Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

4x Warlock Feminized

Recommended Posts

Mooi veldje hoor Tomas, roken brengt je stabilieteit in de war ,

ik heb ook altijd moeite met close-up foto's hehehe

Geduld is nu de kwestie

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit goed vol daar tomas

 

die kleine topjes zien al goed wit

 

dat gaat nog wat moois geven

 

laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal wel persoonlijk zijn hoor, maar ik kan prima foto's maken als ik stoned ben... Meeste dingen gaan hardstikke goed...

 

Maarre tomas, mooie planten, gelukkig weten we al wat er uit gaat komen, heb je al een nieuwe filter gehangen ? Haha...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx voor de reacties... helaas gaat het nu kut.

 

Ik vond de topopbouw bij sommige toppen wat aan de trage kant.. Wat blijkt nu: weer hermafrodiete neigingen en dus (nu nog beginnend) zaad in m'n toppen.

Er lijken wat mannelijke bloemen in te zitten, geen banaantjes maar complete bloemen.. die al voor bestuiving hebben gezorgd. Ik heb dit nog niet eerder gehad, dus vind het moeilijk te zien.. Het kunnen immers ook de groeiende zaadpuntjes zijn, die zitten er wel zeker.

Mogelijk zat er nog wat stuifmeel in het hok, maar dit lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk. Ik heb nl ook een nieuw filter.. Wat het ook moge zijn, het zuigt en ik raak nooit meer vrouwelijk zaad aan. Ik was er vanaf het begin al wat bang voor en het is dus weer uitgekomen. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, dat is wel balen voor je. :o

Ik durf nooit aan feminized te beginnen omdat ik al zo veel topics heb gelezen waar ze herma's krijgen.

Hopelijk blijft de schade beperkt bij jou.

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm zuigt echt tomas, we leven met je mee...

 

Even rustig afwachten hoe erg het echt is maar...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck zeg, das jammer :P :)

zulke mooie, stevige planten! je hebt ze toch niet getraind met een hormonenkuur wat ze heeft doen flippen ? :o :)

 

al een idee wat het volgende zal worden ?

 

mazzel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jeroom Ik hoop het ook, maar heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd.. Het gaat vaak genoeg goed bij vrouwelijk zaad, en ik had gehoopt dat het puur pech was hiervoor, maar nu twijfel ik er toch wel aan..

 

@ktm thx.. Als er nu geen bestuiving meer plaats vind zal het nog wel meevallen.. Ik ga de ventilator in ieder geval wel uitzetten, zodat eventueel nieuw stuifmeel niet door het hele hok wordt geblazen.

Mocht er te veel zaad in zitten maak ik er maar hash van ofzo.

 

@tk ik baal echt, en twijfelde wel of ik de kweek voortijdig zal afbreken.. dit was eigenlijk de laatste ronde voor de zomerstop.. volgende keer weer gewoon stekken, dat wel.

 

ik log nu even een tijdje uit, heb het ook druk met andere zaken en heb momenteel niet echt zin om veel tijd aan WF te besteden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meen je niet...

 

Zullen wij dan maar een pechvogel sectie oprichten :o

Echt vervelend man, ik hoop dat het mee valt voor je..

 

Succes..

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Tomas sterkte kerel en ik hoop dat het toch nog een beetje mee valt voor je.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAARRRGGG :o

 

Niet te geloven man,leef met je mee ,ik verlang ook af en toe wel weer eens naar een rondje gewoon stekken..

als je die zonder huisdieren kunt krijgen scheelt dat t.o.v.zaad toch wel een hoop gedoe!

 

en dat wordt afkicken,jij als echte WF addict :)

 

grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jeroom Ik hoop het ook, maar heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd.. Het gaat vaak genoeg goed bij vrouwelijk zaad, en ik had gehoopt dat het puur pech was hiervoor, maar nu twijfel ik er toch wel aan..

 

het was toch feminized ipv vrouwelijk

niet vreemd dat je herma's krijgt aangezien feminized zaad van herma moeders afkomstig is en je dus altijd de factor herma erin houd

je word van alle kanten genaaid in de zogenaamde vrouwelijke (feminized)zaadhandel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn Tomas, niet weer die ellende :o Klote voor je, heb je Gerrit al ingelicht? Is het misschien niet zo dat toppen/scroggen herma eigenschappen triggert als soort van stress? (ik lul maar ff wat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

egt klote voor je tomas.....

 

heb er weinig woorden voor dat dit iemand 2 keer gebeurt

 

dus maar wel snel aan het regulier zaad?

 

Laters da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde Tomas dat het weer fout loopt

Ik kweek alleen maar met fem zaad en heb weinig tot geen last

Het blijft lastig om stabiel zaad te kweken en vind het moedig van je dat je het toch nog een tweede keer durfde na je slechte ervaring vorige keer

Heb je Magus al gesproken want dat is toch de zaad leverancier ?

Succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer anders die ICE tomas, als Buble daar geen problemen mee heeft...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voel met je mee tomas :o

Maar kop op en laat je niet uit het veld slaan,nieuwe kansen nieuwe prijzen :)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Tomas,

 

Dat is slecht nieuws man, ben je 100% zeker?

Ik kan aan je omschrijving niet opmaken wat er exact aan de hand is.

Aangezien je zowel volledig gevormde mannelijke bloemen benoemt alsmede de mogelijkheid open houd dat het beginnende zaad afkomstig is van oud stuifmeel, twijfel ik een beetje of het wel om mannelijke bloemen of beginnend zaad gaat.

Het onderscheid tussen een beginnend zaadje en een volledig gevormd mannelijke bloem is levensgroot, dus dat zou je zo moeten zien.

Zou je een foto willen plaatsen van zowel het mannelijke bloemetje als het beginnende zaadje?

Dan kan ik (en wellicht ook anderen) een beter beeld krijgen van wat zich afspeelt, alvast bedankt.

Tenslotte, gaat het om een van de 4, of allemaal?

 

@ Volvo, Onzin, hoe je het noemt zegt geen moer over hoe het gemaakt is, het leeuwendeel van de vrouwelijke, female, en/of feminised zaden die op de markt zijn worden gemaakt volgens dezelfde methode, het verschil zit hem met name in de gebruikte ouderplanten.

Het is mogelijk dat een enkeling gebruik maakt van hermafrodieten, maar dit is zeker niet de norm.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Volvo, Onzin, hoe je het noemt zegt geen moer over hoe het gemaakt is, het leeuwendeel van de vrouwelijke, female, en/of feminised zaden die op de markt zijn worden gemaakt volgens dezelfde methode, het verschil zit hem met name in de gebruikte ouderplanten.

Het is mogelijk dat een enkeling gebruik maakt van hermafrodieten, maar dit is zeker niet de norm.

 

Gerrit

 

ben je soms zaadboer? :D

het is mijn mening(gebasseerd op ervaringen om mij heen) en dat jij dat onzin vind is jammer voor jou, ik hoor meer mensen klagen als dat ze positief zijn over het ZOGENAAMDE vrouwelijk(feminized) zaad

en volgens mij is het eerder mogelijk dat een enkeling echt vrouwelijk zaad heeft het zijn er alleen te weinig en het gros loopt naar mijn mening zijn zakken te vullen zonder ook daadwerkelijk een goed product te leveren

heb zelfs al een zakje gezien waar op stond 100% vrouwelijk zaad en een paar regels verder staat dat je eventueele mannen moet verwijderen :o :) :P , dat word dus 100% vrouwelijk zaad genoemd

een andere zaadboer vroeg 120 euro voor 10 zaadje's laten er nou gewoon 9 herma's uitkomen, was ook feminized

ik zeg niet dat elke zaadleverancier slecht zaad levert maar er is gewoon een heel groot deel wat een slecht product brengt voor veel geld

mijn conclusie is, feminized heeft een hoog herma risico

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Volvo,

 

De term onzin sloeg op de stelligheid waarme je beweerde dat "gefeminiseerde" zaden al dan niet in tegenstelling tot "female" zaden per definitie met het gebruik van hermafrodieten worden gemaakt.

 

Als jij van mening bent dat het merendeel van de "female" zaden een hogere ratio aan hermafrodieten geeft zal ik het geen onzin noemen, bevestigen kan ik het echter evenmin.

Over anderen kan ik niets zeggen, maar met mijn eigen zaden heb ik tot dit moment nog steeds geen enkele reden om aan te nemen dat dit ook daadwerkelijk zo is.

 

Als daadwerkelijk blijkt dat een of meerdere planten van Tomas hermafrodiet zijn geeft dat aan dat de kans op een hermefrodiet aanwezig is (ik zal het tegendeel nooit beweren), dit toont echter nog niet aan dat de kans groter is dan bij regulier zaad.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voor alle positieve replies! (op een enkele na, lol..)

 

Ik gok dat iets in m'n hok de dames van slag maakt, zoveel ongeluk kan ik toch niet hebben anders.. Mogelijk is het de lichte schommeling van de mediumtemperatuur door de bodemverwarming, of zijn het de koude nachttemperaturen.. Ik weet het niet, maar zeker 2 planten hebben banaantjes en voor lichte bestuiving gezorgd.. Nu kan het aan mij liggen, maar ik heb geen lichtlekken of andere noemenswaardige grote stressfactoren, en ik kan het idee dat planten uit vrouwelijk zaad gevoeliger zijn niet uit m'n hoofd krijgen, al lijk ik tot nu toe wel de enige te zijn hiermee. Geen kwaad woord richting Magus' zaad , de natuur blijft een wonderlijk iets :dribble:

 

Ik merk ook dat ze minder drinken dan zou moeten, en ze hebben een flinke vertraging opgelopen... Ze zijn afgeremd en zal ik dus met minder opbrengst genoegen moeten nemen.. En hier en daar een (enkel) zaadje..

Ik haal niks meer weg, de ventilator staat uit en ik zie het ook niet zitten om alle banaantjes met een pincet te gaan verwijderen..

 

pray for the best, prepare for the worst dus maar :huh:

 

Zal niet veel updaten of op t forum zwerven, ben nog paar weken druk met school..

 

Ohja bijna de foto's vergeten!! :huh:

 

gallery_6949_4505_124320.jpg

 

Op de volgende foto is een banaantje te zien.. goed kijken, foto's zijn onder HPS licht :dribble:

 

gallery_6949_4505_117371.jpg

 

gallery_6949_4505_68169.jpg

 

gallery_6949_4505_6311.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey die Tomas,

 

Nondeju! Zit ik net uren je vorige warlock verslag en aansluitend dit verslag helemaal te lezen, blijk je 2 x een domper te hebben. Mijn eerste kweek (met de Cinnamon FEMALE), waar je ook langs bent komen reaguren, had ik ook 2 herma's (banaantjes). Weinig last gehad van zaadjes, maar wel heel vervelend.

 

Ook ik heb enigszins daar een femaleseeds fobie van gekregen.

 

Je hebt het in dit geval over mannelijke bloemen. Kun je daar nog een foto van posten? Ik ben nu bezig met 5 x Northern Light uit regulier zaad, maar ben er al twee keer in het donker bij moeten zijn vanwege rookmelder die af ging. (2 x loos alarm). Maar goed wel lichtinval, dus ook ik ben op mijn hoede.

 

In jouw vorige verslag, had je ook last van meeldauw. Ik dacht dat je alleen ellende met stekken kon hebben, maar blijkbaar ook met zaad. Hoe komt die meeldauw op je planten?

 

Ongetwijfeld staan de antwoorden op het forum, maar ben gaar van het lezen en morgen ben ik het vast weer vergeten. :verrygood

 

Kop op en succes met je volgende kweek!

 

Gr.

 

Passie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey PK..

 

Die mannelijke bloemen bleken er toch niet te zitten, het waren 'gewoon' chiquitas die door de vreemde vorm van het zaadhoesje een beetje op volledige bloemen leken.. Maar evengoed hebben ze wel stuifmeel verspreid.

 

Meeldauw sporen kunnen in de lucht zitten en zo dus in je hok terecht komen.. Meestal komen ze idd mee op de stekken, maar bij vochtig weer (zoals afgelopen winter) kan het op een (vaak slecht geventileerde) plek evengoed opduiken.

 

Ik hoop voor je dat je NL's geen stress hebben gehad van het licht.. maak je geen verslag meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...