Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Frits Bom

Planten In De Tuin

Recommended Posts

Mag je nog steeds 5 planten in de tuin hebben , onder het mom van gedoogbeleid ?

Ik hoor namelijk van kennisen dat dat ook al niet meer mag ...

Iemand die daar iets over weet ?

 

//vakantieman

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope ;) mag niet....maar men mag niet vloeken ook hé :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is zeer afhankelijk van je regio.

ken je je wijkagent? serieus.....

wat houd je tegen om het met hem te overleggen?

 

Het aantal van 5 houd in dat je niet vervolgd wordt oid.

je kunt bij in beslagname afstand doen van je planten en daar is de kous mee af.

 

Je kunt er ook 4 neerzetten, netjes 1tje minder dus.

 

weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

....tja ik ben belg...hier kan het niet :P ...toch niet waar ik woon :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het laatste pand was een tussenwoning aan de Binnenkruier in Stompetoren. Daar werden slechts enkele hennepplanten in de tuin aangetroffen en dat bleek om een toegelaten hoeveelheid te gaan.

 

 

Dit staat namelijk in :

 

Vier Panden Doorzocht Tijdens Henneprooidag

0 BAS22 79 Gisteren, 16:17

Van: BAS22

 

dit topic in het nieuws gedeelte

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Nederland mag je 0 planten hebben, je wordt inderdaad niet vervolgd als je er maar 5 hebt, al zullen ze de opruimkosten wel op je willen verhalen. Je kunt ook een aardige agent hebben die je wel laat gaan, maar als je een rotzak hebt, dan kun je doei zeggen tegen je planten.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorig jaar kwamen ze bij mij in de tuin vanwege dat er was ingebroken bij de buren maar toen had ik er 8 staan in de tuin en ik zij dat het voor medicinale redenen was en ik heb er verder ook niks meer van gehoort die agent liep zelfs aan me toppen te ruiken en te voelen lol man

 

 

greets X ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook al meegemaakt dat ze met 2 man sterk de achtertuin in kwamen lopen.

Dit doordat me broertje op zijn schakelbrommertje aan het crossen was (zonder helm en verzekering) en er vandoor ging toen de heren hem aan wilden spreken.

Is hij dus met brommer en alles de achtertuin in gevlogen en dat ding afgedekt onder een groot zeil.

De brommer vonden ze niet maar er werd wel aangebelt met de vraag van wie die 11 grote struiken in de achtertuin waren.

Ik heb de heren netjes verteld dat ze van mij waren en dat het meer voor de lol en hobby was dan voor handels doeleinden, en uiteraard dood onschuldig volhouden dat ik echt niet wist dat je er niet meer als 4/5 mocht hebben. ;)

Ze konden er wel om lachen en heb er verder nooit meer iets over gehoord.

 

Zolang je zelf netjes en beleeft blijft en de mannen/vrouwen in het blauw niet tegen werkt kan je met veel wegkomen :D

Hun zien ook wel het verschil tussen een hobby kweekje en een proffesionele kweek met lampen e.d.

 

Mja zoals hierboven al is gezegt:

Je hebt er eikels tussen zitten die alles strikt volgens het boekje doen en die moet je dus niet in de buurt van je kweekje hebben.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas wel ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zowaar een agent in de familie zitten (aangetrouwd weliswaar). Hij is volledig op de hoogte van mijn doen en laten, nou, bijna dan. Ik heb 'm ooit gevraagd wat de gemiddelde stemming is onder z'n collega's betreffende kleine thuiskweekjes.

 

Hij kent dus bijna geen collega's die het leuk en/of terecht vinden om bij iemand met een paar plantjes de deur open te beuken. Hij zegt dat er alleen wel agenten bij zitten die het in principe geen probleem vinden, maar wel streng optreden simpelweg omdat het van de baas moet.

 

Leverde meteen een leuke discussie op over WOII en 'befehl ist befehl', maar ok. Anyway, bij kleine thuiskweekjes komt het er eigenlijk op neer dat je gewoon de 'juiste' agent tegenkomt... Al is het beter om daar maar niet op te gokken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ben je toch al corrupt dat je ingrijpende zaken uitvoert waar je niet achter staat.

Jezelf verloochenen en een ander naaien, NSB 4ever... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...