Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cj8300

Wiet Voorbij Douane

Recommended Posts

Ja, lekkere lokale schapenstronthasj roken.. of slechte buitenwiet.. notgood.gif Als je geen connecties hebt krijg je vaak troep..

 

Ik stuur het op, veilig en werkt altijd...lekker m'n eigen wiet, perfect :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey,

 

we gaan in de krokusvakantie met een organisatie naar Frankrijk gaan boarden, we zouden wiet meenemen maar er is altijd een kleine kans dat de douane de bus doet stoppen.. Hoe verstoppen we best de wiet (25gr) en waar? Stel dat ze honden meenemen...

 

Thnx

 

 

 

eeei beroepsblower,

 

 

 

Een bus vol nederlanders is niet de beste plek om te smoke (len), zou het gewoon na laten zenden per post, als ze met honden snuffelen ben je alsnog aan de beurt omdat zo'n ontie je er al tussnuit snuift omdat je er naar ruikt al heb je 14 dagen geleden voor t laatst gesmoked, t is maar dat je het weet. Thc in je bloed komt ook uit al je lichaamsporiejen naar buiten, dat ruiken ze de loeders, dus niet meenemen !!!!

 

 

 

 

 

 

 

ikke drna ook nie hoor, ga ik ff met me kop onder water tot ie weggetrokke is.. :verrygood

 

 

 

eeei blowert,

 

 

 

ik vind het geluid ervan onder water wel lachen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Masteryero. ivm met je ervaring op je schoolfeest.

In Belgïe (en wrs ook in Nederland) wordt nogal eens gebruik gemaakt van het typische "drugshond-ras" (herder) om mensen af te schrikken. Deze honden zijn helemaal niet opgeleid tot drugshond, maar zien er wel zo uit.

 

Ooit hadden we in mijn oude school bezoek van een drugshond. Deze moest helemaal van Brussel komen. Lokaal zijn er geen echte drugshonden te vinden.

Na de schoolcontrole heb ik te horen gekregen via de zoon van een directielid dat het niet eenvoudig was om zo'n echte drugshond ter beschikking te krijgen. Dus denk ik niet dat ze in brussel staan te springen om op ieder lokaal fuifje te staan met hun kostbare hond :verrygood

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, vaak denken mensen dat het 'drugshonden' zijn terwijl dat helemaal niet zo is.. Die honden mogen namelijk maar een beperkte, korte, tijd ingezet worden.. Bovendien is het inzetten van dergelijke honden nogal prijzig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het zal ze op schiphol een worst wezen wat je mee neemt naar het buitenland, het probleem zit hem in het land van bestemming.

Buiten de vakantieperiode neem ik het risico niet om wat mee te smokkelen,..

In de vakantieperiode wil ik wel eens riskeren om in m'n toilettas een fotorolletje met gemalen wiet in een stuk of 2 gripzakjes mee te nemen, vele malen gedaan en nog geen problemen gehad, wel heb ik 1x m'n koffer moeten openen in Griekenland maar door de drukte ben ik er toch tussendoor geglipt.

Maar het ligt er natuurlijk ook aan wat het land van bestemming is.

Landen zoals Thailand, Egypte of Mexico, (om wat voorbeelden te noemen), op die bestemmingen ga ik het dus echt niet riskeren om een paar gram mee te nemen.

How stupid can you be ?!

 

Je was me weer eens te snel Masteryero... :D :wOOt

 

 

 

egypte hoef je indd niks mee te nemen

 

er is daar zat

 

dikke waterpijp gerookt met wiet op het resort :verrygood , mexico is ook geen probleem om wat te regelen

 

indd wat suffie zegt overal is wel wat te scoren

 

en ja tomas je heb zelf de keus of je het koopt he als het slecht is dan zoek je ff verder

 

grtzzz

 

hey luitjes :

 

ben een paar jaar gelden is na een school feest geweest waar standaard drugs honden stonden de hielpen bij opsporen van drugs ( :wOOt echt zo erg in jouw buurt..... blijkbaar :smoke ) tuurlijk wilde ik gewoon mijn jointje mee nemen dus ....

 

leerde van een maatje van me dat wiet in een zkaje te stoppen waar 1 gram in pastte deze te stoppen in een zakkie waar het (grammetjes ) zakje in pastte en deze vullen met koffie poeder!!!!! ( geen bonen maar vermalen duzzz ) dat ze dit niet konden ruiken.

ik ben met een hartslag van 200 langs die beesten gegaan ( ik had neits te verliezen behalve een grammetje duss boeiend maar was wel spannend toen :tu ) ze roken niets, ik blowde toen ook al dagelijks en met mijn nog zijn 100 man op dat school feest die beesten blafte alleen als ze het echt roken konden.

 

dus dat honden bij elk klein spoortje blaffen wiet IIG onzn in NEDERLAND ruim 100.000 mjensne smoke dagelijks zo'n moet ( LEES GOED ) IIG in nederland een onderscheid kunnen maken tussen het ruiken van WIET die in de bjv de broekzak zit OF dat er een jointje gerookt is die dag.

 

tuurlijk ben ik er heilig van overtuigd dat een hond ruikt dat jij 2 uur geleden nog een jointje gerookt heb ( dat kon toen mijn MA ook :smoke ) maar blaffen zal die niet!!!!! ANDERS HAD DIE HOND HET OP DAT SCHOOL FEEST OOK GEDAAN !!! wat door al die blowers die daar opschool zaten zouden ze nooit meer stoppen met blaffen!!!! :specool :execute :oeps

nou moet ik zeggen dat ik niet weet hoe drugshonden in het buitenland worden getraint er zijn landen waar als ze sporen van drugs in je bloed vinden je nog 20 jaar de cel in kan gaan, dus misschien dat die honden wel blaffen bij elk geurtje drugs dat ze ruiken !!!

MAAR OPTIE: wiet in een wietzakje doen ander zakje de wiet met zakje erin stoppen , nokkie vol gooien met koffiepoeder ( ik gebruikte toen douwe egbert ) en ze ruiken het iig in nederland niet!!!! ik ben er doroheen gelopen heb het gezien en ervaren I BELIEVE IN THIS. die dag zelf zijn er namelijk wel degelijk mensne gepakt met (soft ) drugs

greetzzz u all

masteryero

 

 

 

drugshonden bij een schoolfeest?? nee joh dat geloof je toch zeker niet, (je zegt het zelf al dat die niet blafde een goed getrainde hond ruikt dat gewoon)

 

dat zijn geen echte

 

je hebt honden voor verschillende catogorie bijv explosief, wiet, coke noem maar op

 

je weet nooit welke trainingen die honden hebben gehad

 

trouwens een hond is echt niet te foppen mensen die dat wel denken (droom maar verder dan)

 

en zolang een hond geen opdracht krijgt boeit het hem niet zo ook

 

grtzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thaaaaailand hoef je geen wiet mee te nemen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak vrienden ter plekke , blowers vinden elkaar ALTIJD :verrygood

 

Zoals ik mijn vakantie in Turkije mij al verkneukelde om het feit dat ik daat noooooit en te nimmer een joint kon gaan scoren , eenmaal aangekomen goede vrienden geworden met de receptie van mijn appartement en voor ik het wist hadden we het over Amsterdam en blowen, legaal(gedoogbeleid) bla bla stereotype nederland voor buitenlanders en andere zaken des levens.

 

De volgende dag kwam de beste kerel met een gevouwen krantje aanzetten en vroeg mij mee te gaan naar een leegstaande kamer en jawel hoor , krantje openvouwen en daar zat turkse wiet/bladafval in waar ik na paar dagen niet blowen flink leip van werdt.

 

Dus zoals sommigen al zeiden probeer daar te vrienden te maken/scoren en smokkel niet , tenzij je voor een paar jointjes een lange tijd in een heel vervelende situatie wil belanden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, voetbal en wiet doen het goed, maar laat je niet vangen.

Ik ben vorig jaar overduidelijk bijna in de maling genomen door een lokaal politie figuurtje dat ineens lijntjes coke op z`n mobiel liet zien en mijn mening daarover vroeg. Mensenkennis is heel belangrijk.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
een lokaal politie figuurtje dat ineens lijntjes coke op z`n mobiel liet zien

 

Hier laten we ons toch niet mee in Suffie , ik heb het over de echte stoners , niet van die patserige/corrupte agentjes.

 

En inderdaad mensen kennis is een pre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moet ik in het buitenland maar zeggen dat ik nederlander ben, dan is een gesprek over wiet snel gemaakt :verrygood

 

Als je zegt dat je belg bent kennen ze je enkel van frieten en chocolade...beide overigens ook erg lekker :D

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen zekerheid dat het een blauw petje was, maar we hebben afgerekend en zijn vertrokken (ik heb op dringend aanraden van m`n lokale vriend de foto`s gewist).

Ik had wat foto`s van m`n buitenkweekje op m`n mobieltje staan die ik showde aan een paar mensen op een terrasje, na het geblablabla over Nederland en wiet. Het was afgelopen zomer in Servië en daar scoor ik altijd wel het beste van het beste of in dit geval niets. Ik ben van nature achterdochtig.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoren in het buitenland is raar , veel geheimzinnig gedoe

Keer op vakantie zonder wiet, even paar dagen aan pappen met een taxipik en toen gevraagd om wat te roken ,nou dat heb ik geweten

Kilometer of wat door een lougebuurt ,rare sfeer,donkere stegen en uiteindelijk in een barretje een boterhamzakje met goeie weed kunnen kopen ,maar me gedachten onderweg waren dat dit eigenlijk geen slimme zet was ,wel leuke vakantie gehad en prive chauffeur die mee rookte.

Achteraf weet je dat het heel dom is geweest inverband met de risico's

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem maar van mij aan: als ze controleren met een hond vinden ze je wiet. Niet veel dat je daar aan kan doen die beesten ruiken extreem goed, zelfs luchtdicht afsluiten werkt niet.

 

Daar komt dan wel weer bij dat er maar 3 opgeleide drugshonden zijn in belgie (hier achter gekomen na een intervieuw met de directeur van het speciale interventie team, afgelegt door een maat van mij voor school), en dus waarschijnlijk ook niet meer dan 10 in frankrijk. Dus de kans dat je zo'n hond tegenkomt is echt niet groot.

 

Drugshonden niet verwarren met gewone politiehonden, die wat talrijker zijn, maar je wiet niet gaan vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neem maar van mij aan: als ze controleren met een hond vinden ze je wiet. Niet veel dat je daar aan kan doen die beesten ruiken extreem goed, zelfs luchtdicht afsluiten werkt niet.

 

Daar komt dan wel weer bij dat er maar 3 opgeleide drugshonden zijn in belgie (hier achter gekomen na een intervieuw met de directeur van het speciale interventie team, afgelegt door een maat van mij voor school), en dus waarschijnlijk ook niet meer dan 10 in frankrijk. Dus de kans dat je zo'n hond tegenkomt is echt niet groot.

 

Drugshonden niet verwarren met gewone politiehonden, die wat talrijker zijn, maar je wiet niet gaan vinden.

 

 

 

indd

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je eigelijk met auto? want ik ben al paar keer naar frankrijk gegaan met auto/moter en nog nooit controle gezien ( binnedoor he, ergens waar geen controle is ) open grensjes 4 life :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT; kan ook normaal hé

 

Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus Bus

 

 

Of kan je niet lezen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou Kees , nieuwelingen er met hun neus opdrukken dat ze moeten (leren) lezen komt vaker voor, maar dit is ook wel weer helemaal over the top :verrygood :D :specool :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, command+V bleef hangen... Dus de mac bleef maar plakken...

 

Maar goed, leren lezen is belangrijk, daarom hamer ik er op.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sory ben op de helft gestopt Kees, was een beetje eentonig :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met duktape op de bus plakken(dakraam) wel handschoentje aan tegen vingerafdruk :verrygood:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer wat zo erg zijn de gevangenissen in Frankrijk niet en met een beetje geluk word je uitgelevert

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat er een verschil bestaat tussen drugshonden en normale politiehonden is zeker

ik ging met school naar londen met de bus en dus via frankrijk met de pond naar dover en ik had de nacht ervoor non stop doorgeknipt aan me buitenwietje om zoveel mogelijk af te krijgen. Ik had geen andere kleding aangetrokken en me kleren stonken ZO ERG NAAR WIET dat de halve bus me rook.

 

ik liep bij de douane in frankrijk langs een labrador en ik dacht .. NU KOMT HET :D

maar ik had natuurlijk niets bij me .....

 

dusja .. lekker boeie

 

Nou dat beest vertrok geen spier.... totaal geen reactie ...

 

dus die honden zijn gewoon om je bang te maken ... en dat verhaal van die 3 drugshonden in belgie dat geloof ik meteen! En de echte getrainde houd je ook niet voor de gek .. luchtdicht of niet ... ze pakken je

 

gelukkig had ik gewoon een domme labrador :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of de hond dacht, "nee he niet nog een bus vol Nederlanders", en negeerde de wietlucht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede avond mijne dames en heren,

 

Voordat nog meer misverstanden ontstaan over Franse gevangenissen, leek het me verstandig om een artikel van NOS van 2004 maar weer naar boven te halen.

 

Ratten, overvolle cellen en suïcide: het zouden de ingrediënten van ‘Midnight Express’ kunnen zijn, maar het is de dagelijkse realiteit van een hoop Franse gevangenissen.

In 1978 gaf filmmaker Alan Parker met ‘Midnight Express’ een weerzinwekkend beeld van Turkse gevangenissen.

 

Nu, 26 jaar later hekelt mensenrechtencommissaris Gil-Robles de wantoestanden in de inrichtingen van een Europese lidstaat: “alleen in Moldavië heb ik ergere toestanden gezien”, zei de Spanjaard toen hij een aantal Franse inrichtingen had bezocht. Veel gevangenissen of huizen van bewaring dateren nog van voor 1920 en verkeren in een erbarmelijke staat.

 

Zo ook de cellen in de kelder van het Paleis van Justitie in Parijs. Het cellencomplex doet sterk aan een kerker denken. De wc’s zijn te smerig voor woorden en de douche is alleen weggelegd voor Vipverdachten. Een fatsoenlijk luchtverversingssysteem is er niet. Illegalen, bankovervallers en dronken automobilisten zitten hier in afwachting van hun berechting als sardientjes opeengepakt. En dat kan dagen duren.

 

Scheermesjes

Eén van de bewakers vertelt hoe verdachten zichzelf met scheermesjes verminken en de muren met bloed besmeuren om de aandacht op de onhygiënische toestanden te vestigen. “Het is ronduit een gore plek die zo snel mogelijk gesloten moet worden”, schrijft Gil-Robles in zijn rapport voor de Raad van Europa.

 

Overbevolking is nog wel het grootste probleem waar het Franse gevangeniswezen mee te kampen heeft. Frankrijk telt bijna 60 000 gedetineerden voor 50 000 plaatsen. En hier gaat men ervan uit dat er meerdere mensen op een cel zitten. Vanuit Franse ogen lijkt het dan bijna ook onwezenlijk dat Nederland debatteerde over de vraag of twee gedetineerden op één cel mogen.

 

Met een beetje geluk zit je in Frankrijk ‘maar’ met twee of drie anderen in een cel. En in huizen van bewaring kan het daar een veelvoud van zijn. Zedendelinquenten, kleine criminelen en drugshandelaren, ze vormen het gros van de gedetineerden. De meeste van hen kampen met psychische problemen en zelfmoord is aan de orde van de dag in de Franse inrichtingen.

 

Matras

Temidden van deze bevolking bevinden zich ook Nederlanders. Ruim tweehonderd, waarvan de meeste vastzitten wegens drugshandel. In de ‘Santé’ gevangenis van Parijs trof mensenrechtencommissaris Gil-Robles in een cel drie bedden aan op een veel te kleine ruimte van amper 10m2. Een stapelbed plus een derde bed dat niet meer was dan een matras op de vloer die tegen een wc-pot was aangeschoven.

 

Privacy op het toilet is er niet bij. Regelmatig douchen ook niet en het beddengoed liet qua hygiëne sterk te wensen over. Toch hebben de gevangenen hier nog geluk want in veel politiecellen slapen de verdachten zonder beddengoed op de harde grond.

 

Verkrachtigen

Een paar jaar geleden stelde een arts van de ‘Santé’ gevangenis in Parijs dezelfde wantoestanden ook al aan de kaak. Haar boek deed een hoop stof opwaaien, maar er veranderde uiteindelijk niets. Ze beschreef bovendien hoe bendes er de dienst uitmaken en hoe het leven achter de tralies gepaard gaat met drugsgebruik, verkrachtingen en aids.

 

De enige manier om de problemen te lijf te gaan, is meer geld in de gevangenissen te steken, concludeert Gil-Robles nu. Frankrijk heeft echter nooit de wil getoond om de problemen op te lossen. Extra geld voor justitie was er lange tijd niet. Maar sinds kort is gestart met de bouw van nieuwe gevangenissen. Ook alternatieve straffen en huisarrest moeten gevangenen een menswaardig onderkomen te geven.

 

En ondertussen is de situatie niet verbetert, het huidige justitiele franse beleid moet toch een goede indicatie zijn voor de mogelijke ontwikkelingen.

Voor die gemiddeld 250 tot 300 Nederlanders die zo jaarlijks in Frankrijk hun straf moeten uitzitten, hoop ik niet dat dat komt door verkeerd-ingeschat-vast-wel-goed-bedoeld-advies.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...