Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hardcore_Holland

Kweek 2008 Hardcore_holland

Recommended Posts

Heey mensen :verrygood

Ik heb al lang nix meer laten horen hier op dit forum.

Vorig jaar wou ik een kweekverslagje maken maarja vorig jaar was ram verneukt.

Ik had goeie plaatsen fijne grote planten alleen alles is gejat.

Maar daarom begin ik nu relaxt op tijd en hoop ik dat alles goed komt B)

 

Ik heb al een paar plaatsen op het oog.

Maar ik weet nog niet welke ik ga gebruiken om te telen.

op 1plek weet ik zeker dat ik er 10 ga neerzetten en die zet ik achter elkaar in een rij ofzo.

ik zal eens een foto maken ik moet er binnekort toch nog naartoe. om gaten te graven en zakke potgrond te legen.

zodat ik rond mei alleen maar de stekkies erin hoef te zetten en verder nix. B)

 

Ik heb nog wel ff de tijd dus plaatsen zal ik zeker nog vinde want ik moet nog een aantal stekken kwijt ;)

dat laat ik jullie nog wel wete ;)

 

luister goed jullie horen nog van mij ik hoop er dit jaar iets aan over te houden en fijne planten te kweken, ik zal ook alles bijhouden met fotos enzo :lol:

 

Laterss :specool :huh:

 

en btw als iemand nog tips heeft wat ik al kan doen aan voorbereiding op de plaatsen zijn die altijd welkom :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mijn mening kan je een 'groot' aantal planten beter niet een een rijtje zetten. ivm luchtfoto's. dan kan je ze beter gewoon door elkaar planten, maar denk wel aan genoeg ruimte voor je planten.

 

 

succes alvast, groetjes goodshit :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal met goodshit eens, je kunt ze beter door de war zetten dan lijkt het 'natuurlijker' vanuit de lucht.

welke soort(jes) ga je neer zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net nog een filmpje gezien over wiet tussen maisvelden.

Dit staat ook op het forum van Guerilla en is van Rooie Indiaan.

 

Goodshit :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@goodshit:

 

ej jong bedankt voor de tip maar waar ik die neer zet is niet al te breed daar dus maar wat verspreide kan wel ja dat zeker:P

 

@O-townsmoker:

 

zeker gelijk hebje maar ik zit zo ook niet dat het opvalt van bove maar de plante haal ik gewoon in plaatselijke growshop. vorig jaar was dat NLX best fijne wiet. het maakt me ook niet uit wat voro soort ik ga voor het geld verkoop het in eens;)

 

 

nog ff wachte tot het weer er goed voor is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je guerilla :P

 

Stomme dieven, hopelijk laten ze die van mij met rust :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes nog verder met je guerilla man! balen van vorig jaar, maar zouden bobytraps niet wat zijn tegen dieven? Niet echt gevaarlijke ofzo zoals een valkuil met spijkers zoals vandaag in het nieuws was. :P Maar meer preffentieve maatregelen, ik heb met mij kweeklokatie het geluk dat mijn plek wordt afgeschremt door een moeras waar je goed op moet letten waar je je voeten neerzet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Labrat:

 

nee nee bobytraps ofzoiets moet je niet doen dan verraad je je zelf. en kijk maar uit met dat moeras dat je geen sporen achter laat anders ben je je planten zo kwijt ik weet oe dat gaat. :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobytraps

 

hmm....

 

als je planten ontdekt zijn; pech hebben. Dat is nou juist het onderdeel van guerilla wat het interessant maakt. Zorg gewoon voor een plek die je niet kan vinden. En ja, dat is verrot moeilijk, ik heb de hele zomer van 2007 mijn omgeving afgekamt met google earth en de benenwagen. Nu ben ik de trotse bezetter (of bezitter wat je wilt) van een paar plekken. Ik ga ervan uit dat ze er 1 vinden, dan houd ik er nog 2 over.

 

Verder hoop ik dat het allemaal een beetje gaat lukken hardcore. Hoe meer guerillas hoe beter.

 

VIVA LA REVOLUCION!

 

slappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boobytraps :o wat een onzin gewoon goed verstoppen en je kansen verdelen over meerdere plekken

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

Ja van die valkuilen van 1,5m diep met metalen pieken in op de bodem!!! :P dat zijn goede afschrikkers voor je weedplantjes :)

 

hehe nee geintje hé, serieus die gekkerd moet wel meer in zen kas uitvreten dan wat weedplantjes in het bos willen doen. :o

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon een aantal bakken met wat zoutzu plaatsen op taktische plaatsen en hopen dat ze niet nodig zijn ( onthoud wel waar je ze gezet heb laat het niet over je zelf vallen :o)

 

(geintje voor de minder intellectuele onder ons )

 

iig veel succes dit jaar

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopelijk word ditjaar een topjaar dan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...