Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

goede middag

 

hallo ik ben jannie

en ik stap in de voetsporen van mijn pa.

beter bekent onder de al wat oudere forum gangers als topknots.

Helaas is hij niet meer onder ons :P

 

Maar ik hoop dat ik zijn hobby voort kan zetten.

Gelukig is het bekende platte dak nu de mijne :P

Dus ga ik kijken of ik dit jaar wat plantjes kan laten groeien.

Maar eerst ff het schrift van mijn vader uitpluizen wat er staat.

Nou de groeten en ik hoop dat het een vruchtbaar jaar word. :D

 

groetjes jannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo janniej!

 

Laten we hopen dat het idd een vructbaar jaar word... ik ben al blij met weer een vrouw om WF :P Van al die manne word je ook niet vrolijk :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Wat leuk om door te gaan met het schrift van je vader. Wees zuinig op dat schrift. Al zal je later geen plantjes meer kweken, het is een prachtig aandenken aan iets waar hij heel veel om gaf. Echt super!

 

Ik hoop dat je een leuke zomer zult beleven op het platte dak. Het kweken van deze plant is echt een heel interessante hobby. Ik beleef evenveel plezier aan het kweken als aan het roken.

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom...

 

Nog steeds die mooie jamaican zaadjes? Waren prachtige planten !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Jannie ,

Jammer dat er weer een kweker is weg gevallen maar gelukig is er ook weer een op gestaan met de info en ervaring op schrift

Pas wel op met dat schrift want dat kan ook tegen je gebruikt worden

Succes en mochten we ergens mee kunnen helpen ,advies genoeg

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!, leuk dat er weer eens een vrouw hier komt kweken, en ben het verder eens met wat Miss_J al heeft gezegd. Toppie :P en Hopen dat het een goed kweekjaar wordt!--> (geld trouwens voor iedere forum kweker :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg cool dat je hiermee doorgaat,en dat de dames net zo mooi mogen worden als bij je vader

 

Ik heb zijn verslagen altijd met heel erg veel plezier gelezen.

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topknots was in het bezit van erg mooie en goede jamaican zaden!

Mooi dat je verder gaat.

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken je pa eigenlijk niet (ga zo ff zoeken wat voor moois de man had)

maar wens je super veel geluk dit jaar

:D:D we lijken wel een grote familie :P:P

nog ff en de tros is niet meer de grootste familie van holland :P

 

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bier bedankt voor deze warme reactie,s.

Ik heb vandaag het hele huis op de kop gezet om de zaadjes te vinden.

Mijn vader was nog al paranoia en had ze wel op een heel aparte plaats verstopt.

wel beschreven in het schrift maar moest toch wel heel erg goed zoeken.

MAAR IK HEB ZE yes :P nu ik verder lees begrijp ik iets meer van mijn vader waarom ze zo belagrijk waren voor hem.

Heb ook verwijzingen naar verschillende site`s gevonden in zijn schrift.

In 2006 is de topknotsius gekte onstaan ,dat wist ik dus nog niet.

Ook vond ik in zijn schrift dat hij deze site had verlaten midden in het seisoen.

Hij had daar veel moeite mee. :D

Hij had het gevoel te moeten kiezen tussen site`s die aan hem trokken.

Maar goed dingen gebeuren, heb ook het een en ander nagelezen op de site en ik vind dat mijn vader het argument van dat de site gehackt was en dat hij dat niet vond kunnen een beetje over trokken was.achter af vond hij dat zelf ook zo lees ik. MIjn excusses daar nog voor. (omdat hij dat niet meer kan) :P

 

Maar ik heb dus z`on 400 zaden gevonden van de jp topknotsius en wil dus kijken of het dit jaar ook weer z`on hit word als 2004 -2005- 2006 wie weet! :nerd

 

groetjes jannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst, welkom :P

 

Leuk dat je hier komt kijken nu je vader er niet meer is.. en goed dat je die zaden hebt gevonden.. Een zeer gewild soortje, omdat het een heel vroegbloeiende soort is, ik geloof dat nooit helemaal duidelijk is geworden hoe dat zo ontstaan is..

Ik wens je alvast succes met het komende seizoen, ik hoop met je mee op een mooie zomer :P

 

Hierr nog een link naar het (helaas voortijdig afgebroken) kweekverslag van 2006..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou laten we in ieder geval weer eens kijken of we je ook kunnen helpen weer net zulke mooie Jamaican Pearls neer te zetten als je vader :P - Als het dezelfde zaden zijn is er met de genetica niks mis! Wellicht mooie gelegenheid om ook de genetica veilig te stellen door een zadenkweekje op te zetten.

 

Veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup de plant heeft altijd een hele lichte hermafaktor gehad waardoor deze zaden dus ook vrouwlijk zijn, Hij liet het herma altijd zitten zodat er een heel klein beetje bestuiving kwam,ik vermoed dat dat nu weer het zelfde kan gaan.

De poost is later op hennepdesk afgemaakt en daar heb ik veel met hem gesproken en onder andere over dit

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi jannie,

 

Ik heb je vader altijd op de voet gevolgd tot dat hij helaas van deze site vertrok. Maar dingen gebeuren eenmaal... valt niet meer terug te draaien,

 

Ik hoorde begin dit jaar dat hij een herseninfarct heeft gehad en schrok daar heel erg van, een vriend van mij is dit namelijk ook overkomen en weet hoe het is om mee te maken. Iemand spreek je dan plots niet meer en je kan ook geen afscheid nemen.

 

Ik hoop dat je dit jaar een aantal planten zal laten groeien en op het forum een verslagje bij houd...., vind het indrukwekkende planten om te volgen die een hele eigen wil hebben en tegen alle verhouding in midden in de zomer spontaan beginnen te bloeien. Stond met mijn mond vol met tanden toen ik het voor het eerst las in zijn topic.

 

Kijk ook uit wat je met de zaden doet, ik kan je vertellen dat ze zeer gewild zijn en met deze wereld die enkelt maar om geld draait heb je ook breeders(zaad verkoop bedrijven) die hier vast wel een slaatje uit zouden willen slaan....

 

 

Nogmaals, ik hoop dat je een verslagje op het wietforum zal plaatsen.

 

Groeten, en sterkte met het voortzetten van je leven!

 

fc groningen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...