Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drugssmoker

Kleine Wietplant

Recommended Posts

Hoi, Ik mag van de zomer 2 of 3 wietplanten gaan zetten in de tuin.

Maar we wonen dus in een nieuwbouwwijk en de buren kunnen zo onze tuin inkijken.

En ons lijkt het dat de buren snel de politie gaan bellen.

 

Dus mijn vraag was of ik de stekje's gewoon in 2 of 3 liter potten kan zetten zodat ze klein blijven.

 

Of heb je dan bijna geen opbrengst?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zet je niet een stuk of 10 lowriders neer.

die blijven lekker laag en vallen daardoor niet zo op :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

4L is voor lowryder wel mooi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou wel veel grotere potten gebruiken , of alle 3 in 1 grote pot doen anders krijg je van die fragile sprieterige planten met veel fluf ...en omdaar nou al die maanden op te wachten :verrygood (en omdat je het over opbrengst heb)

Misschien een klein metsel kuipje bij de gamma halen en een paar gaten in de bodem boren , en op een hondje zetten (plankje met wieljes ) zodat je hem makkelijk kan verschuiven indien het nodig is .... en flink toppen zodat ie niet 2 meter hoog word.

 

mvgr. Hori

 

(lowryder is idd ook een optie maar vind persoonlijk 4l iets aan de kleine kant )

Share this post


Link to post
Share on other sites

4L is voor een lowryder meer dan genoeg hoor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is goed voor een lowryder, en die wordt maximaal 30-40cm hoog...

 

Voor een andere plant is een 10L pot wel mooi om ze klein te houden, dan worden ze niet groter dan een meter denk ik. Zeker als je er bij topt kan je hem lekker klein houden.

 

Lowryders gaan direct bloeien, dat wil zeggen dat ze eigenlijk 5 weken groeien waarvan 3 weken dat ze al bloeien... Je bent dan dus nog eens snel klaar ook!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je maar 2-3 planten mag moet je geen lowryders neerzetten.. daar komt bijna niks vanaf.

 

Ga gewoon voor een paar speciekuipen maar plant niet te vroeg... Zet ze pas in juli neer als je niet gaat verduisteren.. En top de planten zodat ze meer de breedte ipv hoogte in gaan. Mochten ze dan nog te groot worden kun je ze altijd nog buigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja of je kan ze wél verduisteren, dan moet je wel iedere avond een zak of iets dergelijks over je plant heen hangen, dan gaat ie bloeien omdat ie 12 uur licht krijgt en 12 uur donker. En zo kun je dus ook het slechte weer van het einde des jares vermijden.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je een schuurtje in de tuin ? zou mooi zijn kan je ze savonds daar in zetten (12/12) of als het echt van dat pestpokke weer is .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, heb een garage

 

Bedankt voor de informatie iedereen!

 

ik ga dan voor 3 lowryders in 3/4 liter potten

 

 

Wat word de opbrengst als het een goeie zomer is denken jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok bedankt iedereen voor de informatie het worden dus 3 lowriders die ik tussen de andere planten stop zodat ze nite opvallen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Al eens nagedacht over scroggen buiten?

 

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je met lowryder gaat kweken kan je eind april al beginnen als het weer het toelaat

 

Na 9 weken zijn ze klaar en dan is het eind junie

Je zou dan weer meteen 3 nieuwe kunnen zetten die dan in eind augustes klaar zijn

 

Zo kan je lekker 2 oogstjes draaien

 

Hou er wel rekening mee dat als je met zaden gaat kweken dat er ook mannen tussen kunnen zitten

Ik zou darom persoonlijk met 6 beginnen en na 2 weken kan je de mannen er uit halen en hou je als alles normaal gaat ong 3 dames over om af te bloeien

 

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag me af, buiten een gewone plant neerpoten en die dan scroggen. Dan wordt die niet zo groot maar wel laag een breed. Of is diet niet haalbaar ?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met het zoeken naar lowryder stekken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Outdoorscrog ?

 

gallery_6976_381_22795.jpg

 

 

Dit komt van een engelstalig forum. Ben alleen kwijt van welke :verrygood dus geen bronvermelding.

Zag die kastjes trouwens vorig jaar voor weinig staan bij een bouwmarkt.

Heeft wel voordelen. Je kunt verduisteren, scroggen, en het is vrij onopvallend neer te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je vriend kan geen lowryder stekken hebben vanwegezijn autoflower eigenschappen dat betekent dat het plantje meteen gaat bloeien nadet deze uit haar zaad komt en tijdens bloei kun je geen stekken maken

ik zou gewoon een metsel kuip halen een grote van 45 liter ofzo ( of hoeveel die dingen ook zijn )

 

en dan gewoon alle 6 daar in zetten wel zo dat ze niet te dicht op elkaar staan

meerdere kweekjes draaien ik weet niet smoke je veel of smoke je helemaal niet ?

en dat outdoor scroggen blijven ze oook kleinn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is zelf te maken natuurlijk, beter aangepast, goedkoper, met afzuiger etc... Gaan we aan werken!

 

Kees.

 

PS: Keter is wel cool, maar wel duur...

 

Kees2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...