Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paraat

Easy Sativa Buiten In Vollegrond!

Recommended Posts

mooi worden alle sativa's wel, grote kerstbomen!

je ziet ook dat mijne een paar takken mist anders was het ook zo'n kerstboom :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo allemaal weer een foto na een paar dagen zon:

s3k106.jpg

commentaar?

 

//EDIT door suf: Om te voorkomen dat fotoverslagen nutteloos worden door gebrek aan foto`s vragen wij iedereen de foto`s op WF te plaatsen.

Hier lees je hoe.

 

plant is nu bijna 1.90m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met alle respect, maar.. Als het goed is zit de voeding al in de grond. Zie jij tekorten? Volle grond kweek is geen pot-kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geef je al groeivoeding matinique?

ja, ik geef soms plagron terra groei mee,

in de bloei ga ik ook plagron bloei en top simulator bijgeven :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello matinique ,

 

De reden dat ik vroeg of ja al voeding gaf is omdat ik je plant al vrij groot vind

En space-boy heeft gelijk in de vollegrond zit al genoeg voeding meestal toch.

Vorig jaar had ik mijn easy sativa in vollegrond ook voeding gegeven en had lichte overvoeding .

Ik gaf zelfs nog minder als de helft van de toegelaten dosis .

Dees jaar geef ik echt enkel minimaal of zelfs misschien geen want dit bevordert volgens mij zeker de smaak .

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ga denk ik verder met bloei en topstimulator want ik heb de afgelopen dagen ook met een btje overvoeding gezeten

bedankt

rustig aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

???

 

Je gaat bloeivoeding en booster geven omdat de groeivoeding voor overvoeding zorgt? :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leer quoten, aub

ja, want tegen die tijd is de grond miss wat armer, ik geef een xtje wat en kijk wat er gebuerd.

dan kijk ik of k verder ga

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok egt gwn niks, ook niet in de bloei?

ik kan ook alleen topstimulator doen?

ong. vanaf week 5 in de bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zegt last te hebben van overvoeding moet je gewoon voorlopig even helemaal niks meer geven.

 

Volgens mij heeft bijvoeden in vollegrond niet echt veel zin. Dat is meer wanneer je in potten kweekt. Als ik zo is in die hoek kijk is alles mooi groen dus ik denk dat het niet echt nodig is!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo update:

plant is vandaag 1.98m hoog:)

er komen al steeds meer witte haartjes tevoorschijn wel styling.

Alles goed behalve een paar bladeren

 

foto's:

sorry vergeten te draaien :lol:

dfty1j.jpg

 

weet iemand wat hier mee aan de hand is? nix kunne vinden hierover.

of is dit normaal? :smoke

2zjgmit.jpg

 

//EDIT door suf: Om te voorkomen dat fotoverslagen nutteloos worden door gebrek aan foto`s vragen wij iedereen de foto`s op WF te plaatsen.

Hier lees je hoe.

 

hier nog een paar:

293ehpu.jpg

 

2vvujhc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leer quoten, aub

 

Zo te zien zijn het de onderste bladeren. Deze krijgen het minste licht en verder heeft de plant deze bladeren ook niet echt nodig. De meeste voeding en het vocht zal de plant waarschijnlijk voor de jongste bladeren gebruiken. Dit denk ik maar weet ik niet zeker. Misschien dat een 'ervaren iemand' dit kan bevestigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo, update!!

plant is nu te hoog voor mij om te meten, ben 1.88m ;)

kdenk ong. 2,10/2,15m :D

fotos:

2m3qwoz.jpg

 

//EDIT door suf: Om te voorkomen dat fotoverslagen nutteloos worden door gebrek aan foto`s vragen wij iedereen de foto`s op WF te plaatsen.

Hier lees je hoe.

 

en dan ng dit:

paar gele bladeren? gwn middenin de plant, op 1.30m hoogte denk ik.

iemand een idee?

2ib2b00.jpg

rustig aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie ook wat paarse stelen, heb je een idee wat die stress veroorzaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg, je hebt toch een gat gegraven, de grond daaromheen is dat klei? Zo ja, dan is je plant zo'n beetje door de geprepareerde aarde heen en kan niet meer aan genoeg voedingsstoffen komen. Volgende keer dus een groter gat graven of later beginnen.

Ik zou in dit geval toch kleine beetjes vloeibare voeding geven (of een hand kippemestkorrels o.i.d. erop leggen) maar een optimale opbrengst wordt het niet meer denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vloeibare voeding geef ik wel is, maar is kleigrond dan egt zo slecht?

als dat zo is heb ik een probleem denk ik...

maar aan de andere kant, het is al juli, easy sativa gaat toch half juli ong. bloeien?

dan is de wortelvorming volgens mij nu al een beetje verminderd ofniet?

khoop dat dit niet erg is.

rustig aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus eromheen is klei?? Ja daar komen de wortels van cannabis slecht in/geen zuurstof.

maar aan de andere kant, het is al juli, easy sativa gaat toch half juli ong. bloeien?

dan is de wortelvorming volgens mij nu al een beetje verminderd ofniet?

Maar je plant heeft ook voedingstoffen nodig in de bloei, niet alleen tijdens groei. Daar heeft wortelvorming niks mee te maken. Daarom zeg ik; volgende keer of groter gat graven of later zetten.

 

Succes en ze zal nu sowieso wel snel gaan bloeien door de begrensde wortels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan geef ik voortaan voeding mee en ga k binnekort ff om plagron bloei en top stimulator, kheb nu plagron groei

maar kan ik nu ook bloeiproblemen krijgen, bijvoorbeeld losse toppen (niet compact) of iets dergelijks?

bedankt en volgende keer graaf ik een groter gat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De problemen die je kan krijgen is dat de plant (te vroeg) af gaat sterven en daardoor de totale produktie lager gaat worden.

Doe (heel) rustig aan met die voeding, het is vooral om het afsterven een beetje te remmen (hoop je dan). Wat je niet wil is het extra probleem erbij van verzouting van de grond door teveel voeding die ook niet weg kan spoelen.

Wat mischien nog beter is, is zo'n flesje in de growshop kopen wat voor een gezonde bodem zorgt, en dat ook geven. Ik heb er geen ervaring mee, maar er kunnen vitaminen/goede zuren/ bacterien/molasse en weet ik veel in zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, ik probeer nu elke dag een btje mee te geven.

De plant is nu 2.15m, k verw8 niet dat ze nog veel groter word, ze mag gaan bloeien van mij.

Zijn dit trouwens tekenen van voorbloei?

 

2myrgoz.jpg

 

en deze:

//EDIT door suf: Om te voorkomen dat fotoverslagen nutteloos worden door gebrek aan foto`s vragen wij iedereen de foto`s op WF te plaatsen.

Hier lees je hoe.

 

2cdzu4k.jpg

Kan iemand schatten hoelang het nog duurt voor ze gaan bloeien??

 

en dit is een foto van 1 van de bladeren, komt dit door de grond?

29452c2.jpg

 

rustig aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dagen beginnen rond deze tijd langzaam in te korten, echter zal je pas dagen van minder dan 16u licht krijgen vanaf augustus dus zo rond die tijd zal hij rustig beginnen bloeien! optimaal is natuurlijk 12u licht maarja je kan niet verduisteren neem ik aan.

succes nog !

 

Keep them growing!

 

2x frisian dew op terras, 4x onbekend op locatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...