Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

K.f.K

K.f.k's Side Project 63 Sneeuwwitjes 3x600 Watt.

Recommended Posts

ff kleine update ;) 26 dagen bloei.

 

gallery_14320_5110_779447.jpg

gallery_14320_5110_434026.jpg

 

ik heb deze 2 ff om geknakt :( waren veel hoger als de anderen.

 

gallery_14320_5110_277862.jpg

gallery_14320_5110_558496.jpg

 

de temp met de lampen aan is tussen de 23 en 28 graden

met de lampen uit tussen de 17 en 21 graden

de l.v is tussen de 35 en 45 %

ze beginnen steeds meer te zuipen :(

 

we hebben vorige week wat voeding meegegeven maar dagt uite zich in verbrande bladpunten dus krijgen ze nu alleen maar water.

MAAR in dat water geven we wel Canna Booster mee namelijk 20 ml op 10 liter water en dat krijgen ze dan 2 water giften en de 3e dan alleen water.

 

binnenkort een uitgebreide update :rofl

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een paar betere foto's :rofl

 

gallery_14320_5110_685687.jpg

gallery_14320_5110_400518.jpg

gallery_14320_5110_397735.jpg

 

er zit wel erg veel verschil qua hoogte tussen de dames :(

en waar dat door komt :(

 

iemand nog een idee of mening daarover ?

 

de temp is met de lampen an tussen de 24 en de 28.4 graden

de l.v is tussen de 30 en de 48 %

 

geef nog geen voeding behalve canna booster aan het water mee.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héya Kfk..

 

Jammer van die meeldauw, ik heb Bayer en Ecostyle gebruikt, helaas weinig resultaat maar het heeft de meeldauw wel iets geremd.

A.R.T.S. heb ik in huis voor het geval dat.. maar hoop niet dat ik nog eens meeldauw krijg,... het is trouwens gewoon te verkrijgen voor 40 euries bij growshop.wietforum.nl

Verder ziet het er weer lekker vol uit.. keep it growing.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begint al lekker op te vullen, je hebt het er maar druk mee :( Maarja je moet toch een hobby hebben he..... :rofl

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gestrekte dames staan volgens mij verder van de lamp dus verder van het licht :rofl

Kan het anders ook niet verklaren :(

Zien er in iedergeval goed uit :(

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey KFK

 

tis een leuk kweekje hoor

 

dat knakken werkt perfect :(

ik denk dat ik volgende week kan oogsten en dan kan ik zien of er verscheel in zit

 

suc6

 

 

scarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er toch een goede opbrenger uit dat sneeuwwitje.

Deze ga ik ook nog wel eens kweken.

Ziet er goed en gezond uit bij je :(

 

Later,

 

El Fish :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee kfk ik zit ff lekker mee te lezen met je verslag maar ziet er top uit ik kweek al een poos op mapito maar wil wel eens wat anders

 

wat jij heb gemaakt is wel handig drainage slang giet je daar gewoon je voeding in met een dompelpomp zou je me daar het een het het ander eens over willen vertellen lijkt mij juist heel handig

 

groetjes stiffie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey daar :D

 

@No-Zem

ik denk dat het geen meeldauw was achteraf gezien :verrygood het was denk ik een wat witte laag die is achtergebleven na het sproeien met bayer masai :P

het is iig niet weer terug gekomen op de dames.

thanks man.

 

@Underground

hahaha aan hobby's geen gebrek maar je moet het geld er voor hebben he ;)

 

@No Name

ik denk dat dat het niet is want de lampen hangen aan gordijnrails en die worden elke dag heen en weer geschoven.

denk zelf eerder aan de ventilator's :whistling dat het daar gewoon ff te koud is of zo :specool

thanks man.

 

@Scarr

thanks man :P dat knakken is idd niet verkeerd om wat sprinters af te remmen.

suc6 met je laatste loodjes kerel.

 

@El Fish

het is idd een lekker sletje :P met lekkere toppen ;)

thanks man.

 

@stiffie

die aardebakken werken erg prettig man :D ik giet het water er met een gieter in en af en toe geef ik ook van boven wat water langs de randen omdat het daar volgens mij wat droger is.

je voeding geef je ook met het water mee maar wees wel voorzichtig daarmee want als je eenmaal je grond echt goed hebt verkloot ben je de lul :lol:

je wilt echt niet die bak leeg gaan staan te spitten ;)

asl je verder nog vragen hebt stuur je maar ff een pb-tje

thanks kerel.

 

 

UPDATE ;) 30 dagen bloei om 22.00 op 26.05.08 was de temp 27.3 en een l.v van 48 %

 

temp met de lampen uit is gemiddeld tussen de 18.4 en de 23.2

temp met de lampen aan is gemiddeld tussen de 24.5 en de 28.7

l.v is gemiddeld tussen de 30 en de 53 %

 

we zijn nu weer begonnen met wat voeding mee tegeven met het water namelijk op 10 liter water; 30 ml florres,30 ml booster,20 ml alg a mix en 5 ml rhizotonic.

p.h 6.3

e.c 1.3

 

ff wat foto's :P het zijn niet de mooiste maar jullie moeten het er maar mee doen ;)

 

 

gallery_14320_5110_795271.jpg

 

 

gallery_14320_5110_373042.jpg

 

 

en een foto van een geknakte dame

 

gallery_14320_5110_571087.jpg

 

ik zal binnenkort wat beter foto's maken en plaatsen.

 

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEY KFK

 

begint al mooi vol te groeien daar :verrygood

 

ik zie dat die gknakte dame ook de draat al weer op pakt

dat gaat helemaal goed komen

 

in mijn hokje is bij een geknakte dame er zowat een 2e hooft top bij gegroeid

echt supper

 

 

suc6

 

 

 

scarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Scarr dat klopt want bij mij doen ze dat ook.

thanks man

 

 

update 35 dagen bloei

 

temp lampen aan tussen de 24.7 en de 31.1

lampen uit 18.2 en de 23.8

l.v tussen de 35 en 70 %

 

we waren weer begonnen met wat voeding mee tegeven en zo te zien gaat dat goed :specool

 

wat pics :verrygood gallery_14320_5110_99671.jpg

gallery_14320_5110_523616.jpg

gallery_14320_5110_216448.jpg

gallery_14320_5110_99671.jpg

gallery_14320_5110_497273.jpg

 

MAAR tot mijn grote schrik is de SPINT nog springlevend G.V.D

ik heb ze donderdag daar tegen behandeld en met een dag of 4-5 laat ik er weer roofmijt op los.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice kweek kfk, ik loop exact 10 dagen op je voor in de bloei. Ik heb ook last van die rot spint, gister zag ik tot mijn grote schrik dat er "lichte" webjes om sommige toppen zaten. Lang leve de stofzuiger, maar lastig is het wel. 1.5 week terug heb ik nog roofwantsen uitgezet, 2.5 week na de roofmijt die ik al had uitgezet.... ik ben bang dat ik nu elke dag even mag stofzuigen. Rot werk trouwens. Gifspuiten (bayer-massai) durf ik niet meer aan.... aangezien ik nu in al in week 7 zit.... dus over ongeveer 1.5 a 2 week gaan ze om..... Ben benieuwd hoe jouw spint zich verder gaat ontwikkelen.

 

Yours,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi K.f.K,

 

Ziet er op zich goed uit alleen jammer van die spint zeg.

Dat kan echt hardnekkig zijn ik weet er alles van helaas.

Veel sterkte met het bestrijden hiervan, ik dompel ze ook als stek in de masai (misschien doe jij dat ook wel trouwens er is nog iemand op WF die dit doet namelijk)

Wel een sterk verdunde variant 5 liter water en ongeveer 30% van de aangegeven hoeveelheid fruit dosering.

Ik kan het niet precies nalezen omdat ik weer moet halen, in ieder geval leuk verslag met top foto's.

Sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey :)

 

@kleenex

das kut man ;) ja ik zou ook zekers geen gif meer spuiten als ik jou was en ik hoop dat ik het in deze kweek voor die tijd weer onder controle heb.

ik ben trouwens benieuwd of jij die spint nog een beetje de baas kan de laatste 2 weken (ik hoop het natuurlijk wel voor je )

ik krijg als het goed is morgen of donderdag de roofwanten binnen en ik hoop dat ze een verschrikkelijke honger hebben :huh:

thanks man en suc6 met de laatste loodjes.

 

@Mehighto

ja ik baal ook als een stekker man :) maar ja het is niet anders en ik zal mijn best doen om de schade te beperken.

ik heb ze ook gedompeld in een oplossing (weet ff niet zo snel hoe die shit heet)

en daarna ook nog tegen spint behandel maar blijkbaar zijn die krengen niet meer van deze wereld tegenwoordig :lol:

thanks man

 

ik denk donderdag weer een update te plaatsen :welcome:

tot die tijd de mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt tegenwoordig standaard op de stekken te zitten die verrotte spint :)

Hoop dat je der nog vanaf kunt komen K.f.K :welcome:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey :huh:

 

@No Name

het zit me deze ronde niet echt mee :welcome: de spint heeft zich toch verder uitgebreid en als bonus nu ook meeldauw erbij ;)

 

@Final Hazelation

thanks man maar het killen lukt nog niet echt :lol:

 

update 40 dagen bloei

temp met lampen aan tussen de 26 en 34 graden

temp met lampen uit tussen de 22 en 24 graden

l.c tussen de 40 en 70 % :)

 

ze reageren niet verkeerd op de voeding en ben vanaf vandaag ook met de pk 13/14 begonnen.

 

maar voor de rest zijn er nu toch echt wel wat problemen los gebarsten namelijk SPINNEWEBBEN EN MEELDAUW.

morgen komt als het goed is de roofwanten binnen en ik hoop dat die het nog een beetje kunnen afremmen

want ik durf niet meer met gif te spuiten i.v.m de meeldauw en kans op toprot

 

ik had nog niet echt veel bladeren van de dames afgeknipt maar heb dat nu net wel gedaan , de grootste en waar de meeste spint + eitjes opzat.

dan komen die in ieder geval daar niet meer uit en kan er ook nog een betere lucht circulatie plaats vinden.

tevens heb ik met de stofzuiger alle spinnewebben er vanaf gezogen.

 

ff wat foto's :) van hoe ze er vanavond bij stonden

 

gallery_14320_5110_450843.jpg

gallery_14320_5110_150051.jpg

gallery_14320_5110_973062.jpg

gallery_14320_5110_10686.jpg

 

en als laatste de geknakte top die daar door 2 hoofdtoppen heeft.

 

gallery_14320_5110_246179.jpg

 

ik zal morgen ff wat foto's maken als de lampen nog uit zijn.

 

ze moeten na deze week eigenlijk nog 3 weken maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken :huh:

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Final Hazelation

 

ik hoop het van wel ja maar op dit moment kan ik er niet veel meer tegen doen he :welcome: behalve roofwants en de stofzuiger

 

thanks man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spint spint spint echt wat een bagger beestjes hoop dat de roofwanten gaan helpen bij je heb zelf 2week geleden wanten uitgezet maar hielp niet echt moet ik zeggen ben nu iedere dag met een stofzuiger bezig :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

k,f,k shit man !!!!!! zuig ze goed af met de stofzuiger en elke dag ff controleren ! ben zo ook al een paar weken bezig en dat lukt aardig :welcome: ~ roofmeids gaan je nu ook niet meer helpen denk ik !!! drop met die stofzuuger :) groeten uut het noordennnn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestaat er niet iets wat je preventief aan het water toe kunt voegen wat verder geen kwaad voor je plant kan uiteraard. Maar wat er dan voor zorgt dat eventueel ongedierte dat zich aan de plant tegoed doet eraan dood gaat. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord, maar het lijkt me de perfecte oplossing!

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekken behandelen met vertimec of floramite voordat ze je hok in gaan.. Eventueel rocket of baycor tegen meeldauw.

Is nu alleen al te laat.. zou ze met zulke toppen niet meer behandelen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bestaat er niet iets wat je preventief aan het water toe kunt voegen wat verder geen kwaad voor je plant kan uiteraard. Maar wat er dan voor zorgt dat eventueel ongedierte dat zich aan de plant tegoed doet eraan dood gaat. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord, maar het lijkt me de perfecte oplossing!

 

Grtz Underground.

 

 

gallery_17532_5422_264971.jpg

 

gallery_17532_5422_51509.jpg

 

nooit geen last meer van ongedierten enof meeldauw !

 

groeten KwKr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey :P

 

@Klaas Bruinsma

tis gewoon kut die klote spint en ik ben bang dat ik net als jou het gewoon met de stofzuiger moet doen de laatste 3 week.

thanks kerel.

 

@janklaasen

moi mien jong :D

ik dou mien best moar tis neit makkelijk heur :)

groetnn van dien buurman.

 

@Underground

groeten terug ;)

 

@jopieaandedopie

ik heb ze ook behandeld tegen spint voordat ze gepland zijn en daarna zelfs ook nog 2 keer met bayer masai.

ik ga ze nu ook echt niet meer behandelen en hoop dat de uiteindelijke opbrengst nog een beetje redelijk is.

mzzl.

 

@kwkr

thanks man maar waar heb jij dit ding weg ?

gewoon bij jou GS ?

 

update 42 dagen bloei.

 

temp blijft redelijk tussen de 28 en 33 graden op het moment met de lamp aan

en 22 tot 26 graden met de lamp uit

l.v is tussen de 40 en 65 %

 

ze drinken nog steeds erg lekker maar gaven wel wat verbrande punten dus heb de voeding weer wat lager gesteld.

ik geef wel deze week gewoon pk 13/14 en booster mee want ik hoop de schade wat te beperken van die klote spint.

 

ff wat foto's met de lampen uit :D

 

gallery_14320_5110_174391.jpg

gallery_14320_5110_936010.jpg

gallery_14320_5110_332076.jpg

 

het is wel idioot veel verschil qua hoogte tussen de dames :lol: ik denk dat dat toch is gekomen door die ventilator achter in de hoek.

die heeft namelijk in het begin aangestaan dus was het daar koeler (te koel ? )

 

gallery_14320_5110_128517.jpg

gallery_14320_5110_707199.jpg

 

dit zijn de beide dames die ik geknakt heb en zoals je ziet hebben ze nu 2 hoofd toppen en helaas ook van die KLOTE SPINT :welcome: :) ;) :huh: :huh: B)

 

gallery_14320_5110_405445.jpg

 

tja wat moet ik er verder nog over zeggen ;) :huh: ;)

ik hoop dat de roofwants die ik er gister in los gelaten heb flinke honger hebben en de schade ook nog een beetje kunnen beperken maar ik vrees het ergste.

ik ga vanavond daar weer ff kijken en dan horen jullie morgen weer meer van deze verdrietige kweeker :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...