Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

4 Jaar Cel Voor 0,003 Gram Wiet

Recommended Posts

Een Britse jeugdwerker is deze week in Dubai veroordeeld tot 4 jaar cel voor drugsbezit. Op zichzelf is dat natuurlijk niet heel opmerkelijk. Deze man was echter in het bezit van een verbijsterende 0,003 gram cannabis.

 

De man, vader van drie kinderen, vervoerde deze enorme hoeveelheid drugs via de onderkant van de zool van zijn schoen. Op weg naar terug naar Groot-Brittannië reisde hij via de Verenigde Arabische Emiraten, toen hij op de luchthaven van Dubai werd aangehouden door de douane. Na een zeer grondige inspectie met hightech apparatuur vonden ze de drugs. Na 5 maanden van voorarrest heeft hij nu een celstraf van 4 jaar opgelegd gekregen.

 

Dubai International Airport is een zeer belangrijke overstapplaats voor het Midden-Oosten. Veel van de toeristen en zakenreizigers die door het gebied reizen, zijn zich waarschijnlijk echter niet bewust van het strenge zero-tolerance drugsbeleid dat hier geldt. Het drugsbeleid omvat ook substanties die niet in eerste instantie als drugs gezien worden, maar wel zo gebruikt zouden kunnen worden, ongeacht hoeveelheid.

 

Zo onderging een 25-jarige Brit een zelfde lot als de jeugdwerker; hij werd aangehouden voor een bijna onzichtbaar stukje wiet in zijn broekzak. Een andere man ging de cel in voor bezit van 3 maandzaadjes. Deze waren van het broodje afgevallen dat hij zat te eten op Heathrow Airport, en waren op zijn kleding blijven zitten. Een hoge pief van Endemol productions werd gearresteerd voor het bezit van melatonine, een stof die zowel in Dubai als de Verenigde Staten vrij verkrijgbaar is als hulpmiddel tegen jetlags. Ook zouden er minuscule sporen van hash in zijn bagage gevonden zijn.

 

Bron: Fok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linkje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel takkelijers...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja andere kant van de wereldbol dus andere normen en waarden en diens wetten

Er worden nog altijd handen afgekapt bij diefstal in Arabië

 

0,003 gram is natuurlijk iets dat wij allemaal op ons hebben. Hoe ? Een simpele joint rollen kan al voldoende zijn. Een miniscuul klein kruimeltje weed dat ergens op je kleren valt en blijft steken of in zijn geval blijft plakken aan je voetzool

 

Met een stofzuiger zit je zeker goed ;)

Ik denk dat het aller ergste land ter wereld inzake weed Taiwan is, waar de doodstraf op kan staan...

Ik zou zeggen: leve het Westen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gasten in dubai zijn geschift...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom ma bush plat bombarderen deze onmenselijk staat !!!!

 

hierin wilt tog niemand leven je zou maar om de een of vasge rede nog wat thc resten op je kerel hebben zitten fucking 4 jaar cel ;) net als die kerel met dat maan zaad ACHTERLIJK gewoon

 

meteen mosterd gas op die lui die hier voorstander van zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is niet menselijk :S

dus een nederlander kan niet naar dat land toe

een klein thc druppeltje ;) is genoeg om vast te komen daar pff

brand in hell juliie niet menselijke mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ze sporen niet. Het zijn officieel minderwaardige mensen daar.

 

Hun intelligentie is van een lager niveau dan het onze, dit komt door generaties van incest. Hierdoor zijn rare hersenspinsels in hun hersens gekomen.

 

Eigenlijk zouden we ze uit hun leiden moeten verlossen.

 

Maar wat het ergste is dat 80% in Dubai buitenlander is...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pas geleden een programmatje gezien, over de slavernij/werkkampen op de bouwplaatsen......

 

 

moet echt een bom op dat land

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik blij dat ik zelfverklaard kluizenaar ben.

Ik reis nooit naar het buitenland zonder uitnodiging.....

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Ik vind dit ook echt nergens opslaan!

 

maar ik vroeg me af hoe vinden ze die hoeveel heden ooit?

(daar kan schiphol nog wat van leren)! :P

 

barnn,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus geen Dubai voor mij. Met dat soort temperaturen daar ben ik een lopende THC zweetdruppel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja.Belachelijk!

 

Meeste landen daar zijn wel zo.Geen uitzondering is dat...komt onder andere door kromme de leiders van deze landen en het feit dat rijke landen het niet de moeite waard vinden om hier de boel op rails te gaan zetten,zoals dat wel altijd het geval is in landen waar olie te vinden is.Maar oke...

 

Er klopt overal ter wereld zoveel niet!

 

Hoeveel mensen in de US eten wel es een broodje,wat met maanzaadjes besprenkeld is?

 

Waarna vervolgens deze mensen een plas-test deden,en de meter heroine registreerde?

Terwijl alleen maar maanzaad was gegeten tijdens het ontbijt...en weinig!

Dit valt toevallig uiteen in dezelfde 2 elementen als heroine?

Kun je zeggen wat je wilt,maar bewijzen dat je alleen maar een broodje at is daar onmogelijk.

Je kunt het wel zeggen,maar daar is jouw stem net zoveel waard als hier.Niks dus...

er word niet geluisterd,er word niks mee gedaan.

Dan ga je de gevangenis is,voor een achterlijk lange tijd omdat die stel achterlijke amerikaantjes alles doen waar ze zelf zin in hebben,

ongeacht wat klopt.Metingen verichten met meters van 1dollar 50 die bepalen of iemand levenslang krijgt.,ongeacht wat de rest van de wereld vind. :kotsende-smiley:

dus,

Als er ergens moet worden begonnen met platgooien,stel ik voor dat we daar beginnen.

Daar heb je het meeste aan,en maak je meer mensen blij mee dan beginnen in afrika.

Help je ook gelijk een hoop mensen met terecht wraak nemen.

Ben je ook gelijk van de meeste eeuwig durende oorlogen af,scheelt een hoop lucht vervuiling / ozon afbraak,etc.

Dus,it's the better choice!

Wat dat betreft is amerika gewoon net zo beestachtig,zoniet nog meer,dans de meeste afrikaanse landen weet je.

Ook wat meer terecht denk ik zo om daar te beginnen met platgooien.

De geen die het meest verkloot,word het hardst gestraft?Zoals de US het zelf ook doen?

 

In teveel landen word cannabis onterecht als drugs gezien.Her-klassificering van de meeste,zoniet alle middelen is de enige optie,overal ter wereld.En ethanol bv,dient als klasse A te worden geregistreert om mee te beginnen!Om en heleboel verschillende redenen...

 

Maar goed.Ik heb zo een gruwelijke hekel aan dat vuile @#$ land,de Joe-Es :S

Eigenlijk aan elk land met zulke regels.Vanwege cannabis de gevangenis in,en dan ook nog zo weinig

dat je er niet eens ene muis stoned mee kan maken...diep triest.

 

...het is krom zulke dingen en zal niet snel in ons voordeel veranderen als je kijkt naar wat de wereld "dirigeerd" ;)

 

schandalig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heroïne valt inderdaad uiteen in dezelfde stoffen die maanzaad bevat.

 

Maanzaad bevat een miniscule hoeveelheid Codiïne en Morphine, de bol waar maanzaad uit komt bevat hars welke meer bevat. Maar een vers maanzaadbroodje zal dezelfde aanleiding geven op een test als een spuit van een maandje terug...

 

kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een Britse jeugdwerker is deze week in Dubai veroordeeld tot 4 jaar cel voor drugsbezit. Op zichzelf is dat natuurlijk niet heel opmerkelijk. Deze man was echter in het bezit van een verbijsterende 0,003 gram cannabis.

 

De man, vader van drie kinderen, vervoerde deze enorme hoeveelheid drugs via de onderkant van de zool van zijn schoen. Op weg naar terug naar Groot-Brittannië reisde hij via de Verenigde Arabische Emiraten, toen hij op de luchthaven van Dubai werd aangehouden door de douane. Na een zeer grondige inspectie met hightech apparatuur vonden ze de drugs. Na 5 maanden van voorarrest heeft hij nu een celstraf van 4 jaar opgelegd gekregen.

 

Dubai International Airport is een zeer belangrijke overstapplaats voor het Midden-Oosten. Veel van de toeristen en zakenreizigers die door het gebied reizen, zijn zich waarschijnlijk echter niet bewust van het strenge zero-tolerance drugsbeleid dat hier geldt. Het drugsbeleid omvat ook substanties die niet in eerste instantie als drugs gezien worden, maar wel zo gebruikt zouden kunnen worden, ongeacht hoeveelheid.

 

Zo onderging een 25-jarige Brit een zelfde lot als de jeugdwerker; hij werd aangehouden voor een bijna onzichtbaar stukje wiet in zijn broekzak. Een andere man ging de cel in voor bezit van 3 maandzaadjes. Deze waren van het broodje afgevallen dat hij zat te eten op Heathrow Airport, en waren op zijn kleding blijven zitten. Een hoge pief van Endemol productions werd gearresteerd voor het bezit van melatonine, een stof die zowel in Dubai als de Verenigde Staten vrij verkrijgbaar is als hulpmiddel tegen jetlags. Ook zouden er minuscule sporen van hash in zijn bagage gevonden zijn.

 

Bron: Fok!

 

Heb ooit een tussenlanding gemaakt op doorreis naar thailand ,vreemd nochthans op ieder vliegtuig en zelfs voor de instap krijg je een papiertje met duidelijk de opiumwet van het land ,meestal schrik het woord doodstraf af (mij toch) nu deze man had het blijkbaar vergeten of zuiver dikke pech ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

.......... :P :D ;)

eerlijk gezegd geloof ik dat verhaal niet, ook al is er een bron, heb er mijn twijfels bij.

En dit voor de volgende redenen:

1) Ooit eens gedacht hoe dit gevonden kan worden? zelfs een hond riekt dat niet, en een hond is 99% beter dan eender welke machine of eender wat anders.

2) Een heel procedureprocess (administratief en verder) maken voor 0.003gram wiet (1/166 van een joint) kost de overheid belachelijk vl tijd, aangezien dat zoizo 1/5 mensen die er langskomt wel een of ander (voor dat land) verboden middel bijheeft/onwetend op zich draagt.

3) bewijzen dat een materie van 0.003g wel degelijk "drugs" is is op zich wel te doen, maar dan zit je met pincetten bezig en chemische producten, wat weer belachelijk veel tijd en geld kost. + Het is verplicht om bewijsmateriaal van elke gearesteerde bij te houden (dit althans voor x aantal jaar). vraag is mij dan af: hebben ze mss een archief met miljoenen zakjes met elk 0.003g "drugs" in ? wil ik wel eens zien HAHA ZIELIG

 

Nuja het is wss wel waar, maar ik denk dat we niet het hele verhaal horen in dat artikel.

Ik denk (mijn mening) dat de gearesteerde in kwestie zich enorm druk en enorm verzet heeft, maar dan enorm.

Als dit niet zo is en zich gewoon normaal gedragen heeft (wat vrijwel onmogelijk is als ze je willen arresteren voor één 166e van een joint, die je onbewust meehad ad onderkant van je schoen, maar dat terzijde) dan is dat ............... hmm nee heb er eignlijk geen woord voor :D..... mss de meest erge vorm van nutteloosheid en tijdverlies?

Nu ja iedere staat zijn prioriteiten :D lmao!

Edited by Trychlome

Share this post


Link to post
Share on other sites
geloof ik dat verhaal

Laat het dan een ultieme waarschuwing voor je zijn, het is namelijk geen verhaal.

Tja en geloven...., wie is u eigenlijk, gelovige ?

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, das een plaats waar ik dus nooit zal komen.

Iedereen kan geframed worden, tis te simpel, en wa gade doen, ge kunt nx doen als ge ziet dat er ene gearesteerd wordt met 0.003g onder zen schoen.

conclusie: zeverbeleid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja en dan te bedenken dat die gaste die het geld verdienen met al die opium shit in afganistan waarschijlijk de dienst daar uitmaken{zoals papa bin laden en cohoreten} hun willen gewoon hun gif in het westen verspreiden en alles wat van ons vandaan komt boycotten zo ook valentijns dag!!!!

vind het egt naar voor de mensen die daar lekker proberen te leven.

je mag niet eens v oor je vrouwtje een bosje bloeme kopen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed nieuws:

 

Man met 'cannabisschoen' vrij

 

Een Brit die vorig jaar in Dubai tot vier jaar gevangenisstraf is veroordeeld wegens bezit van 0.003 gram cannabis onder zijn schoen, wordt vrijgelaten.

 

De 43-jarige Andrew Brown werd in september op het vliegveld van Dubai aangehouden, nadat douaniers de cannabis op zijn schoenzool hadden aangetroffen. Dat berichtte de Engelstalige krant 7Days.

 

NieuwNieuws

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dit vindt ik dan weer goed nieuws.

wel jammer dat de goede man toch 5 maanden op kosten van Dubai daar op vakantie is geweest.

ben zeker wel blij voor hem.

 

greetzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...