Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hoi

 

Is het al mogelijk om nu je plentjes buiten te zetten?

 

Kweet dat het nogal vroeg is maar is vanwege omstandigheden.

 

 

Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

de grond is nog wel koud hoor kan denk ik wel als je het in een potje zet maar wel goed op letten als ze het dan echt niet leuk vinden buiten kan je ze nog wel 2 week jes binne houden ik zou zegge nog 2 week geduld !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in een kas zou het opzich wel al kunnen!,

 

let er wel op dat het best nog kan gaan vriezen en sneeuwen!

 

Je zou bijvoorbeeld wel al kunnen beginnen met voorgroeien onder TL ofzo :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah sorry voor mijn andwoord net heb je gezien hoe koud het word vanacht 1 graden

moet je ff lezen welke tempratuur je moet hebben

!! ik denk dat je bij een nacht temp van 7 graden wel kan beginnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een keer eerder in mijn tuin geplant maar toen ben ik half april begonnen met stekjes in het begin mot ze er eventjes doorheen bijten maar het kwam uiteijndelijk wel goed met haar :engel dikke toppen eraan.

 

Maar ik zou nog eventjes wachten vooral met het weer van nu :wacko:

 

Gr Shiva :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar sluitik me bij aan !!!! heb het gevoel dat het mooie weer pas wat later op komt steken en dat je beter pas eind mei kan planten en dat we een mooie nazomer tegemoet komen :wOOt maar ja ben zelf ook eigenwijs genoeg om niet naar mezelf te luisteren en begin dit jaar ook tussen 1 mei en 15 mei :wacko:

 

maar nu nog niet zetten iig de grodn is nog veels te koud zeker met dat weer van nu !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat eigenlijk helemaal niet over de koude alleen, de nachten zijn nu nog domweg te lang om groei goed te krijgen. Ze zullen dus reveg eigenschappen gaan vertonen en dan nog eens in bloei komen, dit is een heleboel stress waar je niet op zit te wachten eigenlijk.

 

Als je vroeg wil starten dan moet je toch echt kijken dat de nachten minder dan 10 uur duren en de dag dus rond de 14 uur, op dit moment zitten de dagen nog rond de 12.30 lengte.

 

Kan jeje echt niet houden, doe dan al een rondje lowryders, ze zullen niet zo dik worden of potent maar ze zijn dan ook klaar tegen je met het echte werk kan beginnen en dan kan je toch al van een heerlijk vroeg buitenrokertje genieten :smoke

 

 

btw doe ik nu zelf ook ondertussen

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

ik begin pas eerste week met april als het weer en lichturen meevallen, weet iemand website waar je de uren zon kan zien voor dit jaar?

 

jie

Share this post


Link to post
Share on other sites

die tabel hebben ze hier op die forum dacht bij outdoor topics verschillende malen gepost .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

thx man, ik ga proberen van rebelshack buiten te zetten eens zien wat dat zal geven, heb me laten wijsmaken dat dit perfect moest lukken maarjah we zien wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja Lowriders...

5 dagen geleden de volle grond in met 1 internode. Ik ben net gaan kijken en ze staan er net zo bij als 5 dagen geleden.

Niets gegroeid, ze liggen ook niet plat. Die dingen staan momenteel stil.

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is niet erg suffie... Hun biologische klokje loopt ook niet door. Ik ben sterk van mening dat lowryders pas bloeien bij 3 internodes...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... nu al buiten zetten...?

Ik moet m'n sneeuwschuiver nog binnen zetten.. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien kun je die zelfs beter buiten laten staan Nozem

 

ik ben van mening dat je er nu weinig mee opschiet om ze buiten te zetten . omstandigheden zijn gewoon te slecht

 

ik wacht tot mei ogeveer

 

mischien kun je die zelfs beter buiten laten staan Nozem

 

ik ben van mening dat je er nu weinig mee opschiet om ze buiten te zetten . omstandigheden zijn gewoon te slecht

 

ik wacht tot mei ogeveer

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn lowriders gaan vandaag na buiten 6 stuks in 60 lter kuip overdekt met plastic.

ik ga voor de zaden omdat mijn lowriders er niet al te best uitzien en al 4 zijn afgevallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mischien kun je die zelfs beter buiten laten staan Nozem

 

ik ben van mening dat je er nu weinig mee opschiet om ze buiten te zetten . omstandigheden zijn gewoon te slecht

 

ik wacht tot mei ogeveer

Ikzelf heb buiten nog niks staan,.. ook pas in mei of zo...

Maar ik stond er van te kijken dat sommige al aan het overwegen zijn om buiten iets neer te zetten ondanks dat het afgelopen week nog heeft gesneeuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

had gisteren een plantje buiten gezet wou ik kijken ofdat ie nog leeft en hij is weg :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

af harden kan geen kwaad, laat ze alleen in en potje (9x9x10 [P9])

bvk in een mini kasje of koude bak, bij kans op nachtvorst binnenhalen. (koele plaats, anders schrikken ze zo)

ook niet direct inde volle zon, rustig laten wennen. de eerste ochtend zon warmt een plant te snel op na een koude nacht.

zoek een plekje zuid-west, en dan op de knieën voor mooi weer. :P

 

maar..............als je de planten kort wil houden kan je ook pas in juli uitplanten, ze gaan toch pas bloeien als de dagen korten. ruderalis type's uitgezonderd natuurlijk.

 

groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan hier nu onder het afdak...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey tvr dan is die waarschijnlijk gestolen! hoe groot was die?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet echt groot denk niet dattie gestolen is misschien is ie weggerot? je zag hem amper staan dus denk neit datie gestolen is ahja twas tog een sukkeltje hij stond niet zo stevig op z'n stengel ahja ga binnen weekje of 3 opnieuw beginnen ga 5 plantjes zetten en hopen op 3 vrouwtjes

ik heb 3 zaadjes van de grow shop en 2 uit een zakje wiet die 2 uit een zakje wiet zullen dit herma's worden?

 

ge-edit kweet al waar m'n plant naartoe is de kippen waren uitgebroken en hebben aan m'n plant gezeten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn lowriders staan ook buiten (onder een afdakje) en ze groeien best goed de laatste dagen

 

zeker als het zonnig is krijgen ze genoeg warmte etc volgens mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...