Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mehighto

150 X Onbekend 4x 600w Industria

Recommended Posts

Hoi forumbroeders en zussen,

 

@Underground

 

Top, leuk om te horen man.

Zo blijf ik zelf ook veel scherper kijken en dat is wel zo belangrijk.

Thn voor je positive vibes.

 

@Mr.Newbie

 

Jaja soms wel afzien hoor ik werk ook nog tussen de 60 en 70 uur p/w dus dat is best pittig.

Maar deze ruimte uit het verslag ligt ook 90 Km bij me vandaan en dat valt soms wel tegen.

Maar ja meer een luxeprobleem hierzo gelukkig gaat alles goed tot nu toe.

 

Ps : als je bijna doordraait dan moet je wat vaker de tijd nemen voor zo'n lekkere, dikke, vette en goed gevulde joint(ga ik nu even draaien mmmmm)

 

Bedankt voor de reacties weer mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mehighto dit ziet er ook goed uit :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Thnx Syf, ik doe me best.

 

Ik ga dinsdag weer foto's schieten voor de update, we will see.

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o Heeeejjjjjjj medehobbyist

 

Mooi kweekje en bedankt voor je bezoekje aan mijn hok :D :(

 

Gr,

Spons

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit !

 

mischien samen een vakantie boeken :( ben ongeveer de zelfde tijd klaar .

 

Trouwens waar ga je heen met je vakantie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx kwkr,

 

Ja dat zou wat zijn :D even een WF meeting op kreta ofzo :(

Ik ga naar Corfu, heerlijk kijk er nu al naar uit.

 

Sucses en Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga een stukje verder :(

andere kant op LoL

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

@Spongy

 

Altijd baas boven baas he, met die dikke portomonee van je :D :D

 

@XL G-S LX

 

Ik betaal gewoon netjes, wil niet als dief gezien worden.

Tot 4 x 600W heb je in een huis naar mijn idee geen problemen, ik tot nu toe in ieder geval niet.

Wil je groter, kan je beter een bedrijfspand nemen lijkt me anders valt het wel op namelijk.

En netjes op tijd betalen voorkomt problemen :tu

 

Update wordt maandag jongens en meisjes

druk met me andere hokkie :( :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie heeft er hier een dikke portomonee !!!!???? :(

Je hebt er al heeelllll veeel staan en dan ga je nog een hokkie bouwen :o

suc6 hoor jongen :D

En BTW ik betaal ook gewoon mijn stroom hoor, en idd 16 lampen in een woning is een beeje veel HAHAHA :D

 

Gr,

Spons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi medehobbyisten,

 

Woensdag pas updaten hier, druk met de dames andere.

 

@Spongy

 

Nou, me rechterkontzak is wel is beter gevuld geweest :D al dat investeren :D poeh poeh nou nou :D

Dankjewel, man een beetje extra sucses helpt altijd.

En je hebt ze erbij hoor, ik heb ooit iemand gezien met een 32 x 600 gewoon in een rijtjeshuis :execute :doctor:

Ik ben toch blij dat dat mijn buurman niet was/is.

Altijd doen netjes betalen, ook voor de hobby zelf en het beeld wat daardoor ontstaat.

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi boys and girls,

 

Ik ben nu 10 dagen niet geweest, had dat overigens beter wel kunnen doen.

Degene die zorgt voor het vat vertelde over de telefoon wel dat ze hoog stonden, hij heeft er een paar geknakt

Dit had ik hem verteld. Hij heeft nog nooit een plant gezien dus vond het er mooi groen uit zien, ik dacht alles goed

En hem kan je het niet kwalijk nemen. We maken er het beste van, maar ik wist echt niet wat ik zag.

Ik :doctor: heb per ongeluk een paar oude bulben erin gedraait die ook netjes in een doosje lagen :D dus de nieuwe liggen hier op de plank

Ze maken allemaal 3 vingerig blad de bovenste 10 cm, staan vol in de stress en zijn veel te groot door te weinig lichtdruk.

En nu dus te kort op de lamp, gisteren een hele zooi geknakt, hier gaan ze wel even stil van staan en zal veel minder opbrengen (veel fluf)

Zo zie je maar weer altijd blijven opletten is heel belangrijk. Maar ja verbeteren en leren is soms een kostbare les.

Verders is alles super ze zijn gewoon doorgeschoten lange slungels in de stress, maar geen beestjes en de temperaturen zijn super.

Temperatuur licht aan 26/28 licht uit 20/22 lv 34/46% EC 2.00 PH 6.0

Hier zie je het oerwoud in dit real live verslagje.

gallery_16915_5108_349629.jpg

gallery_16915_5108_33902.jpg

gallery_16915_5108_1348295.jpg

gallery_16915_5108_110987.jpg

Het enige wat erop zit is vandaag weer erheen nieuwe bulben erin(had ik op moeten letten)

Ik zal nog wat foto's maken omdat we niet bij de pakken neer gaan zitten, en omdat het het nou eenmaal live is he :D

Die zal ik morgenochtend weer erop zetten eerst weer even 350 Km rijden vandaag :execute , some you win some you lose.

Volgende ronde zal er een webcam in het hok komen te hangen zodat ik van thuis uit beter kan inschatten hoe het gaat(dat is de eerste les die ik geleerd heb)

 

Wish me Luck :D

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van het doorschieten , maar dat kan nog wel eens verassend goed komen.

heb ze ook ooit geknakt en stond versteld van de opbrengst.

 

groeten KwKr

Share this post


Link to post
Share on other sites

even hiervoor zeg je pffff dieven dat gaat me uren kosten!! maar emm ik denk dat je die uren ruimschoots uitspaart bij t knippen van al die vrouwtjes!! of knip je alle kleine fluf niet en maak je daar hash van ofzo?

 

misschien gemist maar waarom staat je hok zo tering ver van je huisje vandaan?

 

succes ermee!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hey

 

ik herken jou probleem ik had het zelfde met Amnesia in mijn vorige kweek ik heb er nu ook weer 1 bij zitten maar dit heeft niets met stress te maken .

bij mijn vorige kweek had ik nogal last van stroomuitval en dit veroorzaakte ook een hoop stress en dus had ik toen van 200 Planten maar 2 KG wat dus echt heel weinig is .

Ook moet je de lampen zo laag mogelijk hangen in de eerste 3 weken en als ze vol in de bloei staan hang je ze op hun hoogst +/- 180mtr dan worden de dames ook niet zo lang.en gaan de toppen zich zelf uitzetten en compact maken .

Als je het echt helemaal perfect wilt doen moet je er eigenlijk iedere dag even bij kunnen kijken, ik doe het ook om de 2 a 3 dagen maar ik weet zeker dat alles perfect draait dus ben nu niet zo bang en ik heb hier zeker geen last meer van stroomuitval :doctor:

Maar ik denk als je ze nu gewoon laat gaan en goed verzorgd dat het allemaal best nog eens mee kan gaan vallen .

 

Veel suc6

 

Grtz,

Spons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi boys and girls,

 

@KwKr

 

Ik denk ook dat het wel goed gaat komen :D het is alleen veel werk met knippen onderin

en dat is jammer, maar geen ramp idd :D

thnx

 

@bart420

 

Bedankt, en ja als ik had gedieft had het me heel veel tijd uitgespaard. :doctor:

Maar ik knip alles en neem daar echt goed de tijd voor in ieder geval.

Dit is een 2de hokkie bij een maatje van me 110 km enkele reis vandaar, me eigen hokkie zit ik nu recht boven. :D

 

Gr Mehighto

 

@Spongy

 

Bedank voor je reactie.

Ik heb even geen tijd gehad om close ups te maken, maar doelde meer op het feit dat ze allemaal in de bovenste

15 cm van de plant 3 vingerig blad aanmaken, daaronder 5 a 7 vingerig. :execute

Ze stonden er te kort op zowieso, de bulben die ik gebruikt had was 8 a 9 keer mee gedraait en had ik weg moeten gooien.

Vandaar dat de lichtdruk waardeloos was, nu heb ik gister 4 nieuwe 600W son-t erin gehangen ivm veel meer lumen en knaken.

Ik pas me lamphoogte nooit aan, (hangen vast) ook niet bij mezelf ik laat ze naar de lampen toekomen en weet dit meestal prima te remmen

in combinatie met industria diepstralers en aangepaste EC(hoger) voorkomt ook strekken, nieuw hokkie werkt net even anders.

Maar bedankt voor je advies anyway :D

 

Thnx Allemaal, ik zal van de week even een mooie foto serie maken.

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm balen..

 

maar wat is de oorzaak van het 3vingerig blad? is het bij veel stress dat je plant 3vingerig blad gaat aanmaken of komt dat door iets anders?

 

max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

@Maximus

 

Ik had oude bulben erin gedraait, zoals boven vermeld staat :execute en daardoor zijn ze gaan schieten.

Waardoor ze het net even te warm hebben gehad bovenin, ze stonden 20cm onder me lampen(welke 0 lumen uitstraalde anders waren ze verkoolt).

Daardoor zie je wel wat stress bovenin, over het algemeen kun je zeggen dat hoe meer vingers hoe beter ze ze voelen normaal bij mij 5 a 7 en heel soms 9.

Zaadplanten wel meer nog, maarja we hebben weer wat geleerd. Geen gebruikte lampen in doosjes laten slingeren.

 

@Drux bunny

 

Bedankt zeg, we zijn lekker actief vandaag tijd voor een :doctor:

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer het strekken, maar jij brengt dat in orde ;)

Maakt dat dan zo'n verschil dat knakken voor het fluf?

Ik heb er nog nooit last van gehad, maar dief dan wel...

Mijn hokje is natuurlijk iets toegangkelijker dan bij jou :lol:

 

Komt goed ;)

 

Succes,

 

El Fish :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja , knakken . I've been there too ,Meghito!!!

Jouw hokkie is effie wat groter als de mijne , dus ik weet dat je er er een tijdje over heb gedaan. :smoke

Mijn lampies staan er ook zo kort op en wonder boven wonder heb ik ( n0g ) geen verbrande toppen. Wel wat sterk vergeeld blad in de top maar de top zelf is nog intact.

Ik denk dat het bij jou ook best los zal lopen. Bij de eerste foto schrok ik toch wel ff . Het lijkt wel of de planten tegen de bovenkant van je hok zaten. :lol: Bij de tweede foto zie je dat ze toch wel een klappie hebben gehad!! Heb jij een mogelijkheid om een ven tussen de toppen en de lampen te laten blazen??

 

 

 

En dan 10 dagen zonder mijn ladies?? Nee hoor..............da ken ik nie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het ook wel mee vallen hoor. Ik heb ze wel een x of 10erger toe getakeld he mannen :lol:

En 11x ook wel ;)

 

 

Voor dieven ben je een beetje laat he :smoke \\\Hoop dat je genoeg ventilate in je hokkie kan pompen want dat ga je wel nodig hebben daar.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de eerste foto dacht ik ook dat ze tussen het plafond door kropen :lol: ;) ;)

 

Buigen, schoppen, slaan,.......vinden deze vrouwen heerlijk :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...