Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Buble

Vroege Oogst

Recommended Posts

High Growers en Blowers,

Aan gezien me voorraadje op is heb ik maar wat geoogst voor ik er helemaal door ben en naar een shop moet

 

med_gallery_5651_4596_467838.jpg

 

 

Dit was een uurtje werk, 4 topjes van me eigen Ice zaad en twee toppen van een zaad wat ik van de zomer in me buiten plant heb geproduceerd ,een kruizing tussen cronigxbudgod als vader en een Miss Bleu als moeder ,deze is mooi purple lila geworden en ruikt lekker fris

 

Ice Ice Baby

med_gallery_5651_4596_678360.jpg

 

 

med_gallery_5651_4596_83126.jpg

 

 

En dit is de kruizing , zoals je ziet is de eene geknakt dit komt door het scrogge

 

med_gallery_5651_4596_373208.jpg

 

 

med_gallery_5651_4596_197767.jpg

 

 

Gelukkig heb ik nog wat zaden van die kruizing want dat lijkt me een heerlijk weedje

Er is ook nog een hoop te oogsten maar het meeste kan nog een week

Hope you like the pica's

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijke soortjes Buble, om te zien en om te roken :D :P

 

Goed dat je je eigen voorraadje hebt ;)

 

Hoop het binnenkort (zal nog wel ff duren) ook weer hebben.

 

groetjes uit Tilburg

 

:D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kruising ziet er uit om te smullen!!

Lekker hoor!

 

Zal je wel lekker high van worden omdat je ze te vroeg geoogst hebt,ofnie?

 

Grtz en smoke ze!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor

Yep dit stond op 12/12

1 top heb ik even snel gedroogd, rechts boven in op het rooster ,24 uur in de vriezer en dan snel drooge , de eerste joint gaat nu aan .

Smaak valt een beetje tegen maar het werkt goed ,ga zweten en me gedachte dwalen af,toch wel stoned ,deze top was ook het verste de trichome waren melk/donker kleurig

Me redding voor de komende week

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hééy Buble..

 

ff een vraag...

Waarom eerst in de vriezer en dan drogen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind je dat nou niet zonde laat je eerst je wiet niet afrijpen dan in de vriezer en dan sneldrogen

Dat is dus precies zoals in de koffieshop prut

Wacht gewoon tot het klaar is en laat het gewoon minimaal 2 weken drogen dan nog ff curen ..............

En dan rook je lekkere weed zonder vol van voeding te zitten :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

High No-zem, eerst in de vriezer want dan weet het plantje dat het dood is ,anders duurt het nog een paar dagen voor ze echt dood is en duurt het drogen langer

 

Duvel ,zoals je gelezen had kunnen hebben doe ik dit om niet naar een shop te moeten en slechte kwlaiteit weed te kopen .

Kan dan beter me eigen weedje even powerdrogen

En heb deze ronde geen vloeibare voeding gebruikt

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo alles is geoogst en ligt nu te drogen

5 van die rekjes vol lekker druipend van de hars vol thc :verrygood

 

De vroege oogst is ook gewoon lekker maar net dat eene weekje meer zet toch meer gewicht

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
High No-zem, eerst in de vriezer want dan weet het plantje dat het dood is ,anders duurt het nog een paar dagen voor ze echt dood is en duurt het drogen langer

 

Buble

 

Is het niet eerder dat al het vocht naar buiten trekt en daarom sneller droogt ??

Dit wordt ook gedaan met ICE-O-LATER pollen/hasjies om het vocht eruit te krijgen

 

Nietemin wel interresante theorie van het plantje die de dood eerder in de ogen kijkt :verrygood

 

PS. Mooi paars is niet lelijk :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb die theorie ergens gelezen ,hier of op HD ,weet niet of het klopt maar wel dat het werkt :huh:

 

De nieuwe lichting kan er weer in ,heb gelijk me aarde ververst ,het hok en de compleete binnen apperatuur weer besproeit met masai ,morgen alles met dettol bewerken en overmorgen nieuwe logés tot de vakantie :verrygood

 

Wat me wel op viel was dat de bak waar me tensio in stond natter was dan de andere bakken terwijl ze allemaal gelijk zijn en van onder water krijgen :specool

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien gaan de bladgroenkorrels kapot waardoor de plant minder lang doorgaat met fotosynthese, en dus eerder kan beginnen met indrogen?

 

Lekker hoor, Buble...

Ben benieuwd naar de fotootjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...