Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

4x Warlock Feminized

Recommended Posts

Ik gebruik verzilverd binddraad voor dat soort dingen

Kun je gewoon bij een tuincentrum halen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er weer gezond uit Tomas :verrygood

 

Ik zie geen enkel bezwaar in het gebruik van rvs draad, ik heb eigenlijk altijd gewoon gepakt wat voorhanden was van vuilniszak binddraad tot tie-rips en haarbandjes, problemen heeft dat nooit gegeven.

Heb je nog een bepaalde reden gehad om de planten niet in de hoeken te plaatsen of is dit slechts toevallig?

Ik kan mij voorstellen dat deze positie het wat toegankelijker maakt om water te geven en te dieven of ander onderhoud te plegen, maar uit het oogpunt van optimalisering/rendement lijkt het mij minder ideaal.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

@No-Zem/Buble thx voor de tips, het draad zal niet snel insnijden, daarnaast haal ik het op een gegeven moment toch weer weg.

@Recreatieve Thuiskweker bedankt voor je reactie :cool

 

@Magus leuk dat je weer even komt kijken Gerrit :verrygood

 

Het is inderdaad wat makkelijker om bij te planten te komen op deze manier, ik ga zodra de bloei er in zit de kleine takjes nog wegdieven, dat zal op deze manier ook wat eenvoudiger zijn.. Verder hoop ik dat door het buigen het oppervlakte vol genoeg gaat komen om het licht zo optimaal mogelijk te benutten.. We zullen zien hoe vol het dit keer wordt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes tomas!

Mooie aardebak en mooi hokje dat je hebt! net zoals je plantjes ;) Keep them green! :lol:

En een vraagje hoe oud zijn de plantjes op dit moment?

 

Groeten D.R.E. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx D.R.E. :verrygood

 

Ze zijn nu vanaf het ontkiemen 45 dagen oud, waarvan 8 dagen bloei..

 

Ik heb zo 't idee dat het weer een lekker vol hokkie oerwoud gaat worden.. ;)

 

Paar foto'tjes toen de lamp net aan sprong..

 

gallery_6949_4505_86371.jpg

 

gallery_6949_4505_166456.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die voelen zich lekker!!

 

succes man,grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa Tomas dat gaat wel vol komen hoor. ;) ,zien er supergezond uit.

Sorry dat ik die dure geplastificeerde draad aan wou smeren. :verrygood

Ik dacht eigenlijk dat het af te raden was ijzer enzo op de stam,maar aan de reacties te lezen moet het geen probleem zijn.(weer wat geleerd)

 

Succes verder hee...

Groetjeszz Pukkeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vrees dat je hok te klein is voor die heesters, nu hopen dat je geen last krijgt van spint en meeldauw. Ziet er goed uit Tomas :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat allemaal vlot zo te zien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ganjamens thx dude.. hoe gaat 't in de biobak??

 

@pukkeltje haha no prob.. met onze planten nemen we liever het zekere voor het onzekere toch.. ;)

 

@robdh Het zal inderdaad weer dringen geblazen worden, nog geen echte tekenen van bloei dus ze groeien nog wel ff door.. De snoeischaar ligt al klaar.. :verrygood

 

@dubje thx voor je reactie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf de uitlopers waar wat fluf aan zat (de achterblijvers) weg gediefd, laat ze alles maar in de hoofdtop pompen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robdh, dat ben ik ook van plan, over een paar dagen begin ik met alle uitlopertjes onderin weg te dieven..

 

Het groeit nu in rap tempo dicht..

 

gallery_6949_4505_119915.jpg

 

Gelukkig is de prille topvorming al in zicht, binnen een paar dagen zullen de eerste haartjes te zien zijn.. desalniettemin zullen ze nog wel even de hoogte ingaan :verrygood

 

Ik geef 1ml BAC groei mee, af en toe aangevuld met yucca en bacto

Vorige week gespoten met Vital,

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat zijn nou leuke hokjes naar mij idee

 

lekker vol word het :verrygood

 

ik had ongeveer hetzelfde hokje ga nou weer ff verbouwen naar 3 m2 ongeveer

 

ze zien r goed gezond uit.

 

werk je alleen met bac voeding?

 

grt irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo iri,

 

ik gebruik alleen BAC groei, bloei en PK booster.. zuur ook niet af, lekker makkelijk :verrygood

 

3m2 aardebak? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja weer aardebak das het best :verrygood

 

hij word 3m2 en 50cm diep.

 

grt iri

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Vital doet zn werk zo te zien weer goed,mooi waren ze al maar na zo'n sproeibeurtje glanzen ze helemaal de pan uit!

 

je doorzettingsvermogen met de feminized Warlock gaat je dit keer belonen!!

 

grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

vergis je ook niet in die mooie grondverwarming die tomas heeft, daar geloof ik heilig in :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed punt ja,tomas zn hok staat in een behoorlijk koude omgeving geloof ik, met de kabels hebben de dames altijd lekkere warme voetjes :wOOt

Zonder de verwarming zou de groei toch wat minder overweldigend zijn geweest denk ik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo whazz n ganjamens.. de bodemverwarming is zeker handig, het is inderdaad koud in de ruimte waar m'n kast staat.. ze bloeien misschien wel een weekje langer zo maar ik heb bijvoorbeeld geen enkele last van paarse steeltjes en ze groeien idd perfect door..

 

gallery_6949_4505_34921.jpg

 

Het is een beetje een bolvorm, ik had het liever andersom gezien (buitenkanten wat hoger) maar ik ben niet ontevreden.. mogelijk buig ik later in de bloei nog wat takken opzij waar ruimte is..

 

Vandaag heb ik flink wat lager gelegen scheutjes en blad gediefd, wat ook wel nodig was ook ivm de luchtcirculatie..

 

gallery_6949_4505_27378.jpg

 

gallery_6949_4505_110477.jpg

 

gallery_6949_4505_146380.jpg

 

De bloei wordt langzaam maar zeker beter zichtbaar.. ze nemen wel de tijd, maar wederom zal de grote aardebak hierin een rol spelen, in kleine potjes blijven planten zowiezo kleiner en bloeien ze ook eerder heb ik het idee..

 

gallery_6949_4505_26688.jpg

 

Ik geef momenteel 10ml BAC bloei mee per 10L.. Ik zal dit geleidelijk wat gaan opvoeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hakken en zagen :wOOt

Al ballen gezien ?

Ze gaan wel lekker hoor

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt wel één mooie struik...

Maar waarom buig je nu niet naar buiten, lijkt me makkelijker buigen maar ook voor het licht...

En die bodemverwarming doet ook wonderen..:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...