Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
robbie83

Strafbepaling Wietkwekerij

Recommended Posts

Dat wiet kweken onder kunstlicht niet mag weet iedereen. Mocht de politie invallen, waar wordt je dan op gepakt?? Ik neem aan het aantal stekken.

 

Dan schets ik het volgende:

Stel je hebt in een kamer 6 igrow-aanverwante kastjes staan. Zeg dat je 8 plantjes per kast hebt staan zijn. Dat zijn er in totaal 48. De opbrengst uit zo'n kast is wel rond de 800gr wat uitkomt op 4,8 kilo. Een leuke boterham. Met wel maar 48 plantjes, maar wel 12 lampen.

 

Normaliter staan er onder 12 lampen een 200 planten. Wel iets meer opbrengst maar in geval dat het mis gaat wel meer problemen.

 

Of sla ik hier volledig de plank mis??????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehm, jij bent een stevige blower.....

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat je de plank een beetje mis hebt wat dat betreft

 

en wat betreft T&K die website klopt niet ik kom namelijk met een keer recidive en 200 planten met voltooid delict uit op 92 dagen cel lijkt me sterk toch?

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het helemaal aan de willekeur van de officier van justitie ligt hoeveel straf je krijgt voor kweken in het algemeen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat denk ik niet hoor , hiervoor zijn schema,s opgesteld en de O.V.J kan er een beetje mee spelen/smokkelen maar de strafmaat is al bepaald in het wetboek van strafrechten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wie zal doorgaans een hogere straf krijgen:

 

Pietje die kweekt in 6 kastjes met 2x600w per stuk en 8 pantjes per kast dus 48 in totaal

 

of

 

Jantje die 90 plantjes heeft staan onder 3x600w.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk dat het helemaal aan de willekeur van de officier van justitie ligt hoeveel straf je krijgt voor kweken in het algemeen :verrygood

De Officier van Justitie bepaald niet de straf maar de rechter!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja Rinus en Cucharacha dat bdoel ik ach ben beetje aan de zwaai dikke joint in de bek je kent da wel :huh: :D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees dit topic even door, en volg de links die in bericht #2 genoemd worden.

Je bent niet de eerste die dit soort vragen heeft. (hint)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...