Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blowertjuh

Bubblegum In I-grow Senior

Recommended Posts

weet niet waar jij het over hebt, maar zo maak je geen vrienden hoor...

ik ben geen oplichter, en zal er ook nooit 1 worden...

 

greetzzzzz Blowertjuh

 

 

en waar is het spul dan wat je nog steeds moet opsturen ???????????????????????????????????????????? waarom reageer je niet op mijn mail dan ??????????????????????????????????????????? nou leg dat dan maar eens uit en dat voor 30 euro echt zielig ja nu weet e het vast wel weer waar het over gaat nee nog niet ik help e wel voeding zegt dat je wat ?????????????????????????????????????????????????????

 

 

hoezo geen vrienden mijn PM zit vol met mensen met vragen over jou en mensen met klachten over jou...............................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee,

 

wat is er hier allemaal aan de hand jongens,

als je ECHT vindt dat Blowetjuh een oplichter is laat dan bewijzen zien. Bijv. een rekeningafschrift of iets waarmee je het kunt bewijzen.

 

groetjes CannaStar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hella holla geen ruzie maken hé,

 

@Blowertjuh

Zonde van die rot idd maar zo te horen heb je wel leuke dingen om naar uit te kijken :D

Jammer dat er nu geblaat word in je verslagje, lief zijn tegen elkaar hoor ;)

Verders veel sucses met al je plannen.

 

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, wat moet ik er van zeggen.

ik ben altijd netjes alles nagekomen, dus laat ze maar lullen.

ik weet dat ik altijd netjes ben, dus ook hier ga ik geen gekken dingen zeggen.

ik hoop alleen dat de andere mensen hun vertrouwen niet verliezen in me, door iemand als hem.

maar we zullen zien.

 

greetzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is dit nou weer voor wazigs. Probeer zoiets liever eerst te regelen op een normale manier voor je meteen de hoogste maatregelen van stal haalt, je kunt nog altijd eerst even een moderator informeren van je hate mail die je op het forum gaat zetten...

 

Dus bij deze.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja, wat moet ik er van zeggen.

ik ben altijd netjes alles nagekomen, dus laat ze maar lullen.

ik weet dat ik altijd netjes ben, dus ook hier ga ik geen gekken dingen zeggen.

ik hoop alleen dat de andere mensen hun vertrouwen niet verliezen in me, door iemand als hem.

maar we zullen zien.

 

greetzzzzz Blowertjuh

 

 

waar blijven mijn 3 flessen voeding dan ???????????????????????????????????

 

@ cannastar pm me e mail adres maar dan zal ik je mijn bankafschrift wel sturen.

 

ja jongens ik had ook liever gehad dat ik het had gehad maar helaas is dat niet zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

high jongens,

 

Ik stel voor dat lowriderss en blowertjuh dit geschil onderling proberen op te lossen. Deze discussie is in dit topic natuurlijk helemaal niet op zijn plaats.

 

In het algemeen is het natuurlijk verstandig om duidelijke afspraken te maken in geval buiten het WietForum om afspraken worden gemaakt in de private sfeer. Als de koper niet tevreden is over de gekochte waar kan altijd nog bij een reguliere bank de overboeking worden gestorneerd binnen twee weken.

 

Dus roepen helpt niets, zelf je verantwoordelijkheid nemen en daarnaar handelen.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch wil hier ff wat zeggen over Blowertjuh " Edit AS Grow : Leden noemen bij naam is niet toegestaan. ",

Heb hier speciaal ff een accountje voor aangemaakt om mensen te waarschuwen.

 

 

Mij heeft ie zeker opgelicht !, koop niets van deze zwendelaar.

 

 

Ik reageerde op een advertentie in sectie 'Te Koop Gevraagd/Aangeboden' op het wietforum

(Growshop.nl/marktplaats) waar een gecustomized I-Grow senior aanbood voor 575 euro.

 

Na een paar mail wisselingen, een telefoon gesprek en ook na zijn kweekverslagen gezien te hebben, kreeg ik een goed gevoel en dacht ik koop hem al moet ie hellemaal uit belgie komen.

Hij bood zelfs aan de kast bij mij af te leveren tegen een vergoeding.

 

Cool, afgesproken 100 euro voorschot over te maken, moest het niet op zijn rekening, maar op die van zijn vriendin zei ie.

 

 

Ik gestort en belde hem op zijn nummer ............ want ik had nog een paar vragen. Hij belde netjes terug en beantwoorde deze.

Verder afgesproken dat hij mij een week later zou bellen om een afspraak te maken die kast te brengen.

 

Ik heb nooit meer iets van hem vernomen, bellen en mailen naar ************(geen email adressen op 't forum .....). Niets

Maar wel gewoon hier nog online zijn, profiel laatst actief 10 Juli 18:15

 

Gisteren nog een keer gebeld, lang door gebeld, kreeg ik zijn vriendin.

Zeg ik is ******* daar, nee die is er niet ben alleen. Ik leg uit dat er geld is overgemaakt en nog spullen krijg, zegt ze verrast 'uhhuu weet ik niet hoor' en gooide de hoorn erop.

 

Ik heb via via zijn adres kunnen achterhalen, ga ik langs als ie niet snel me geld terug stort, het gaat me niet om die 100 euro maare ik kan hier echt slecht tegen.

 

 

En trouwens kan ik mij geld niet terug halen (postbank->rabobank), de ontvanger moet het zelf terug storten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is te proberen zeg maar dat je de verkeerde rekening nummer hebt gedrukt.

dit is verder iets tussen jullie. deze forum is niet op problemen op te lossen.

 

Grtz

Jay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja joh, ik denk dat iedereen die wel eens wat koopt op internet deze dingen meemaakt en mee zal maken, dat neemt echter niet weg dat dit forum geen plaats is om dit soort dingen uit te vechten. Zit het je dwars dan zoek je de vrienden in het blauw op, en nee ben niet achterlijk kan ook zonder dat ze weten wat er exact speelt. Heb je het naar het goede rekeningnummer overgemaakt? Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand voor 100,00 zoveel ellende zou willen en dan ook nog zijn telefoonnummer zal achterlaten.

 

Al met al keep the peace in the house, jij hebt zijn nummer en adres dus ga een keer koffie drinken en breng het tot een goed einde. Voor de rest;

 

Blower jammer van de rot...... had zeker veel verschil gemaakt in de eindopbrengst. Volgende keer beter he!

 

Peace out..................... :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Het WietForum is natuurlijk niet om dit soort geschillen uit te vechten. Je kunt je mening uiten over andere leden. Dat gebeurt dan wel respectvol. Als tussen leden een geschil blijft bestaan met betrekking tot het gebruik van het WietForum kan door middel van een ingediende klacht(report button) een beroep worden gedaan op het moderator team.

 

De verantwoordelijkheid voor de omgang tussen de leden ligt uiteraard bij de leden zelf. Als het mocht voorkomen dat het niet "klikt", is het niet de bedoeling om hier je frustraties te gaan uiten. En daarvoor een exta account aanmaken is natuurlijk uit den boze.

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt wel een kleuterklas hier.

 

Persoonlijk vind ik het écht NOT DONE om iemand zijn volledige naam te postten, dat is als moord op een ander niveau! Zoiets doe je niet.

 

Waar gehakt worden vallen spaanders, niet iedereen kan altijd tevreden zijn en soms maakt men fouten... Hij die fouten kan vergeven is een goed mens...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...