmeel korrels ruim gestrooid (NPK).

Wel last van meeldouw maar ga daar niet tegen spuiten,de planten redden zich maar.

 

Hopen op weer eens een aantal dagen van 25graden vol zon dan zouden ze goed hard moeten gaan schieten.

 

446176-46.jpg

 

446176-47.jpg

 

446176-48.jpg

 

446176-49.jpg

 

Volgende update zal over een week of 2 weer zijn,

Groet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...