Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
P0ff

Probleempje Met Lampen

Recommended Posts

Ik weet niet of dit het goede forum is maar hier is mijn probleem:

 

Ik heb gekocht :

 

2 x 400 watt lampen (http://growshop.wietforum.nl/osram-hqit-p-170.html?osCsid=e441f067d773f10f8b3bef8f1f09fe0e)

 

2 x diepte stralers (http://growshop.wietforum.nl/maxlight-reflector-p-181.html?osCsid=e441f067d773f10f8b3bef8f1f09fe0e)

 

Ik heb de lampen erin gedraaid, stroom (met aarde) aangesloten ook in een aarde stopcontact gestopt maar vervolgens gebeurt er niks, kortom de lamp gaat niet aan. de kleuren van de draden zitten ook goed.

 

Wat wel zo is, is dat het draad wat ik eraan gekoppeld heb een kleine slagger dunner is dan het draad wat op de fitting (dieptestraler) zelf zit, kan het daaraan liggen?

 

Wat zou er anders mis kunnen zijn, zie ik iets over het hoofd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die lampen kunnen niet zomaar in de wcd (het stopcontact)

Daar moet nog een (400W) voorschakelapparaat tussen. Een soort transformator snap je.

Die kun je hier vinden.

 

Die lampen die je uitgezocht hebt zijn GROEI lampen heh...Niet geschikt voor de bloeiperiode.

Dat had je wel door toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé POff,

 

Dit topic is verplaatst naar de afdeling elektro. De micro afdeling is voor tl vragen en verslagen.

 

Laat je als consument in ieder geval goed informeren, als je met dergelijke lampen aan de slag gaat.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ik heb wat topics doorgelezen op het forum en weet nu dus dat ik een HPS lamp nodig heb want die is geschikt voor de groei én bloeifase :lol:

 

Nou kon ik in de Shop van wietforum geen HPS lampen vinden (geen losse althans) ik zie in deze shop alleen :

 

- HPI-T Plus

- SON-T PIA Plus

- SON-T PIA Green Power

 

Dus heb even gezocht en check het toch nog maar even met jullie :D

 

Als het goed is heb ik zo'n lamp nodig : http://www.greenline.nl/product_info.php?products_id=446

 

Goed voor groei en bloei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De greenpower is een prima bloei lamp hoor..en vergeet de VSA niet.

 

Je kan die groeilampen altijd gebruiken de eerste week/weken, daar groeien ze beter onder dan onder een hps.

Als je ze daarna in bloei gaat zetten, verwissel je gewoon de lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dan ga ik voor de greenpowers :D en dan dus inderdaad de lampen verwisselen na zoveel weken, dan valt de "miskoop" nog mee want nu kan ik langer met mijn lampen doen :lol:

 

Nog één allerlaatste vraag voorlopig : Heb ik voor 2 lampen genoeg aan 1 VSA ? dat ik vanaf de VSA de stroomkabels splits en naar elke lamp 1 toestuur? of heb ik echt 2 VSA's nodig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dat neem ik als een ja :lol: nou dan hebben jullie voorlopig geen last meer van me, de greenpowers zijn besteld :D dus jullie zien binnenkort wel een verslag als het goed is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou...beter vragen dan een geelektrocuteerde Poff waar geen verslag meer van komt. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad No-Zem.

 

@p0ff;

 

zou je add repley onderaan de pagina willen gebruiken, je quote namelijk berichten waar het niet bij hoeft :lol:

 

Hoe te quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...