Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jonk'O'man

Nieuwe Kweek Sage'n'sour X S.m.m.

Recommended Posts

hallo,

 

de sticks waren zeker lekker robbin hood :no morgen weer, met veel bier erbij! ;)

 

ik plaats maar weer even een foto'tje, want het is alweer een tijdje geleden. ze ruiken overigens fantastisch, ik ruik nu al een echte haze-geur (de kenners weten wel wat ik bedoel ;)). ik heb ze nu 2 keer een dosis canna terra vega gegeven en ze vinden het wel lekker geloof ik. :wOOt

 

hier zijn ze dan:

 

med_gallery_6512_3930_154996.jpg

 

 

fijn oud en nieuw nog!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

moie compacte plantje man maar hoop voor je dat er wel wat licht door komt met al dat blad wat een oerwoud :no zla zelf tog echt wel gaan voor de scrog dan heb je wat meer moeite moetne doen so wat dat kwartierje per dag of minder ligt net aan de soort, je hebt dan vaak wel en betere opbrengst en het loont dus ook beter qua streoom kosten en tijd die je er uiteindelijk tog in steekt

 

DON'T BE SO LAZY AND MOVE YOUR FAT ASS ;) ;) :wOOt

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oyoy,

Het is alweer 2008 en nog geen update, weer lekker lui? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

*rekt zich uit*

 

hallo,

 

ik ben eindelijk uit die heerlijk luie stoel gekomen, maar ik denk wel dat het het waard is. :verrygood

 

inmiddels zijn de geslachten bekend en het zijn 3 vrouwen en 1 man geworden. ;) het was een gok om ze zo te selecteren, maar wel een verdomd goede gok. ;)

 

ze zijn nog steeds prachtig:

 

gallery_6512_3930_1912687.jpg

 

 

gallery_6512_3930_891739.jpg

 

 

ook de topjes beginnen nu goed op gang te komen (sorry voor het licht, maar mijn camera wil niet flitsen met macro):

 

med_gallery_6512_3930_126086.jpg

 

 

echt een ongelofelijke hoeveelheid wit:

 

med_gallery_6512_3930_1339013.jpg

 

 

en dit is nog even het mannetje dat de kliko in is gegaan:

 

med_gallery_6512_3930_287904.jpg

 

 

nou dit was het weer, ik hoop dat de volgende update niet zo lang op zich laat wachten. :P

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 van de 4 vrouwen!

Heb jij even mazzel, ik had er 3 op 10 zaden.

En van 1 ben ik het nog niet zeker..

Succes en op naar een mooie oogst!!

Gr, AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, ga door ik volg je.

 

Mvg, Knowledge :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 op de 10 maar vrouwen ACHTERHOEKER!!! moet je je grond temperatuur op pijl houden geloof me heb het ook gehad komt groot en deels dan doro te koude grond

 

 

@ jonko : wauw de laatste keer dat ik hier langs kwam waren ze een stukkie kleiner ik vind het mooie planten dat er dikke toppen aan mogen komen. ik ga duimen voor je :verrygood

 

keep it up

 

en ja die close up was lang neit verkeerd man ;)

 

owwss tip was ik nog vegeten ;) je heb zo te zien tog wat ruimte over zet de potten iets uitelkaar en neem wat touwtjes trek die touwtjes na bepaalde punten waardoor je planten breeder worden en het licht er wat makkelijker door komt dit wilt ook nog wellis wat meer opleren en je toppen onderin worden aanzienlijk compacte

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zeker geluk gehad met mijn vrouwtjes. :verrygood de volgende keer neem ik wat minder risico, maar nu heb ik wel de mooiste (en gelijke) planten geselecteerd.

 

binnenkort gaan ze geknakt en gebogen worden, ookal zitten de toppen op redelijk gelijke hoogte.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel lekker kweekje

met betje geluk moet de 90-100gr goet te halen zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

de planten zijn nog steeds mooi groen en de toppen beginnen nu echt een beetje een lekkere vorm aan te nemen. :D ook heb ik ze nog op een paar plekken geknakt om wat meer licht op de toppen te krijgen.

 

allemaal bij elkaar:

 

med_gallery_6512_3930_1150999.jpg

 

 

 

en een macro van het grootste topje:

 

med_gallery_6512_3930_584592.jpg

 

 

 

ik geef ze 1x per week voeding (canna terra flores en wat terra vega) mee. ik ga ze deze ronde minder voeding geven, want ik denk dat ik vorige keren wat te ijverig bezig ben geweest. :verrygood

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij gaat lekker Jonk'O'man!

Zo veel verschil tussen TL en HPS..

Kan niet wachten tot ik over de HPS ga ;)

GReetz AH

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, ik zou het niet weten, want ik ben niet anders gewend. :D jou plantje (jammer van je mannen) begint anders ook wel lekkere topjes aan te maken. ;)

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

even een snelle update. ze zijn nog mooi groen en de toppen beginnen nu echt lekker te bouwen.

 

allemaal bij elkaar (excuses voor de mindere kwaliteit foto):

 

med_gallery_6512_3930_459566.jpg

 

 

 

en nog een mooie macroshot van een topje:

 

med_gallery_6512_3930_430937.jpg

 

 

de volgende keer weer een update met mooie foto's!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

mijn meisjes staan er nog steeds fris bij. :D ik heb ontdekt dat ik in ieder geval 1 blauwe fenotype te pakken heb. het is in ieder geval niet de kou, want alleen de zaadzakjes zijn paarsig. ik geloof dat dit genen zijn van de s.m.m. maar misschien weet iemand dit? verder ruiken ze heerlijk fris en vooral zoet. :D

 

wat een geklooi met die fotocamera deze keer zeg. het is tijd om een keer een camera te kopen die niet overbelicht en wel scherpe foto's maakt. :lol: maar uiteindelijk zijn het nog best redelijke plaatjes geworden.

 

allemaal bij elkaar:

 

med_gallery_6512_3930_1616964.jpg

 

 

hier kun je een beetje de topopbouw zien:

 

med_gallery_6512_3930_19734.jpg

 

 

en nog een macro als toetje:

 

med_gallery_6512_3930_1730660.jpg

 

 

dit was hem weer, tot de volgende keer!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh man wat zijn dat een oerwoudbomen aan het worden zeg!

Ze zien er heel mooi uit, ben benieuwd hoe ze uiteindelijk gaan worden hoor

enne hoe gaat t met mister peyote???

 

later

 

dr greenthumb

Share this post


Link to post
Share on other sites

het wordt een heel zoet wietje denk ik, niet zo stinkdier als die orange bud in ieder geval (al is dat ook lekker). :D maar nog een paar weken en dan weten we het zeker. :lol:

 

met de peyote gaat ie ook lekker. hij leeft nog en is ook goed gewordteld. hij is nog niet echt veel gegroeid, maar dat komt nog wel over 60 jaar. :D ik maak er binnenkort wel weer eens een foto'tje van.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

chaos crisis in de zaal, ik heb last van spint. :verrygood ik heb deze beestjes nog nooit gehad, maar gelijk even gelezen voor een goeie oplossing voor dit tijdstip van de bloei. ik heb een paar druppels spiritus en een paar druppels zeep opgelost in water en dit over en onder de bladeren gespoten (ik heb daarbij de toppen zoveel mogelijk gemeden). het is nog niet zo erg, want er zijn nog geen webjes gevormd, maar de plaag begon zich flink uit te breiden. ik dacht eerst dat het een voedingstekort of iets dergelijks was, dus besteedde er niet zo veel aandacht aan.

 

dit is de blauwe fenotype een half uurtje na de sproeibeurt:

 

med_gallery_6512_3930_1866814.jpg

 

 

en nog een topje (de eerste bruine haartjes worden duidelijk zichtbaar):

 

gallery_6512_3930_393219.jpg

 

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wooh verse! :huh: Kan niet wachten tot ze klaar zijn :verrygood

Erg interresante genetica trouwens, lijkt mij zelf wel wat :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten de spint, mooi, en dat onder 150watte. :verrygood

was het nog nodig gewees spuiten tegen spint.

als ik goed mee heb gevolg heb je ze in dec in bloei gezet.

verder, blijf ik je volgen, sukses jonk o man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poeh, JonkOman flikt het hem weer...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...