Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Snowy

Clubbers Onder De Wf'ers?

Recommended Posts

Ik kon niet helemaal een soortgelijk topic vinden maar ik vroeg me af hoe de WF'ers over het algemeen uitgaan.. Is iedereen thuis aan het chillen op de bank, met een mega coutchlock van de dikke joint die je na het eten rookte of gaan we ook wel eens op stap? En als we op stap gaan wat doen we dan zoal, gaan we liever in een café bierhijsen of gaan we liever naar de discotheek of club..

Zelf houd ik van alles op z'n tijd.. een zuip partij bij iemand thuis blijft immers ook altijd gezellig. En een potje poolen in de kroeg of shop kan ook een leuke invulling van je avondje weg geven.. Maar toch..als je hier in Leeuwarden echt wil feesten is een bezoek aan Noa of club Zen ook gezellig, maar wel massaal en vrij prijzig..

Zelf vind ik de donderdag (students night :) ) altijd een mooi feestje, gelijk vanaf het werk rond 2100 naar Zen om in te drinken en daarna rond een uurtje of 1 nog even een snelle shopstop om vervolgens naar de volgende club te gaan *meestal Noa. Dus tot slot nog een de vraag :P Hoe ziet jullie avond stappen eruit en wat drink je het liefst?

 

Wat mijn lievelings drank betreft heb ik een dure smaak, Malibu op ijs of Sex on the Beach als cocktail..maar met zo'n bak kan ik meestal wel weer 45 minuten vooruit.. Bier is een enkele keer ook wel lekker.. maar teveel daarvan is mij nog nooit goed gevallen :o

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook van alles een beetje eigenlijk. Precies zoals je zegt: Een biertje drinken met wat maten is gezellig, maar te vaak begint te vervelen. Zo leggen wij eens in de twee weken een kaartje op vrijdagavond, met het nodige bier is het dan altijd een erg aangename gelegenheid. Verder ga ik op donderdag wel eens hier Nijmegen in, studentenavond he. Dus als student moet ik het er maar van nemen. Op zaterdag ook wel eens naar nijmegen of anders de plaatselijke sporthal en vanuit daar stappen bij een discotheek. Beetje standaard allemaal eigenlijk.

 

Ik hou wel van een beetje afwisseling, te veel van hetzelfde is bij mij nooit goed.

 

Wat ik drink? Bier..

Goedkoopste (ik moet op de centen letten :o), lekkerste, kotsbestendigste (bij mij) en overal verkrijgbaar!

 

Heerlijk, bier!

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook student en kan dus vaak uitgaan. Ik ga dus tussen 1-6 keer per week uit. Ik doe eigenlijk zowat alles: bij maten jointje smoren, boerefuiven, discotheken, optredens, politieke debatten enz...

Ik ben gewoonweg blij als ik maar van huis weg kan ;)

Meestal drink ik zwaar bier (Belgisch natuurlijk!), maar tegen champagne zeg ik ook geen neen!

 

Favo discotheken: petrol, cherry moon, culture club...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben niet zo een massa-evenement soort kerel.

 

gewoon met 5 of 6 man op een kotkamer bedoeld voor 1 dwerg om in te leven, paar jointjes, genoeg mist om niet meer te weten naast wie je zit, en een vers seizoen van south park/family guy ofzo

of gewoon een lacheuh film, deuce bigalow european gigolo of how high met een paar man.

 

je naam niet meer kunnen zeggen en giechelen als een 7-jarig meisje ... dat zijn de avondjes die ik graag heb. Maar ik doe ze niet zo heel vaak, waarschijnlijk blijven ze daarom net leuk.

ik rook niet vaak, maar ik hou niet echt van kleine jointjes. Een overdure sigaret met wiet tussen, waar ik me alleen loom en duf van voel is niet echt mn ding. Ik wil me echt gaar voelen, en dan 'chillen' terwijl ik even mn realiteitsbesef kwijt ben.

 

vorige week nog op een barbeque een vol kwartier ofzo naar de zool van mn slippers staan staren.

Als er iets was op deze wereld dat wereldwijd ziektes kon genezen, en tegelijkertijd fascinerend mooi en prachtig kon zijn was het die zool... uren staren naar het niets, en het nog geweldig vinden ook. Die zool stond toen voor alles dat goed en mooi was in deze wereld.

 

dan zo in een overdrukke club opeengeperst zitten is gewoon niet mn ding. Maar zo heeft ieder wat... doen waar je zin in hebt lijkt mij het fijnst

 

 

Finaal

Edited by Finaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben een knulletje van 16

woon in een klein dorpje.

vrijdag avond na het werk eerst ff bij iemand een paar biertje drinken dan om half 11 11 uur een keer naar jongeren cafe ( soort verzemel plek ) dar bier drinken tot half 1 1 uur ( dan gaat dicht ) en daarna naar ander cafe daar door gaan tot 2 tot 4 uur .

zaterdag bijkomen door bij de voetbal te kijken ( als ze thuis moeten ) na de wedstrijd samen met vrienden bier drinken. dan eten en zaterdag avond gewoon bij vrienden zitten of naar dieka ( alleen als er een goede hardstyle dj draait) bier drinken :verrygood

ben ook niet weg van tent feesten gewoon met het hele dorp .

en op zondag wel is naar boode bier drinken alleen als ik maandag vrij ben :smoke.

 

bier bier bier:)

maar kan er ook goed slecht van worden :kill: dat ik de volgende ochtend kotsent boven de wc hang en hele dag niks eet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit me bij de meerderheid aan, houd van alles, onlangs een kotfuif, was zo'n 200 man aanwezig, de inkom was 5€ en dan kon je heel de nacht gratis zuipen, strontbezopen dat ik was, bier, wodka cola en daarna veel teveel wodka cola's met whiskey gemixed, toen wast wel snel gedaan, maar achteraf vond ik het een van de beste parties van het jaar ^^

 

Geen kater achteraf was trouwens nice :verrygood leve vodka!

 

Maarjah hou ookwel van lekker thuis chillen, smoken, wat bier drinken en af en toe een groot feesje. Of pokernight met een lekkere blunt of een rhumeke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goed techno/electro feestje is altijd leuk :P

 

Biertje (of meer dan 1) en jointje(s) erbij en zo heel af en toe es een ander snoepje.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ik kan het ook vaak niet bij 1 biertje houden.

baal best wel dat de volgende dag weer kater heb enzo soms is echt ernstig

hele dag als een dood vogeltje op de bank liggen en om kwatier half uur ff sprintje naar wc trekken om ff te kotsen :P .

vind best raar k heb alleen kater als ik bier drink :S op vakantie drink ik altijd fles rum cola :) rum = 5 euro :o

maak ik altijd zon mooie anderhalve litervles :lol: liter rum halve liter cola :lol: zo blauw als een toeter maar nergens last van volgende dag :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woon zelf als student zijnde in Arnhem, en de maandagavond is altijd vaste prik bij de Odessa in Nijmegen (live-jazz cafe).

Verder gezellig bij iemand thuis wat doen, onder het genot van een biertje of jointje uiteraard :P en nu met dit lekkere weer buiten chillen! Of een beetje skateboarden etc. :o

Maar vaak een gezellig cafe (het liefst met live muziek), festivalletjes of leuke feestjes :)

Discotheken ben ik niet zo kapot van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...