Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mehighto

150 X Onbekend 4x 600w Industria

Recommended Posts

need2grow4life,

 

Ik zie dat jij je eigen nog niet hebt voorgesteld aan de leden op het forum. Voorstellen zoals je is verzocht in je "Welkomsbericht" doe je in de "Wie is Wie" sectie van het forum.

 

Bedankt voor je medewerking

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Allemaal,

 

@Sveenus@,

Tof dat je er bent en de moeite neemt om het door te lezen ;)

Akkertje zal vrijdag weer klaar voor de start zijn.

thnx

 

@BigButtBram

2 draadjes waren voldoende icm goed schoonmaken/houden tussendoor

enne ik brak zelf bijna bij de laatste 5 ;)

 

@Need2grow4life,

Staat er idd in, al is plaatjes kijken ook leuk.

 

@K.f.K,

Thnx weer

 

@BigButtBram,

Snelle jongen zoals gewoonlijk, ik loop bij jouw altijd achter de feiten aan ;)

Laat je nog wat te modden over voor de rest :wacko: supermodje ben je, nou nog even wat sneller

klussen dan komt het goed.

Jij ben langer aant bouwen als je ronde duurt, heerlijk om te zien

Veel sucses

 

Volgende ronde aankomende zaterdag start, misschien zondag foto's

wel een nieuw topicje uiteraard :(

 

Bedankt weer jongens en meisjes

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

mehighto: zag net je vorige topic staan en wilde graag is wat meer weten over deze nieuwe mod ;) :( nou kwkeen ken je wel ziet ik ... jammer voor de problemen die zich voor deden maar goed over het algemeen netjes hoor :wacko: !!!

 

ik las halverwege dat jij je ec had opgeschroef en je ph wat liet zakken ...verder voegde je nog 1 componnent extra toe van (uhh ;) ) b'cuss dacht ik ( short memory ;)) .... dit om de groei eruit te krijgen ..

 

hierin heb ik me nooit zo in verdiept maar wat zorgt nu in dit geval dat de groei wat vertraag ...het is namelijk erg handig om te weten vooral als je ruimte te kort komt aan het einde !!!

 

 

verder zag ik een hotbox staan in je kwekerijtje ??? am i wright ??? werken zulke dingen erg goed ... ik weet door theorie dat meeldauw minder kans of geen kans heeft bij zwavelzuur en dat is wat die box aanmaakt ...

 

maar is dat niet schadelijk voor je zelf ??? of loop je er in dat benauwde met een gasmasker op ..

 

ik vodn het iig een zeer mooei ne prettig kweekverslag waar ook gewoon de foutjes werden belicht ( dat doen er trouwens wel meer hiero en daar mijn respect voor ) wat is het droog gewicht uitiendelijk een gram of 1700 ???

 

 

greetzzz masteryero

 

ps : danmm heb er weer iemand bij om te volgen :smoke kom nooit meer achter die pc vandaan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Masteryero,

 

Super dat je de topics even doorkijkt, al is het met een hoger tempo :(

Die 1 component voeding is gewoon de basis welke aangevuld wordt door bloeistimulator, wortelstimulator en booster.

Door een fout zijn er oude bulben ingegaan vandaar de lengte van de dames.

Met een hogere ec blijven planten kleiner zet er maar is 1 in lightmix en 1 in all mix dik verschil.

Het op ec remmen van de groei is en blijft moeilijk doe je het goed remt de groei gaat het fout heb je later een vet overbemestingsprobleem(leuk scrabblewoord)

Ik raad het dan ook niemand aan en doe dit alleen als noodoplossingen vaak ga je bv van ec 1.2/1.3 ineens een dag of 3 a 4 naar ec 1.9 en pluk je daar pas later de vruchten van.

draai was 1788 gr, en viel me nog mee gezien het feit dat de dames achterin gewoon 25 cm hoger waren dan de onderkant van de lamp.

Hotbox gebruik ik als kachel, en ja er bestaan ook van die zwaveldingen maar daar heb ik nooit mee gewerkt.

De hotbox die ik gebruik is gewoon een electrische kachel van 2000W om snachts te kunnen garanderen dat 22 graden het minimum is ;)

Leuk dat je erbij bent, zal me best doen als modje en als hobbyist.

En snel is bij jouw komen kijken in de keuken

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok tnxx weer het een en ander duidelijk over groei remmingen ... zoals je al zegt vergt het best wat ervaring waar het mij dus nog wel in ontbreekt .... ik zet liever de 12/12 schakel iets te vroeg in ;) anders zit ik idd met een overvoeding van hier tot en met tokio :(

 

en dat spele van een goed modje komt wel goed hoor :wacko: !!! een goede hobbiest ben je al

 

ok tnxx weer het een en ander duidelijk over groei remmingen ... zoals je al zegt vergt het best wat ervaring waar het mij dus nog wel in ontbreekt .... ik zet liever de 12/12 schakel iets te vroeg in ;) anders zit ik idd met een overvoeding van hier tot en met tokio ;)

 

en dat spele van een goed modje komt wel goed hoor :wacko: !!! een goede hobbiest ben je al

Share this post


Link to post
Share on other sites

phoeh wat was dat een jungle eehj!! :(!

 

dan is een knipmachine onmisbaar idd, en toch nog rap gedaan MHT! ;)

Jammer van die 25 Freakos.. maarja volgende ronde beter.

 

toch een leuk opbrengstje, kun je weer vooruit ;)

 

om heel eerlijk te zijn vind ik deze de minste van je 2 grote topics.. en niet alleen omdat ik een biokweker ben maar ik denk gewoon echt dat je met je andere oogst met minder planten over deze heengaat..

Of dit door de organische toevoegingen komt? dat kan alleen jij zeggen.

 

Begrijp me niet verkeerd hoor ik kan allene dromen van een ronde zoals deze haha.

En het is ook niet nix om zoveel dames bij te houden..

 

petje af is alles wat ik kan zeggen ;)

ik wacht op je volgende verslagjes.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet je wat ik me nu btw altijd afvraag ... hoe kom je bij die soort kwekerijen in godsnaam bij de achterste planten ??? klinkt misschien heel doen maar wat ik dan heb gezien aan leuke formaat kwekerij is dat er altijd een looppad van zo'n 60 centimeter tussen de rijen zitten ...

 

ik ben benieuwd ;)

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Allemaal,

 

Vandaag komen de dames. :wacko:

Ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te plaatsen in een nieuw verslagje voor ik op vakantie ga.

 

@Masteryero

Thnx voor je complimenten, en ik leer elke dag weer hier hoor ;)

Ben nog steeds door de vele verslagen heen aan het ploeteren uit het verleden super.

En idd groei remmen door ec sturing is en blijft een gevaarlijk spelletje, daarom gebruik ik het ook alleen in uiterste nood.

Om even je vraag te beantwoorden ik kan na de 2de week bloei nergens meer bij maar in nood stapel ik gewoon uit.

Als je veel ruimte hebt zou ik ook voor looppaden kiesen, anders en in mijn geval dus vind ik het zonde van de ruimte ;)

En als er een netje gespannen wordt is zelfs dit op een gegeven moment niet meer mogelijk.

Maar ik doe wel altijd preventief redelijk veel waardoor problemen minder snel voorkomen zoals :

 

1)Hok goed schoonmaken met Dettol.

2)Een spuitbus Killemall erin afzuiger uit en 24 uur laten inwerken.

3)Bodemroofmijt erin na het aanplanten.

4)Nemathoden erin tijdens de plaatsing.

5)Gele kaarten ophangen om te kunnen zien of er varenrouwmug zit en een schatting hoeveel, tevens vangen ze zoveel mogelijk vliegend gespuis.

6)Spuiten van B.a.c Vitality zeker een keer of 6 in de eerste 2 weken met een aantal dagen tussenpose, eventueel bij ondekking herhalen(voorheen masai dompelbadje en spuiten)

 

Op deze manier voorkom je het grootste gedeelte van dingen die je op kan lopen tijdens je draai, want ben je aan de beurt zit het altijd het ergst op de plek waar je niet bij kunt.

Veel sucses

 

@BeeKaa

Ja dat was met recht een drama wat zich hier afspeelde :(

En eenmaal een tumble trimmer nooit meer terug, hooguit een stapje vooruit met de electrische uitvoering. :wacko:

En tuurlijk ik heb weer wat te roken in ieder geval.

Dit was inderdaad het mindere topic, en de eerste run maar dat motiveerd me weer om deze ook naar een goed niveau te brengen.

Ik ben er zelf van overtuigd dat een ruimte 2 a 3 keer moet draaien om alle ins en outs te kennen en de kinderziektes eruit te halen.

Tevens is een ruimte zo goed als je laatste investering en ga ik ervan uit dat als je het goed wilt doen het zat kost.

Om de 4 x nieuwe bulben(philips son-t) om de 4 x nieuwe koolstof, in geval van carboriginal 6 a 7 afhankelijk van de lv en stof die hij moet doorstaan.

En wisseling van armaturen na 10 draaien, dit zijn gewoon regels welke ik mezelf opleg om problemen en/of tegenvallers te voorkomen.

Het verschil zit em niet alleen in het organische maar vooral in de bouwtechnische kant van de luchtbehandeling en het per ongeluk gebruiken van oude bulben.

Zelf kan ik lezen en schrijven met bcuzz, en de opbrengst zal daar de volgende keer ook naar zijn.

Je hebt gelijk deze draai is slechter met meer dames, maar de volgende ronde is het de bedoeling dat deze meer opbrengt dan de andere simpelweg door de kracht van

het aantal dames wat zich hier bevind.

Enne ik begrijp je prima, commentaar is altijd welkom ;)

En ja het is best veel werk icm me werk, modderen en me andere hobby's maar het houd me van de straat :smoke

Dankjewel weer voor je complimenten

Veel sucses

 

gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...