Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jenny

Guano Extract

Recommended Posts

Hoi :specool

 

Ik heb zitten lezen op hun website/forum allemaal positieve reacties dus ik vroeg me af of er hier op het wietforum growers zijn die ervaring hebben met dit product? Het guano extract is een biologische meststof met een heel hoog percentage fosfor en magnesium.

 

Lijkt me het proberen waard :verrygood

 

Jenny

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik zou dit ook wel graag willen weten, volgens no-mercy zou reguliere guano pas na een paar kweken vrijgegeven worden. dit zou echter direct bruikbaar moeten zijn.

 

cheers, onedread

Share this post


Link to post
Share on other sites

perfect spul

 

ik gebruik het elke ronde!!!!

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

perfect spul

 

ik gebruik het elke ronde!!!! Maar de dosering die No Mercy aangeeft is veel te hoog. Ik gebruik de eerste 2 bloeiweken 1 ml/l en daarna 2 ml/l guano extract (in combinatie met de voedingslijn van BioBizz). Ik heb altijd een goede opbrengst (hoogste tot nu toe 0,92 gram/watt) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik het nu ook met m`n twisted shack die in de volle grond staat, en mijn himalaya gold planten die in een secret jardin staan.

tot nu toe gaat het met alle planten uitstekend.

 

ik geef het overigens wel in de helft van de aanbevolen hoeveelheid mee. voor de rest krijgen de planten plagron alga bloom en green sensation.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

zeker goed spul,ik gebruik het ook altijd(goede resultaten)

ceesspees is een kennis van mij,en ik heb veel geleert van hem.ik gebruik alles van no mercy.

een goede vriend van mij heeft laatst 1.2/W gescoort,

moet toegeven dat we nog een paar middeltjes extra krijgen om het mogelijk te maken.

zeker een aanrader.

groetjes

de beginner ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor de rest krijgen de planten plagron alga bloom en green sensation.

ik heb mij ook green sensation aangeschaft, maar op het flesje, en op de site staan nerges welke dosering je moet gebruiken .... kan jij me hierbij verder helpen ..?

en kan het eigenlijk kwaad om 2 producten van een verschillend merk te gebruiken, ik gebruik phase 3 (npk) bloeivoeding van vaalsberg-garden, en heb green sensation van plagron (top booster) ?

 

thx ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de website van plagron staat dat je 1ml green sensation moet aanlengen met 1l water, 1:1000 dus. http://www.plagron.nl/Downloads/bio_schedule.pdf

voor de rest gaat guano extract volgens no mercy goed samen met andere voedingslijnen http://www.nomercy.nl/nl/framesets/fs-prod.html

 

maar let op: volgens mij gaat green sensation het beste samen met de andere production uit de plagron lijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Guano extract, Geweldig spul snellere afbloei.heb ik nog niet eerder meegemaakt met andere voedingen. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...