Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Spongy

180 X Shiva (nlx)

Recommended Posts

Jammer dat je het zelf vind tegen vallen :) Ruim 30gr. per plantje vind ik zeker niet slecht.

 

Het was wel een heel leuk en leerzaam verslag :D Succes met je volgende ronde/locatie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien heb ik erover heen gekeken Spons, heb wel je hele verslag op de voet gevolgd but i am just a human aswell he, hoeveel lampen had je nu branden boven het geheel?? Waren er meer dan een paar en niet meer dan 2x de helft i know maar was benieuwd naar je g/w opbrengst eigelijk.

 

Maar kom op spons, is toch best een goede opbrengst of niet, zijn mensen die minder verdienen op jaarbasis en je doet het voor het goede doel dus alle beetjes helpen haahahha!

 

Goooooo Sponsieeeeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal top!!! Heb het in 1 teug zitten lezen zonder op te kijken........... SUPER en wat een lekkere opbrengst.

 

Ga je ons ook nog vertellen wat je goeie doel is :) ben ik wel erg benieuwd naar.

 

RESPECT :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spongy,

 

Jah ik heb 2 x gegokt in je topic en zat er dik naast, jammer volgende ronde beter.

Ik vond een een mooi verslag en heb vaak echt zitten staren naar die dikke toppen. :)

Ik kijk nu al uit naar de volgende ronde van je :D

 

Veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mehighto,

 

mag ik je dan een gratis advies geven als je 2x gegokt hebt en dan ook 2x mis gegokt hebt?

 

Sla deze maand dan de staatsloterij een keer over hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D ik zat er ook ver naast...maar met 180 stuks gem. 30 gr p/p kweken is zeker wel goed...... :o ;) ......succes met je volgende ronde.... :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Spongy jammer dat het voor jou wat tegenvalt :D maar man o man een hoop mensen dromen alleen maar van die hoeveelheid grammen :)

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi resultaat @Spongy.

 

Mapito rules! :D

 

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
16

 

 

Misschien heb ik erover heen gekeken Spons, heb wel je hele verslag op de voet gevolgd but i am just a human aswell he, hoeveel lampen had je nu branden boven het geheel?? Waren er meer dan een paar en niet meer dan 2x de helft i know maar was benieuwd naar je g/w opbrengst eigelijk.

 

Goooooo Sponsieeeeee

 

vanaf je foto's te zien ,had ik 12 lampen geschat.

dat was op zich een goede opbrengst geweest.

 

maar met 16 is het wel wat een tegenvaller sponsie

 

grtzz pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites
vanaf je foto's te zien ,had ik 12 lampen geschat.

dat was op zich een goede opbrengst geweest.

 

maar met 16 is het wel wat een tegenvaller sponsie

 

grtzz pitt

\

 

het waren er 12 en om eerlijk te zijn waren het eigenlijk maar 174 planten hoor :D

maar het worden er 13 :) met 180 rond.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spongy, staan de stekken bij mapito gewoon met hun paperpluggen in de mapito of staan ze eerst in startblokken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh je zei eerst toch dat het er 16 waren?

 

 

//EDIT: o nee... :)

 

 

goed gedaan dan alsnog.. 0,76 ofzo? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spongy, staan de stekken bij mapito gewoon met hun paperpluggen in de mapito of staan ze eerst in startblokken?

Ik zet ze eerst in startblokken de eerste week totdat ze wortels hebben

daarna het papiertje er af en in de voorgewaterde mapito.

 

Grtz

 

 

Hey spongy...

 

 

Toppertje hoor, mag gezegd worden!

 

Ga je het nu weer gelijk vol planten of neem je een kleine pauze/afscheid van deze mooie locatie?

Ik neem een kleine pauze van 4 weken :)

 

 

Ga je ons ook nog vertellen wat je goeie doel is :D ben ik wel erg benieuwd naar.

 

RESPECT :D

 

 

Het goede doel wordt een Kindertehuis in ZuidAmerika met alles er op en er aan dus ook ziekenhuis en school

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Sponge,

top verslag man.

ben net nieuw hier op het forum en heb net meer dan een uur met bewondering en respect jou verslag zitten lezen. :D

en een super goed doel. :)

dat de volgende kweek maar nog beter mag zijn

 

tomaatje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Spongy

zijn de 4 weken al om ? ;)

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn nu bijna 5 weken verder hoor :(

hup aan de slag luie donder ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt er geen update meer :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Sjah soms loopt het iets anders dan je had verwacht :wave: en in dit geval ook weer, er komt zeker een update van de volgende sessie maar die laat nog even op zich wachten want ik heb wat familie omstandigheden gehad, maar ik beloof jullie dat het goed gaat komen en dat er zeker een ander mooi verslag aan zit te komen ik ga over 1,5 week weer starten en dan kijken we of het weer zo lekker gaat.

Allemaal veel suc6 en groetjes van een Spons :P

 

Grtz,

Spons

Share this post


Link to post
Share on other sites

heya!!

 

Kijk dat vindt ik nou netjes geld voor het goede doel doe het zelf ook altijd moet ik wel eerlijk zeggen dat het voor mij erg makkelijk is aangezien mijn moeder een medi post heeft opgezet in afrika. Misschien dat we eens met ze allen eens wat kunnen doen om wat geld apart te zetten starten we met zijn allen een schooltje op in afrika of zo!

 

Verder succes met je kweek ziet er allemaal goed uit

 

MVG parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een nobele gedachte maar eerst moet ik wat ik van plan ben en mee bezig ben afmaken, dus sponsoren zijn welkom :o

Maar ik sta altijd open voor zulke ideen :verrygood

 

Grtz,

Spons

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar ben je mee bezig dan Sponsy ?

 

waar heb je dan die sponsors voor nodig?

 

misschien kun je dit uitleggen en me verzekeren dat de sponsors niet genaaid worden ofzo.

 

het is me allemaal te onduidelijk, maar zelf ben ik ook wel in voor zulk soort dingen :o

 

 

 

 

:verrygood rie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...