Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GraafVaag

1x Megalomania, Lr's Geoogst

Recommended Posts

Leuke lowryders , ik hoop dat ze nog lekker dik worden!

 

Ik zet mijn gokje op Eumm. *Denk Denk Denk*

 

23,5 Gram.

(Ff geedit, getal was al eens gezegt)

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zien ze er mooi uit! Je verzorgt ze goed :smoke

 

er komt volgens mij zo'n 19 gram vanaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste post....! Zit hier nu een paar dagen op het forum en echt niet normaal hoeveel info hier te vinden is. Erg leuk en leerzaam!

Heb gisteren bij Sannie wat LR zaadjes besteld, daarom extra leuk om dit topic te volgen. Mooie plantjes zijn het, hopen dat de topjes nog wat doorgroeien!

Helaas heb ik geen tuin (nee, zelfs geen balkon) dus zal de LR's in de vensterbank op moeten laten groeien (waar gelukkig wel veel de zon op staat).

Succes nog en ik blijf je laatste stappen ook zeker volgen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo mensen het spijt me voor de lange zit, ik heb het zelf erg druk gehad. Tussendoor tijd gevonden om de LR's te knippen en te drogen te leggen, maar niet om te posten.

 

Hier de oogst van een van de plantjes, nat:

gallery_17035_5163_58170.jpg

 

En de (fluffy) hoofdtop van het kleinste plantje, droog:

gallery_17035_5163_8885.jpg

 

En de helaas zeer onscherpe foto van de totale oogst:

(Laat je niet misleiden door de kleur, het is allemaal kurkdroog en goed kruimelbaar)

gallery_17035_5163_7755.jpg

 

Jawel, een bedroevende 11,05 gram. Ik moet wel bekennen dat dit van drie van de vier plantjes is. De vierde is gesneuveld in een ongelukkig complot met mijn kat. Het arme beest dacht lekker aan het laatste plantje te knagen toen ik dit weekend niet thuis was. Dit groenvoer lag haar echter niet fijn op de maag, en ze heeft het uitgekotst. Juist, over de omgegooide plant heen. Steen was bij thuiskomst niet blij.

 

Omdat dit de contest zou ruineren ga ik een rekensommetje maken. 11,05g was de oogst, gedeeld door drie is ongeveer 3,68g. (Dat komt erg dicht in de buurt van 3,30g, 3,60g en 4,15g van de andere plantjes. Een goed gemiddelde.) Dan 11,05 + 3,68 = 14,73 gram, wanneer de laatste plant gemiddeld evenveel had gegeven als de andere planten.

 

Nog even het lijstje:

45.0 g - Adje34

40,0 g - BleZZzZ

36,0 g - syf

34,6 g - Renegade

32,1 g - Grower and Blower

31,2 g - Fruts87

29,5 g - Banaantjuh

29,2 g - ThePhenomNL

28,0 g - Spacehaze

26,5 g - Purple Thaze

24,0 g - Jere 69

23,5 g - Vendetta

23,0 g - Luigi

21,0 g - Lullo

21,0 g - s3ppe

20,0 g - Emilio Santos

19,6 g - Ovred

19,0 g - Hebron

18,0 g - LordQuas

16,4 g - KeesTheMad

14,0 g - Plantkas

13,0 g - Jexxel

 

Conclusie: Plantkas heeft met 14,0g waarschijnlijk de beste gok gewaagd! Gefeliciteerd Plantkas!

 

Het wietje is niet zo sterk als shopwiet, wat ik stiekem al verwacht had. Wel vind ik het een fijne scherpige smaak hebben, en is het effect lekker. Dit is natuurlijk getest NADAT ik de oogst gewogen heb!

 

 

Goed, we switchen naar de andere kant van de tuin, Megalomania! Op een zonnig dagje zat steen met een beschuitje en een glaasje fris lekker naast zijn Mega.

gallery_17035_5163_45053.jpg

 

Het wordt een heuse struik! Door het perspectief niet te zien, maar de plant komt al ruim boven de tuinstoel uit, en blijft maar groeien!

gallery_17035_5163_72344.jpg

gallery_17035_5163_58934.jpg

 

Er zijn nog geen sporen van bloei aangetroffen ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei, dat wordt een boom!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de wat mindere oogst . Maar gelukkig heb je nog de '' struik '' ;)

Het is volgens mij ook nog wel erg vroeg voor bloeiverschijnselen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt helemaal, maar de ander heeft t al gedaan, gek genoeg. Het mannetje dus. Misschien toch de autoflower invloeden, kees?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja er zitten wel wat autoflower genen in, maar die zoek ik niet, althans het hangt er vanaf hoe snel ze komen... Ik wil liever gewoon iets stabiels maken waar je nog een beetje fatsoenlijk een stek van af kan trekken!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo het is alweer een FLINKE tijd geleden, maar deze kweek is nog NIET afgelopen! De Mega staat namelijk nog, en wordt verduisterd. Daarover later meer!

 

Eerst wil ik er even bij stilstaan hoe hard een plant kan groeien in één maand tijd! Kijk naar de volgende foto's:

gallery_17035_5163_40590.jpg

gallery_17035_5163_57719.jpg

 

 

De kat schrok er zelfs van!

gallery_17035_5163_3603.jpg

 

Nice hè! De plant inclusief pot is nu bijna anderhalve meter, en ik vind het groot genoeg. Nu is ze nog makkelijk verplaatsbaar!

 

Laatst zat ik chill in mijn raam een Lowryder-jointje te roken, en MOEST ik gewoon even de camera erbij pakken.. Let even op de goede zoom van mijn Finepix S5600.

Beide foto's zijn genomen uit het raam op de eerste verdieping.

 

gallery_17035_5163_6655.jpg

gallery_17035_5163_7493.jpg

 

Jaja, dat lukt dan weer NIET met je mobieltje! :(

 

 

gallery_17035_5163_56468.jpg

 

Fat-cat denkt, "wtf doe jij daar in dat raam?" :wtf:

 

Had ik het net over een Lowryder-jointje? Ja de grootste LR-top was ook al droog! Maar liefst ANDERHALVE GRAM! Toch niet verkeerd voor een LR!

Tast toe :wacko:

gallery_17035_5163_54096.jpg

 

 

De mega is nog steeds volop in de groei, ziehier wat malse groeischeuten.

gallery_17035_5163_40377.jpggallery_17035_5163_5935.jpg

gallery_17035_5163_26700.jpg

 

 

Oh ja, de eerste vervroegde nacht voor de mega is NET begonnen. Is de zonsopkomst-tabel uit 2006 dit jaar ook nog geldig? Of schuift zoiets drastisch op?

IIG de pics, PVC geknoopt met henneptouw. :huh:

 

gallery_17035_5163_18805.jpg

gallery_17035_5163_3857.jpg

gallery_17035_5163_42974.jpg

 

 

 

Cheers! Ik hoop dat ze snel bloeit! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeee Graafvaag! Is een leuk verslag aan het worden om te lezen!

 

Mooi dat je mega zo groeit. Alleen zou die na de 12-12 omschakeling het verduisterhokje niet helemaal voorbij groeien?

In ieder geval netjes gemaakt.

 

Gr. Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die gaat lekker groeien hoor op 12/12 :wtf:.

 

Bij Ertje waren ze 1.10, direct op 12/12...

 

De verduistertabel hoef je niet zo nauw te nemen hoor, het mag een uurtje schelen zolang het geheel maar ongeveer klopt. Mijn planten hebben maar 10-11 uur nacht... Soms maar 9 en toch bloeien ze goed.

 

Succes Steen!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuh ik had al zo'n vermoeden dat het niet zo precies hoefde. De natuur is ook niet perfect.

 

En als ze nog flink doorgroeit wordt dat opbinden! Het verduisterhok kan ook nog 10cm omhoog, door het op stenen te zetten. Veel hoger en het plastic komt niet meer tot onderaan. Dan moet ik gaan verlengen.

 

We'll see!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Einde van deze buitenkweek. Het verduisteren heeft gewerkt, de mega is een man. :D

 

Ik laat 'm wel staan, omdat het een mooie plant is. Maar updates hoeven jullie niet meer te verwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Graafje vaag...

 

Komt wel goed jongen...

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

Balen, maar te verwachten.

 

Volgend jaar beter!

 

Mee eens met Kees!

 

Gr, Kweek Addict

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...