Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
deventer pothoofd

Verzwaarde Wiet Gekocht...

Recommended Posts

Ik heb zaterdag 16 februari, bij "de blikken deur" te deventer, voor 30euro weed gehaald...aangezien ze aanbieding hadden met santa maria die maar genomen. Kom ik thuis en draai er een paar dikke joints van...krijg ik zware koppijn en last van mn longen..adem te kort...enz...Ik goed kijken en zie er niks bijzonders aan. behalve dat er wel erg veel "thc" onderin mn zakje ligt...ik weet nog steeds niet wat t was,..ik denk een soort meel of zand ofzo. maar iig. ikke terug vandaag (dinsdag 19de)...ikke van ..ik weet niet wat jullie erover strooien maar deze weed is verzwaard, begint die doos moeilijk te doen over het feit dat ik nu pas terug kom en dat er al 2 gram vd 5 uit was...ikke helemaal pissed off..ja gelukkig dat ik niet alle 5 heb opgerookt dan had ik nu geen longen meer over...ikke daar eisen dat ik iig andere weed wou hebben, ..maar ze zeiden gewoon keihard dat ze dat niet konden doen..(want wat had ik er zelf wel niet allemaal mee gedaan sinds zaterdag!!!)dus toen heb ik me die 3 gram weed boven de prullenbak gehouden en helemaal leeg getikt (zodat iedereen in de zaak het kon zien) en duidelijk gemaakt luidkeels dat ik die weed van deze shop niet meer wil en kwaad weggelopen...

 

wat een stelletje hoerelopers daaro...

 

vandaar deze waarschuwing

 

GA NIET NAAR DE BLIKKEN DEUR IN DEVENTER !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey vriend mag ik je vriendelijk verzoeken om juist nog een gram te halen bij deze shop !!! laat deze meteen testen !!!! of geef het aan bij politie en bij de volksgezondheid, dit heeft namelijk helemaal niets met naaierij te maken maar om 1 of 2 dingen

 

1: die gasten heben bewust die zooi gekocht want tsjaa de markt is te klein en ze hadden maar weinig anders en zijn dus fout bezig

 

@: ze hebben geen reet verstand van kwaliteit en verzwaarde wiet wat betekent dat deze tent gewoon dicht moet !!!!!!

 

10tallende mensne die hier dagelijks wiet komen halen zeker aanbieding zakken zijn altijd hot !!!! nogeen paar honderd die er weekelijks komen om nog maar over andere te zwijgen die maandelijks komen!!

 

dit kan dus door vele longen gaan !!!! en das nooit goed !!!!

 

meteen melden bij de punten waar je dit melden kan, ik vidn het sowieso schandalig dat ze jouw neit geloofde of neit berijd waren de wiet bij jou bijzijn is zwaar te inspecteren ( want ja natuurlijk hoeft neit elke top verzwaard te zijn en kunnen ze er neits aan doen ) door hun raar gedrag vermoed ik dat ze zelf iig al wel een vermoedde hadden DUS LAAT ZE MAAR LEKEKR BRANDEN ALS DIT SOORT SHOPS DE LAATSTE ZULLEN ZIJN VAN NEDERLAND MOGEN ZE ALLEMAAL DICTH VAN MIJ!!!

 

 

greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood De laatste trand is pk 13/14 :huh: ;) ... droogt mooi wit op en is zwaar.. :specool B)

 

B)

 

bron: in de wandelgangen bij een groothandel....

 

that's why you should grow your own ;)

 

GGR T&K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat sommige koffieshops er een rommeltje van maken mag algemeen bekend zijn, maar we zijn met zijn allen niet uit op koffieshopje bashen. In plaats van het demonstratief weg te gooien had ik ook voor in ieder geval goede foto's gezorgd en het laten testen. Nou zitten we alleen met een verhaal. Voordat je dermate beschuldigingen uit lijkt het me een goed plan om ook wat bewijsmateriaal te hebben of in ieder geval te bewaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken die eigenaren :verrygood uit oude tijden... kijk maar uit je ligt zo in de ijsel

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

En u, deventer pothoofd is ?

:verrygood

 

lekkere binnenkomer NOT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het mss niet beter zijn om een topic te openen waarin er per regio gestemd kan worden op de beste shop in die regio.

Zo hoeft er niet onnodig gebashed te worden en kan je de bezoekers positief informeren over de kwalitiet.

 

Moet er wel eerst iemand een lijst samenstellen met alle coffeshops en die opsplitsen per stad of provincie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga gewoon lekker naar de kikker toe me jongen daar verkopen ze geen troep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"De Blikken Deur". Wat is dat nou weer voor een naam voor een coffeeshop?

 

*flauwe grap modus on*

Naast de wiet loop dus je metaal te roken, en als je klaagt loop je tegen een deur op...

*flauwe grap modus off*

 

Heb het zelf ook gehad een paar maanden geleden. Was meteen de directe aanleiding om de growshop een paar straten verderop in te lopen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gerwoon aangifte doen wegens oplichting en opzettelijke schade aanbrengen

daarna geld terug eisen. Vuile oplichters

heb het ook eens gehad bij het binnenhof in zwolle was zilverzand

meteen de voorraad de deur uit kreeg nieuwe weed en excusses

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnenhof , :huh:

 

Normaal gesproken is dit toch wel een nette shop naar mijn weten , zo zie je maar weer het loont om wiet te verzwaren dankzij de balkenende/hirsch balin methode van kleine (hobby)kwekers zwaar straffen , en de grote jongens zien de inkoopprijzen weer stijgen , en loont het dus om te verzwaren.

 

zoals ik al eerder zei in dit topic :verrygood :specool jammer , tot in het trieste aan toe.

 

Zo gaat ons (vroeger en ik ben nog maar begin 20) zo fijne Cannabiscultuurtje helemaal naar de KLOTE !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou..om terug te komen op grow ur own...dit heb ik ook gedaan..gewoon buiten in mn eigen tuintje...maar voor de afwisseling toch ff naar de shop...en ja ik had beter wat kunnen bewaren ..maar wou ff een statement maken en was pissed off..dus dacht niet goed na...

 

en normaal ga ik ook nooit naar een coffeeshop...dit is serieus de eerste keer dit jaar dat ik in een shop ben geweest...dus als je dan gekijk deze zooi tegenkomt... :verrygood

 

maar bedankt voor de vele respons

 

 

en mijn tip zou zijn..voor de mensen die nog wel naar de shop gaan...

 

haal niks zonder het eerst te bekijken...en als je tijd hebt..en je vertrouwt het niet..draai ff een jointje in de shop..zodat ze het zelf ook kunnen proeven

 

gr pothoofd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in Brabant wordt meestal alleen de wiet die voor de export bedoeld is verzwaard :huh:

 

Dit volgens de growers themselves.

 

Ze verkopen de handel nat en zo kunnen ze er nog van alles tussen strooien. B)

 

Ben blij dat ik van hun niks afneem :specool

 

Je hebt natuurlijk ook broodfokkers, die rotzooien met onze mooie topjes, of die bespuiten ze met van alles en nog wat. Het zal helaas altijd wel zo blijven.

 

Zolang er geen goed beleid en toezicht is.

 

De coffeeshop dient bij hun inkopen uiteraard te controleren of er geen zooi tussen zit, maar helaas gebeurd dit niet altijd. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Almelo ook al eens gehad, pp.

Zere kop van hier tot ginder, dag erna hetzelfde,dag daarna ook.

jammer!!!

Daders/verkopers mogen van mij tegen de muur aan :verrygood

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik in de Bakkerij in Eindhoven ook eens voorgehad

een jaartje geleden ofzo...

 

ze hebben wel vriendelijk goede Ganja in de plaats gegeven (zelfs teveel)

 

maar toch ;) B) ;)

 

doen ze enkel om je stil te houde voor de andere klanten natuurlijk....

 

 

:verrygood :specool :huh: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn ervaring is dat als je wat kruimel wiet haalt je af en toe kleine witte volgens mij stukjes perlite tegen komt

ook leeg gekiept in de vuilnis bak sinds dien betaal ik liever wat meer voor betere wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm

blikkendeur is zoiezo niet super vind ik stelletje aso's daar ik kom zelf uit omgev r dam

vriend van me heeft daar achter de balie gestaan :verrygood

omdat deze jongen niet met geld om kon gaan werd zn salaris maandelijks in wiet uitgekeerd

zoiezo een shop die zoiets doet is al belachelijk maarja waar geld word gezien word t gepakt ook

t zou me idd nix verbazen als er sommige wiet word verzwaard

al kijk je ook naar de standaard mensen die der zitten

*voral de ouderen* zijn nou geen type lieverdjes :huh: ben er 1 x geweest

vond de sfeer totaal nix en de dinge diek over die shop hoorde waren nou niet echt super

maar hoe heet die shop nou die paar 100 meter verder opzit

zit op dat grote plein ergens in een hoekje

hun zijn al meerderen xen goed in de prijzen gevalle kwa kwaliteit die ze verkopen

toen dacht ik da maar meer betalen en kwaliteit

dan je jointje roken en er totaal niet van genieten en half weg gooien :D

tegenwoordig kom ik van mn eigen dames goed rond

er is hier trouwens ook nog een shop in de buurt

nouwja 2 en die zijn ook best om te janken

bij de ene hebbe ze 4 verschillende soorten wiet op de kaart

nouw de soort die je kiest maakt niet uit

want t zijn gewoon 4 verschillende soorte wiet in 1 zakje :S

t ene topje is kompakt en mooi droog

t andere topje is gewoon nog mat en skinny

dan krijg je de hasj en voor gedraaide

in zowel voorgedraaide hasj als wiet nou in de wiet zat een klein beetje knipafval

en in de hasj ongev anderhalve uitgedroogde peuk :S

de hasj zelf die je er kan halen is allemaal even drama

proeft naar verbrand rubber en ziet er niet uit

en laten we t dan niet over de prijzen hebbe

voordeelzak wiet 2,8 20 euro

0.6 gr hasj voor 10 euro *kwaliteit blonde maroc*

dan krijg je de andere shop is inmiddels beter geworden alleen kwa prijzen erg hoog

ook van meerdere mensen gehoord dat ze wiet verzwaaren

dmv haarlack zit ook wel een beetje aparte geur aan moet ik zeggen

maar de zakjes wiet die je haald zijn allemaal voor gewogen en zitten weer in andere zakjes

die je open moet scheuren *met het id er achter dat je weet dat niemand er wat uithaalt*

je ziet alleen niet wat er in gaat :rofl

dusss als ik een lekker wietje wil roken gaak lekker naar de paus :wOOt of desire of nemo

weet ik ing zeker dat ik lekkere en goeie wiet heb wat t geld wel zo af en toe waard is ;)

 

gr skunky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil graag ff wat misverstanden uit de weg helpen want er worden nu dingen hier geroepen die totaal nergens op slaan.

 

Wiet verzwaren(zoals hier beweerd word) met haarlak.pk 13/14, 7-up e.d is onzin.

Deze rommel word uitsluitend gebruikt om wiet lekker te laten plakken en mooi te laten glimmen maar als je ff nadenkt snap je natuurlijk ook wel dat een bus haarlak weinig gewicht toe zal voegen.

 

Wiet verzwaren doet men in het algemeen met (héél veel) gemalen tl-buis(gewicht en glinstering) maar zelfs met héle kleine visloodjes die men als de wiet nog nat is over de wiet verspreid zodat ze als de blaadjes gaan drogen blijven plakken in de top.

 

Uiteraard doet men dit(over het algemeen) alleen met export- wiet want het is natuurlijk erg opvallend en een beetje CS let hier op en zal niet snel nog afnemen van zo'n leverancier(kweker).

 

DE klachten van hoofdpijn e.d worden véél vaker veroorzaakt door kwekers die hun planten tot het laatste moment vol blijven stoppen met voeding en boosters tot vlak vóór het oogsten.

 

Het is veel beter om minimaal een week voor het oogsten te stoppen met voeding en uitsluitend (afgezuurd) water te geven.

 

Dit komt de smaak zeker ten goede en zal zeker de hoofdpijn verminderen.

 

Overigens is het nu een (nieuwe) trent om niet de wiet te verzwaren maar te vermengen met (goedkopere) buitenwiet.

Dit is natuurlijk ook bedrog waar wij met z'n allen niet op zitten te wachten.

 

Helaas is dit (zeker met grotere partijen) moeilijk aan te tonen.

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunky2:

 

Zou Je Zo Vriendelijk Willen Zijn Jouw Toetsenbord Eens Grondig Te Bestuderen ?

Je zult merken dat er op 2 toetsen "Shift" te lezen staat.

Deze "Shift" toets, gelijktijdig ingedrukt met een willekeurige letter, levert een HOOFDLETTER op.

Het is voor de poster een eenmalige moeite een bericht een nette layout te geven. Het is voor de honderden lezers een hele opgave door berichten zonder leestekens te worstelen.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blikken deur

 

Waarom denk je toen ik nog blowde alleen daar me shit haalde toen ik nog onder de 16 was

 

Voor de rest kan je beter naar de bull gaan

 

Btw Ik loop ff te gissen ben jij simon of kevin, of kwamje nou van de zandweerd

 

Groeten StealthMen;-)

 

JAAH SOMMIGE SHOPS IN DEVENTER(zeg geen namen)

 

FLIKKEREN INDERDAAD ZOOI IN HUN ROOKWAREN

Share this post


Link to post
Share on other sites

INTERNATIONAL _ BERGEN OP ZOOM

 

 

8 KEER OP 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al 1 tot 2 jaar af en toe last van hoofdpijn vlak na het blowen of als ik smorgens wakker word. Ik blow elke dag 3 jointjes en meestal hetzelfde.

 

Ben vanwege de prijzen voor mezelf gaan kweken en 3 ons geoogst en nu ik dit sinds twee weken rook is de hoofdpijn met de noorderzon vertrokken en ben ook "anders" stoned op 1 of andere manier

 

Ik koop altijd de best uitziende wiet...meestal White Widow...misschien moet je juist de wat minder mooie wiet hebben waar niet de voeding nog in zit :wtf: . Mijn eigen kweekje ziet er ook minder mooi uit maar ik word wel als een kanarie en dat is uiteindelijk wat telt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Medical:

 

Ik ging ook nog al eens langs de International in BoZ.

Kreeg altijd een lekker wietje en het werd altijd netjes voor me neus gewogen.

Nooit problemen mee gehad.

Laatste tijd kom ik er eigenlijk niet meer door omstandigheden dus kan ik niet oordelen over de kwaliteit die ze nu verkopen.

Wel moet ik zeggen dat de laatste x dat ik er wiet kocht (K2) er veel takken in zaten.

 

Vrienden van mij die ook altijd daar om wiet gingen heb ik ook nooit horen klagen.

En hun weten echt wel wat ze moeten halen :wtf:

 

Dit is geen aanval maar mijn persoonlijke ervaring :lol:

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ijscoman ... je koos altijd de best uitziende wiet ???? en dan koos je voor white widow... kunnne mooie toppen zijn iid ...

 

maar WHITE WIDOW IS 1 VAN DE GROOTSTE COMMERCIELE SOORTJES DIE ER OP DE AARDBOL GEKWEEKT WORD

 

capslock weer uit :lol: ....

 

ga beter voor ene wat exotiser soortje dan heb je iig al van een kweker die is wat anders kweekt .... dit zijn vaak jongens die kwkeen leuk vinden en er nog een leuk zak centje aan verdienen ( dit gaat niet over al op ) ...

 

ga ook na een shop waar je wiet kunt kopen die 3 weken later neit meer op de kaart staat en vervolgens een maand of 2 a 3 weer is .... als je dit van shops weet weet je dat ze bij kleinschalige kwekers kopen ....

 

helaas is onze beste shop in ede ( DE KINK ) deels opgenomen in de bengel ( wageningen ) en moonlight in veenendaal... ze verkopen nu allemaal de zelfde wiet dus de zelfde kaart.... je kutn al wel na gaan dat dit niet van kleine jongens komt :wtf: ....

 

btw : vele wageningers zien de wiet van de bengel als de beste wiet in de omgeving .... die hebben duidelijk geen verstand van wiet als ze maar knetter worden .... ik ga ook voor smaak en geur !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...