Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jonk'O'man

Nieuwe Kweek Sage'n'sour X S.m.m.

Recommended Posts

hallo,

 

ik heb deze zaadjes als freebees bij sannie gehad. :) ook al zijn ze bijna een jaar oud, er zijn er alsnog 9 van de 10 ontkiemt. :D ze staan nu lekker met z'n allen (samen met een peyote) onder 150 watt hps. ik ga deze keer niet scroggen, simpelweg omdat het resultaat van de vorige keer niet opweegt tegen de moeite die het kost. misschien dat ik de volgende ronde meer zin heb. :)

 

dit zijn ze allemaal bij elkaar:

 

gallery_6512_3930_999554.jpg

 

 

en dit is de peyote:

 

gallery_6512_3930_418459.jpg

 

 

weet iemand toevallig wat meer over dit soortje (foto's)? ik kan er weinig over vinden, maar ik ga het gewoon proberen. :P

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man kan je weinig vertellen over die cactus maar wil je iig veel suc7 wensen deze kweek en zal hier en daar nog wellis verschijnen :)

 

greetzzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

met soortje bedoelde ik eigenlijk sage'n'sour x s.m.m. :P het staat er een beetje vaag inderdaad. :)

 

thnx voor de suc7! :)

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

he jonkman

ik ga je weer volgen :)

waarom maak jij je kast niet wat groter zodat je 9 7l potten kwijt kan en dan met zo een ajustingwing

[zelfgemaakte] moet je toch zeker 10gram per plant halen . en als je een vrouwtje hebt dan gewoon als moeder gebruiken?? sheelt weer tijd

veel suc6 bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jonk'O'man.

 

Helaas kan ik je ook niet veel vertellen over dat soortje, maar die Peyote weet ik wel raad mee. :)

Heel veel succes met je kweek.

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

die peyote staat er puur voor de lol, ik ga hem zeker enkele jaren laten groeien voordat ik hem eventueel nuttig. :)

 

over het soortje, ik heb wel eens sage van de greenhouse gerookt en dat was echt een zuiver haze'je. :) ik ben benieuwd wat dit wordt. :P

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig, enkel heb ik pas vernomen dat de Peyote direct licht niet zo lekker vind, liever indirect licht

We hebben het in dit topic besproken

 

Misschien een klein afdakje in de kast waardoor alleen je Peyote in een beetje schaduw staat?

Ook lijkt mij de pot wat klein, aangezien het grootste deel van de Peyote de wortel is! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

s.m.m betekent sannie meets mota(rebel) hoe of wat van die soortje zou je kunnen vragen aan sannie

 

mocht je weten hoe en wat dat soortje in houd zet het ff hier neer , ik heb namelijk shack#2 x s.m.m

 

en dan weet ik ook wat s.m.m inhoud :)

 

we volgen vanaf nu maar gewoon :)

 

greetzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

ik heb 4 van de 10 zaailingen geselecteerd, overgepot en getopt. nu maar hopen dat er veel vrouwtjes bij zitten. :nerd ik zal mijn verhaal kort houden, hier komen de foto's.

 

de 4 omcirkelden zijn de gelukkigen, de rest is vernietigd:

 

gallery_6512_3930_179597.jpg

 

 

zoals je ziet was het ook tijd om ze over te potten:

 

med_gallery_6512_3930_64550.jpg

 

 

en zo staan ze er op dit moment bij:

 

med_gallery_6512_3930_383244.jpg

 

 

dit was het weer, ik hou jullie up to date. :o

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen dat je 5 plantjes hebt weggegooid! Ik zou liever een oplossing bedenken waarbij je pas gaat selecteren als het geslacht bekend is. Op zich denk ik wel dat je qua plantjes die je hebt overgehouden de juiste keus hebt gemaakt. Ik verwacht dat linksboven en rechtsonder vrouwen zijn en de andere mannen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

ik heb zo'n voorgevoel dat ik goed heb geselecteerd, maar we zullen het over een week of 2 wel merken (ze staan nu nog op 18/6).

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

ze zijn vandaag precies 3 weken oud. :spliff: ze staan nog steeds in de groei en ik heb ze nog steeds geen voeding geven, dat lijkt me ook nog niet nodig:

 

med_gallery_6512_3930_1199058.jpg

 

 

 

ik moet nog even een datum vinden waarop ik ze in de bloei zet.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, lekker donkergroen!

Houden zo :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

maar weer even een update'je. het toppen is goed gelukt, sommige zijn zelfs per ongeluk gefimt. :spliff: ze staan er nog steeds donkergroen bij:

 

med_gallery_6512_3930_1245244.jpg

 

 

dit was het weer, over een paar dagen gaan ze de bloei in.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

faka jonkomannetje...hier de robbin hood !! ga je kweekje lekker volgen :D...en kijken of mn eigen kweek net zo goed gaat dan :specool

 

 

 

Ik ga eerst je 0-bud-verslag eens lekker lezen, kijken hoe je ze zo lekker hebt gekregen :bier

 

K hap er weer zin an !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je vooral doen dr. greenthumbs! :bier ken je me toevallig? het lijkt namelijk zo.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is een erg leuke cross waarvan ik niet teveel van heb weg gegeven als freebees dus je hebt een heerlijk speciaal soortje staan.Dit zullen reuk bommen gaan worden :bier

succes met je kweek

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jonk'O'man, precies op tijd je topic gelezen, fimmen, toppen, je gaat lekker :bier

 

Kom bij je afkijken omdat ik zaden van hetzelfde soortje pas heb gekegen van een medekweker en ook snel ruimte in m'n kast krijg, ga ik lekker met je meedraaien. Heb wel een maand achterstand maar ga gelijk op 11/13 loop ik misschien weer een weekje in.

 

Hoop dat je kweekje de 60gram ruim zal overtreffen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey wietOman,

 

ga je de topstekken seksen of ga je ze niet scroggen? Ik denk dat t wel verstandig is om te scroggen in verband met de opbrengst. Als je netje lekker vol zit dan haal je die 150 gram misschien wel...

 

Verder wens ik je heel veel succes !

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

ik weet nog niet of ik ga scroggen. er zijn 2 nadelen: 1. de temperatuur bij de lamp wordt een stuk hoger, omdat de luchtcirculatie minder is 2. het kost veel tijd en moeite.

 

ook vind ik planten mooier als je ze gewoon hun gang laat gaan, dus ik denk toch echt dat ik niet ga scroggen. ik wil het nog wel een keertje doen, maar dan moet ik zelf even iets van een cooltube maken met een pc fan ofzo en niet zo lui zijn. :bier

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel succes. ik ben ook van plan om een kweekje te beginnen in een soortgelijk hok.

Aangezien ik volgend jaar op kamers ga wou ik eens weten hoe de geur'overlast' meevalt?

ik wil niet dat mijn helekamer mega hard gaat stinken...

 

Binnen kort eens op zoek naar een kast!

 

Veel succes nog en ik blijf je volgen...

 

:bier Smokey Joe

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

sannie, ik ben benieuwd. :D het lijkt mij ook een heel lekker soortje aangezien sage mij erg is bevallen en over s.m.m. hoor ik ook alleen maar goeie berichten. :bier

 

ik ga alleen hier en daar wat knakken (supercroppen) en buigen, om het licht wat efficienter te gebruiken.

 

en smokey joe, met de geur valt het wel mee, maar ik denk dat het in je slaapkamer niet zo lekker is. ik zou toch maar even een filtertje installeren dan.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een filtertje is alle geur weg? en moet je dit dan door het raam naar buiten blazen ( deze mogelijkheid heb ik immers niet).

 

Moest opnieuw een kast bouwen. Zou je dan dezelfde maten gebruiken indien je terug een 150W kweek zou doen?

 

Thankss :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

smokey joe..hier een medestudent die gaat kweken op zn kamer...geur gaat niet leuk zijn maar je kan hier op de growshop voor 20 euro al van die odorsok filters kopen..dit zijn koolstoffilters die ook gewoon je geur eruit halen... daarna hoeft je lucht niet meer door het raam te gaan dus dat scheelt

 

en ze zijn recyclebaar dus...

 

-ontopic-

 

verse verse jonkotje :D

 

kom morgen wel weer even kijken naar je babytjes :specool

 

@kees

 

150 gram betekend 1:1 dus dat lijkt me ietsje voorbarig :bier

 

tog zal een goede 100 gram wel moeten lukken

 

grtz greenthumb

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

smokey joe, de maten voor het kastje vind ik wel prima. ik kweek toch maar 4 planten en het licht van een 150 watt hps komt niet veel verder dan een metertje, schat ik.

 

dr. greenthumbs, ik zie je vanavond en dan draaien we weer een hele dikke, pure orange bud stick! :bier

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...