Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paraat

Easy Sativa Buiten In Vollegrond!

Recommended Posts

tsja, mijn buitenplant vliegt ook alle kanten op als het waait. ik denk niet dat je daar veel aan kan doen behalve nog meer bamboestokken plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach, dat is het probleem niet.

maar het is leuk dat ik dat spul koop van me laatste geld, maar het is eigenlijk een toevoeging met veel vitaminen en shit (een toevoeging aan de voeding zei de man van de GS). het is niet dat ik het niet kan kopen trouwens, als het egt nodig is en ik weet 100% zeker dat het een werkend middel kan zijn voor het probleem dat ik heb, zou ik het kunnen kopen.

Maar er is ook wel is in 1 van mijn topics gezegd dat het wss een probleem is met de Ph-waarde.

En aangezien PH-meters vrij duur zijn (goede, geen troep) heb ik daar helemaaaal geen geld voor.

Dus als ik nou is gewoon een paar daagjes 1ml of miss wat minder of meer bloeivoeding meegeef?

Want ik kan me voorstellen dat de plant het zonder voeding helemaal niet gaat doen en in het ergste geval gewoon langzaam dood gaat.

Dus het minste wat ik kan doen is tog zoiezo voeding geven? (de bladeren kleuren van buiten naar binnen steeds lichter)

Er is vaker gezegd dat ik moet stoppen met voeding maar het is maar eenvraag ;) of zou de verzilting(hoe ontstaat dit eigenlijk) mijn plant dan afmaken?

 

2rhus6b.jpg

 

35l5j5i.jpg

 

5txb1w.jpg

 

hoop op reacties!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry hoor, maar je bent echt stront eigenwijs. iedereen hier geeft je goed en vooral goedbedoeld advies en je slaat het allemaal in de wind.

je kunt voeding geven wat je wilt, maar als je plant het niet kan opnemen heb je er nog niks aan. dat superthrive zorgt ervoor dat de stofwisseling van de plant herstelt, en dat de wortels dus weer voeding kunnen opnemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry hoor, maar je bent echt stront eigenwijs. iedereen hier geeft je goed en vooral goedbedoeld advies en je slaat het allemaal in de wind.

je kunt voeding geven wat je wilt, maar als je plant het niet kan opnemen heb je er nog niks aan. dat superthrive zorgt ervoor dat de stofwisseling van de plant herstelt, en dat de wortels dus weer voeding kunnen opnemen.

 

Hey,

 

Dit ben ik met je eens...

 

Al tijden terug zag ik deze problemen allemaal aankomen. Heb aangeraden een aantal zakken aarde te kopen. Hoefde nieteens growshop aarde te zijn.

 

Voor 15 euro heb je 400 liter aarde bij praxis.

 

Als deze toegevoegd waren waren deze problemen nooit gekomen.

 

 

Te verdomd zijn om 2 tientjes uit te geven.

 

Ga dan maar lekker naar de koffieshop iedere week, daar bespaar je geld mee ;)

 

je bent een wietplant niet waardig

 

Ltr

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry hoor, maar je bent echt stront eigenwijs. iedereen hier geeft je goed en vooral goedbedoeld advies en je slaat het allemaal in de wind.

je kunt voeding geven wat je wilt, maar als je plant het niet kan opnemen heb je er nog niks aan. dat superthrive zorgt ervoor dat de stofwisseling van de plant herstelt, en dat de wortels dus weer voeding kunnen opnemen.

 

 

Hey,

 

Dit ben ik met je eens...

 

Al tijden terug zag ik deze problemen allemaal aankomen. Heb aangeraden een aantal zakken aarde te kopen. Hoefde nieteens growshop aarde te zijn.

 

Voor 15 euro heb je 400 liter aarde bij praxis.

 

Als deze toegevoegd waren waren deze problemen nooit gekomen.

 

 

Te verdomd zijn om 2 tientjes uit te geven.

 

Ga dan maar lekker naar de koffieshop iedere week, daar bespaar je geld mee ;)

 

je bent een wietplant niet waardig

 

Ltr

 

Ik stelde eigenlijk alleen de vraag omdat eerder was gezegd dat Superthrive een booster is en geen voeding (dat ik he dus met voeding moet geven). maar nu weet ik het

Share this post


Link to post
Share on other sites

De één raad je aan dit product,de andere dat.En zo kan je om de 2dagen iets nieuw kopen.Ikzelf geef in volle grond geen voeding,helemaal niets.Ik zou gewoon de plant laten uitbloeien en zien wat er gebeurd.Al wat je nu meemaakt is kennis zodat je het volgend jaar beter kan doen.Kweken is een leerproces,ik doe het al jaren en leer nog steeds alle dagen bij.

Hieronder zie je plantjes in volle grond zonder voeding

gallery_8570_1341_479583.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor, jij hebt hele andere grond in je tuin denk ik ;)

kdenk dak vamiddag ff om superthrive rij bij de plaatselijke GS.

bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

....early misty in volle grond,nada voeding(guerilla)

 

 

gallery_16666_5038_925730.jpg

 

Zo zie je maar..

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep eigenwijs, ben je

In volle grond moet je aarde klaar zijn voooor het planten

 

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je maakt er idd een beetje een drama van, heb ook altijd planten in de vaste grond gehad zonder er aandacht aan te besteden en stonden er ook altijd mooi bij.

Volgend jaar gewoon in kuipen zetten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jup, ga ik zeker doen.

ik kijk wel hoe het afloopt met deze plant weetje.

iedereen bedankt voor de hulp

Share this post


Link to post
Share on other sites
....early misty in volle grond,nada voeding(guerilla)

 

 

gallery_16666_5038_925730.jpg

 

Zo zie je maar..

 

gr medi

 

Die staat tussen de mais waar de grond bemest is. Zeker niet elke tuin/guerillaspot bevat aarde die goed genoeg is om zonder verdere bemesting op te kweken. Een voorbemest (groot) plantgat is in veel gevallen absolute noodzaak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leer quoten, aub

 

ok, de grond is ook best vruchtbaar maar erg hard.

Ik had een groot gat gegraven maar ik had niet verw8 dat de plant zo groot zou worden ;)

volgend jaar in een grote pot

bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

je gaat er dus helemaal niks meer aan doen? dan gaat je plant dus dood.

echt zonde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik kan dat superthrive tog pas kopen als ik mijn loon heb.

Dus eerder kan ik nog niks doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet hoe de plant er momenteel bij staat, maar ik vrees eigenlijk dat je al te laat bent dan.

is er nog meer blad afgestorven en is de plant verder geel geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leer quoten, aub

 

ja, op allebei de vragen.

maar ik weet wat ik fout heb gedaan en dat dat spul nu wss geen zin meer heeft.

ik weet waar de fout zit en maak die volgend jaar niet meer.

bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leer quoten, aub

Het probleem is gevonden, de stam is onder de grond afgebroken of doorgescheurd, dus helaas niet meer te redden :D :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik me nu afvraag;

Voel je je nu beter met al die aandacht?

 

Ik weet het, er zijn veel mensen die hunkeren naar aandacht, dat is best triest in onze urban samenleving.

Toch denk ik dat je erg veel leden onterecht behandeld hebt.

Nog nimmer gezien dat iemand hier zoveel hulp kreeg en daar zo weinig mee deed, behalve er in wentelen natuurlijk.

 

Maar toch een groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb de plant uit de grond getrokken, komen er egt een paar zielige worteltjes mee.

De plant was duidelijk onder de grond afgebroken.

volgend jaar beeter :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...