Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blowertjuh

Eindgewicht Bekend, 964gr, Dus 0.8033gr Per Watt

Recommended Posts

ligt nou nog steeds iedereen in zijn of haar nest?????????? :D :bier

kom er eens uit, en laat je stem hier eens horen.

 

greetzzzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bier

Hey Blowertjejuhuhu,

 

ik zei nog in het begin van je verslag dat die glas platen gevaarlijk konden zijn :D

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, ik weet het, maar er is al een ronde mee gedraait, en wie had nu kunnen denken dat deze kapot zou springen.

het was 4 mm dik, en de temeratuur hield ik er goed mee onder controle.

maar ja, de dames doen het weer goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool

hey kerel, het was ook niet te voorspellen he zoiets verwacht je niet.

 

maar eh even over je doel, je bent van plan om met die kast dus 2x 600 watt een kilo te halen met 6 bakken en elke bak 4 dames. dat gaat je niet lukken kerel :bier .

niet om je af te kraken hoor maar ken genoeg mensen die zo'n kast hebben staan, en die halen inderdaad maximaal 9 ons en echt maximaal!!

 

maar aangezien jij zoveel dames hebt in die bakken gaan ze elkaar verdringen en krijg je juist niet het effect die je wilt hebben.

 

ik zou het echt super vinden voor je als je de kilo zal halen :D

 

maar goed je doet het prima zo, en je dames zien er goed uit dus op naar je de doel.

 

succes.

 

ps. maak je maar niet druk over je temp, 30 a 35 graden komt vaak voor en de dames vinden het niet erg en je oogst gaat niet echt minder van worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hela,

hier even een kliene fotoupdate, omdat ik iets zag wat ik nog nooit heb gezien, een ELF VINGERIG BLAD.

dus de dames hebben het goed naar hun zin.

ik heb het nog nooit bij mezelf gezien, maar andere vast en zeker wel.

trouwens, er staan meerdere planten met elf vingerig blad, de rest heeft er negen.

hier een paar pica's:

 

med_gallery_13513_3938_369066.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_276161.jpg

 

 

en voordat de vragen los barsten, het is echt geen trucage foto of zo hoor.

verdermaak ik morgen weer een foto update van de kast.

en nog even aan Banaaniel,

ik moet toch een doel hebnben om naartoe te streven.

ik weet ook wel dat het me hoogstwaarschijnlijk niet gaat lukken, maar dromen mag iedereen.

wat ik heb ghehoord is het maximale wat er ooit uit die kasten is gekomen 930 gr.

en die had er toch ook 24 dames in staan.

dus elkaarverdringen zal wel mee vallen, we gaan het gewoon proberen.

en de temperattur maak ik me al veel minder druk om, de dames doen het goed, dus laat die maar lekker zo.

 

greetzzzzzzzz Blowertjuh :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel jammer dat er helemaal geen reacties meer zijn, 1 keer per week een fotoupdate is wel genoeg.

ik ga dat maandag doen, want de dames groeien nog steeds al turboplanten.

heb nu nog 30cm over voordat ze de lampen gaan kussen.

dus dat wordt knakken straks.

allen kijken dus maandag, en reacties zijn altijd wel welkom hoor, ook zonder fotoupdate. :bier

 

greetzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat niet alleen om reacties. Ook hoeveel je bekeken word is elangrijk en daar heb je niet om te klagen lijkt me.

 

 

Ja das krap met de ruimte, maar als ze niet erbranden So Wat.

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, die ruimte, ze staan nu 15 dagen in bloei, dus de toppen moeten nog komen, en daar ben ik een beetje bang voor.

die komen straks te hoog, hoop ik eigenlijk ok wel.

laten we hopen op een paar kleine colaflesjes.

 

greetzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

@anne

tnx voor de reactie, en hier komen weer een paar nieuwe foto's.

ik verveelde me vandaag, me zoontje naar oma gebracht, die wou weer eens oppassen, dus lekker rustig hier.

ik heb nog eens een grondige inspectie gedaan in de kast, en ik kreeg niets gevonden wat op problemen gaat lijken in de toekomst, dus laten we het beste er maar van hopen.

hier eerst een paar pica's van de overvolle kast:

 

med_gallery_13513_3938_832869.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_783426.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_829046.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_1037818.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_1200061.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_1185676.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_415814.jpg

 

hier moet dan 1 van de vele hoopdtopjes komen, de lady's staan nu 15 dagen in bloei, dus ik schaam me er nog niet voor dat er nog geen toppen te zien zijn.

zoals ik het zelf heb uitgetelt, hebben deze dames nog ruim 6 weken te gaan, dus dat komt wel "dik" in orde:

 

http://www.wietforum.nl/uploads/1197733717...938_1197194.jpg

 

morgen wordt de 100 literton weer gevuld met water en de benodigde voeding erin, de dames hebben nu in 15 dagen tijd 200 liter op gezopen.

verder gaat alles nog steeds wel een beetje volgens schema, dus als er weer een verandering te zien is, komt er weer een foto update.

 

greetzzzzzz Blowertjuh

 

hier nogmaals de foto van waar later de dikke toppen in moeten komen:

 

med_gallery_13513_3938_1197194.jpg

 

 

greetzzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat zijn flinke dames,

 

Gaat goed he :bier

Wel langzaam beginnen om blad te trekken en zeker in zo'n volle doos.

 

Succes en ga zo door :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie struiken, en ze zijn mooi groen.

 

Ga je volgen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn inderdaad mooi groen, ik zal de volgende keer weer eens foto's maken als de lampen uit zijn.

en als de dames straks mooie topvorming krijgen, dan ga ik er onder een paar takjes af halen, waar in mijn ogen toch niet veel aan komt.

de blaadjes wil ik zo veel mogelijk laten zitten, al is het maar omdat ook daar de voeding door wordt opgenomen, wat in de LV zit.

midden van de aankomende week ga ik plukken in de kast, dan komen ook de foto's van het groene blad eraan.

 

greetzzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals belooft hier een fotoupdate zonder dat de lampen branden.

mijn camera is niet meer wat het is geweest, ik weet het, er moet een nieuwe komen, maar je ziet toch wel dat het blad nog mooi groen is.

vanavond ga ik een neiuwe ton aanmaken, en daar gaat de EC een beetje omhoog, richting de 1.80 ongeveer.

dat mogen ze nu wel hebben nu er toppen gaan ontwikkelen.

hier komen de foto´s:

 

med_gallery_13513_3938_1163423.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_178199.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_34824.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_269413.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_62171.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_305825.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_370777.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_253102.jpg

 

 

mochten er tips zijn dan hoor ik die graag, want ik heb nog nooit een kast gehad die zo vol stond, en zo hoog.

als iemand weet wat ik nu het beste ken doen, HELP ME!!!!!!!!!

 

greetzzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Blowertjuh,

 

Mooi topic heb je d'r van gemaakt! Ik heb het gister met veel plezier doorgenomen ;)

Je hebt je kast idd stapvol zitten man! Ik durf je geen advies te geven over hoe je nu moet handelen

want zou zonde zijn als je in dit stadium de boel verneukt.

 

Als het goed is moet de groei er echt wel uit zijn inmiddels, als dat het geval is en je toppen worden niet te heet, tsja dan denk ik dat je gewoon moet doorgaan. Wel een handig systeem die growboxen! Hoeveel druppelbeurten geef jij per etmaal?

 

Greetz! P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pookanoontje

ik ben zelf idd ook wel een beetje trots op mijn volle kast.

de pomp die de druppelslangen voorziet van voeding staat gewoon dag en nacht aan.

dus ik hoef zelf geen voeding bij te geven, het overtollige aan voeding valt in de zwarte bakken die eronder staan, en wordt door de pomp weer omhoog gepompt, door de druppelslangen.

dus eigenlijk hoef je niets te doen bij dit systeem, alleen zorgen dat de zwarte bakken vol blijven, en die vul ik elke dag bij met voeding, heb er namelijk een 100 liter ton langs staan.

als ik alle tijd optel die ik er mee bezig ben, en ik doe er echt niet veel voor, dan begin je zelfs te denken dat ik ze verwaarloos.

maar tot nu toe gaat alles lekker, dus ik ga zo gewoon dooe.

 

greetzzzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dus er gaat gewoon een continue flow met water en voeding door de wortels?

Damm, doe dat is op een ander medium en de boel verzuipt direct ;)

 

ik ben heel erg benieuwd hoe dit afloopt, ga je zekers volgen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep, er is continue water in omloop.

verder heb ik zelf weer een keertje goed huisgehouden in mijn kast, omdat de dames heel hoog worden.

ik heb ze een beetje bij elkaar gebonden, in de hoop dat ze niet gaan verbranden.

kijken of dit het gewenste effect heeft.

verder heb ik er nog een hele hoop bladeren af gehaald, om te zorgen dat de topjes onderin ook een beetje licht krijgen, en deze ook uit zullen groeien tot een volwaardige top.

er is in ieder geval over al topvorming aan de gang.

morgen komt er weer een fotoupdate, heb het vanavond te druk. ;) :bier

dus houdt dit alles in de gaten, en laat tips hier maar achter.

 

greetzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

hela, hier weer een kleine fotoupdate, met een beetje een slechte kwaliteit foto's, maar me camera gaat binnen kort de geest geven denk ik.

dus probeer er van te genieten.

de dames staan nu 19 dagen op 12/12

en ik begin nu duidelijk de eerste topvorming te zien, zoals je dadelijk ook wel op de foto's ziet.

hier zie je dus al de dames met minder bladeren, omdat ik ook wil dat de "fluf"topjes een beetje licht krijgen, is eigenlijk een expiriment van me, weet niet of ik het goed heb gedaan, maar anders een goeie les voor de volgende keer.

de bladeren zijn wel een beetje bruin, zul je dadelijk op de foto's ook wel zien, maar dat komt omdat ze gewoon veel te dicht bij de lamp zitten, later deze week ga ik er al een paar ombuigen, dus heeft niets te maken met over- of ondervoeding.

eerst eens een paar foto's, overzicht van de gehele kast:

 

med_gallery_13513_3938_96793.jpg

 

 

med_gallery_13513_3938_40239.jpg

 

 

close upje van de kast:

 

med_gallery_13513_3938_959914.jpg

 

med_gallery_13513_3938_622992.jpg

 

med_gallery_13513_3938_621843.jpg

 

 

en nog een paar van bovenaf gezien:

 

med_gallery_13513_3938_870123.jpg

 

 

en hier nog een paar van waar het uiteindelijk om draait, de topvorming:

 

med_gallery_13513_3938_719296.jpg

 

med_gallery_13513_3938_155035.jpg

 

 

ik hoop dat de kwaliteit van de foto's een beetje mee valt, zodat toch iedereen ziet hoe het er nu voor staat met mijn lady's, ben er zelf namelijk best trots op.

geniet ervan en tips en vragen zijn nog altijd welkom.

 

greetzzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi, daar komen de eerste topjes al. Dan begint het leuk te worden. Ziet er overigens top uit.

 

ga zo door!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net 4 lady's geknakt, omdat die tekenen gaven van een verbrandt blad, de rest doet het supergoed, die staan dan ook niet recht onder de lampen.

verder even in de gaten houden wat ze nu gaan doen, maar als ik zo eens kijk, en de topvorming zie, dan durf ik wel een schatting te maken van ongeveer 800gr ;) .

is niet het gewenste resultaat, maar hier mag ik zeker niet mee klagen :bier .

dat doe ik dan ook niet :( .

en weer tot de volgende update.

 

greetzzzzz Blowertjuh :P :specool :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igrow kast of niet je kweekt op nog geen 1,5 vierkante meter met zo'n ding.

Als jij 800 gram daarvanaf trekt doe je het heel erg goed. Ga maar na als je onder die 2 600 watters

De volle oppervlakte zou benutten (ruim 2 vierkante meters) dan zou je zeker die kilo eraf trekken.

 

800 gram is echt heel erg netjes hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste keer dat ik met deze kast kweekte, had ik er 6 dames in staan, en toen had ik toch een mooie 589gr.

dus in mijn gedachte, als ik er nu 4 x zoveel dames in heb staan, moet die 200gr extra toch wel kunnen, maar dat zullen we weten over een weekje of 7á8 als alles droog is.

zoals ik heb geteld mogen de dames er af rond de laatste week van januarie, moet natuurlijk wel even kijken hoe de dames het doen, maar we zullen zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede vriend van mij kweekt in een soort gelijke kast. Alleen dan de "Casa Box". Ik weet niet of je r ooit van gehoord hebt. Is een kast met twee cooltubes. Hij kweekt op een hydrosysteem met maar 6 planten. Hij zit altijd tussen de 800-900 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel toevallig werd ik net gebeld door een GS die deze Casa Boxen toen der tijd verkocht. Hij had een tweede handse staan voor mij voor weinig geld. kan hem begin volgend jaar ophalen. Ben dus benieuwd wat mijn ervaring met deze kast gaat worden. Die maat van mij zweert bij zijn systeem, zeker omdat hij kan zakken met zijn lampen. Ik ga ze dus naast elkaar laten draaien, de een op aarde, de ander op hydro. Ga hier ook weer een verslagje van bijhouden uiteraard!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...