Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
slappy

Wietforum Shop

Recommended Posts

Ey allemaal,

 

Wilde dit jaar mijn buitenoogst met een cannacutter gaan knippen. Nu zat er al meeldauw op die steeds erger werd dus het had wel haast. Had voor de cannacutter 1350 gespaard en betaald op 8 oktober. Levering binnen 2/3 dagen. Prima dacht ik. mooi op tijd.

 

Dus niet. Zijn nu ruim een maand verder en mijn twee planten die ik had, staan te rotten in mijn tuin, niks meer van over. Oke niet het probleem van de shop, had het ook met de hand kunnen knippen. Maar nadat ze niet konden leveren beloofden ze dat het de volgende week binnen zou zijn. Kreeg zelfs netjes een telefoontje met excuses. Ik dacht ach dat weekje maakt ook niet meer uit.

 

Nadat die week voorbij was weer hetzelfde verhaal. Mijn weedje kon nog ff maar er bleef wel steeds minder over om te knippen. Om een lang verhaal kort te maken; na een stuk of 6 keer beloofd te zijn dat ie toch echt binnen een paar dagen binnen zou zijn ben ik mijn vertrouwen verloren. Mijn oogst ook trouwens. Had meerdere keren voorgesteld dat ik em ergens zelf zou afhalen, ondanks dat ik voor levering betaald heb. Niks op gehoord. Zou vandaag geleverd worden. Weer niks.

 

Vind het echt geen porum hoe laks ze omgaan met hun vooraf betalende klant. Zijn nu meer dan een maand verder en mijn geld hebben ze dus ook nog. Voel me niet erg gewaardeerd...

 

Wilde dit eerst zonder het forum te informeren afhandelen maar ze reageren niet op mijn vraag of ik em zelf kan afhalen (Mike had me na de eerste week verteld dat ik em ergens in de buurt in de avonduren af kon halen).

 

Wil erbij zeggen dat ik echt niet moeilijk doe over de levertijden, kennen ze soms ook niks aan doen, maar wel als ik aan het lijntje wordt gehouden en er beloftes worden gebroken. Mischien wil iemand (van de shop) reageren.

 

Slappy

 

med_gallery_6751_1155_68354.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

van die levering okay..ik snap dat je daar pissig over bent...

zoals jij het beschrijft is het ook niet helemaal gelopen zoals het hoort.

 

maar ja je planten..das toch echt je eigen schuld.. DIT gebeurt niet in 2 weken

 

als het dan toch TE erg wordt dan ga je toch knippen!?

 

beetje dom om het zo ver te laten komen vind ik.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet meteen de shop negatief beoordelen als ze even een product niet kunnen leveren, bij een growshop in de buurt kun je ook een cannacutter kopen. Dat is wel net zo makkelijk. Maar goed. Jammer van je planten.

 

Je moet bij de groothandel zijn, die levert niet op tijd aan de growshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet *piep* had je gewoon met de hand moeten knippen, je had het nooit zo ver mogen laten komen :)

 

Helaas is het waarschijnlijk wegens omstandigheden niet gelukt je cutter op tijd te leveren.

 

groeten,

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

@beekaa

 

Zoals je al had kunnen lezen; ik had mijn planten kunnen knippen maar stelde het een paar keer uit omdat ie binnen een paar dagen binnen zou zijn. Daarnaast zijn we geen twee weken verder maar meer dan een MAAND.

 

@keesthemad

 

Zoals je al had kunnen lezen; Wil erbij zeggen dat ik echt niet moeilijk doe over de levertijden, kennen ze soms ook niks aan doen, maar wel als ik aan het lijntje wordt gehouden en er beloftes worden gebroken.

 

@blauwezand

 

Zoals je al had kunnen lezen; Ik wist dat ze moeilijkheden hadden om te leveren. Ze belden hier zelfs over. Daar doe ik ook helemaal niet moeilijk over, wel over het feit dat ik aan het lijntje wordt gehouden.

 

Ik veroordeel de shop niet, ik vertel alleen mijn verhaal. Ik heb het behoorlijk netjes, zonder te bashen, verteld niet? Daarnaast is mijn geld allang overgemaakt dus kan ik niet ergens anders terecht om er een te kopen. Heb niet nog ergens 1350 liggen.

 

slappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Ik ben het er mee eens dat deze planten met de hand geknipt hadden moeten worden, maar daar gaat dit stuk natuurlijk niet alleen over.

 

Helaas gaat het verhaal ook niet op dat je dan maar even bij een cs in de buurt zo'n apperaat moet kopen.

Ja moet maar net even zoveel hebben liggen aan geld want bij de gs moet je vooruit betalen.

Ik heb helaas moet ik zeggen ook al 2 van de 3 bestellingen gehad die niet lekker liepen gelukkig is dit voor mij wel netjes opgelost maar toch.

 

Uiteindelijk gaat het over afspraken die gemaakt worden en dat mensen er vanuit gaan dat deze nagekomen worden, als dit zonder bericht niet gebeurd raak je erg teleurgesteld in een leverancier. De gene die iets besteld bij een online gs heeft eigelijk niets met de leverancier van de gs te maken. zijn of haar leverancier IS de gs en daar maak je ook afspraken mee.

 

Ik ben om deze reden gestopt met kopen bij de oude leafman en op dit moment ook weer bij het WF shop omdat ondanks dat het wel netjes opgelost word zit je er wel op te wachten of zelfs een aantal dagen voor binnen zit.

 

Dit kan voorkomen worden als de gs op het moment dat ze doorhebben dat iets niet op de afgesproken dag geleverd kan worden uit zichzelf contact opnemen met de klant.

 

Op dit moment weer bij de nieuwe leafman besteld en alles zonder problemen snel alles geleverd en dat is wat uiteindelijk toch doorslag gevend is voor mij.

 

Groetjes Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

ééntje huren misschien? Of is dat niet mogelijk in je omgeving...

Dat je het een week uitsteld om te knippen ok, maar toch geen MAAND :) Dat is idd je eigen fout..

De planten even omhakken en omhoog hangen was ook geen optie?

 

Jammer dat men je niet volledig op de hoogte houd, maar growshops hebben vele klanten & nog meer zaken te regelen, als je liever niet afhankelijk bent van levertijden en dergelijke dan moet je niet online kopen..ga naar een growshop en dan heb je het direct. Dat is de harde realiteit, ik heb zelf al meerdere malen zulke zaken voorgehad met verschillende online growshops..toch blijf ik er kopen, enkel vr dringende zaken rij ik even met de wagen :)

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben het er mee eens dat deze planten met de hand geknipt hadden moeten worden, maar daar gaat dit stuk natuurlijk niet alleen over.

 

Helaas gaat het verhaal ook niet op dat je dan maar even bij een cs in de buurt zo'n apperaat moet kopen.

Ja moet maar net even zoveel hebben liggen aan geld want bij de gs moet je vooruit betalen.

 

Uiteindelijk gaat het over afspraken die gemaakt worden en dat mensen er vanuit gaan dat deze nagekomen worden, als dit zonder bericht niet gebeurd raak je erg teleurgesteld in een leverancier.

 

En dat is precies mijn punt. Mijn planten heb ik zelf verneukt das wel duidelijk. En overigens heb ik wel vaker bericht gekregen maar dat komen ze elke keer niet na.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien werd de shop ook aan het lijntje gehouden? En kwam de groothandel zijn beloftes niet na?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik neem aan dat je dit ook naar de wietforum shop hebt gestuurd vooraf, of dit in ieder geval wel met ze besproken hebt?

 

tja, klote dan. Laten we even de reactie van de wietforum shop afwachten. Kom er eens in stijlloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan misschien ook je geld terug vragen in plaats van er over te zeiken.

Trouwens als je weet dat het je eigen dikke schuld is dat jouw dames omzeep zijn, dan moet je er ook geen foto van plaatsen.

Waar is de goeie ouwe tijd:"Zelf knippen tot je er blaren aan over houd"

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik neem aan dat je dit ook naar de wietforum shop hebt gestuurd vooraf, of dit in ieder geval wel met ze besproken hebt?

 

Ik had ze een mail gestuurd met deze link. Mijn letterlijke tekst:

 

Weer niks gekregen.

 

omdat ik het beu ben heb ik een thread geopend. mischien wil je reageren.

http://www.wietforum.nl/Wietforum-Shop-t33763.html

 

Ik hoop morgen of overmorgen mijn pakket binnen te krijgen, of op zijn minst

een briefje in de bus (want waarschijnlijk niet op het adres) waar ik em af

kan halen.Wanneer dit netjes afgehandeld is zal ik dat natuurlijk ook op de

site zetten, ik ga daar ook vanuit.

 

 

@wietjes

Ja ik weet het. Mijn schuld dat de dames vergald zijn. Dat heb ik al in mijn eerste post en de rest van mijn posts al toe gegeven. Als ik de indruk wek dat ik de shop hiervoor de schuld geef; mijn oprechte excuses. Oke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even hierop reageren...

 

De cannacutters zijn ontzettend moeilijk leverbaar geweest. Er is nu weer een volledige container op voorraad bij de leverancier maar tot op vorige week kon ik (en andere shops) er niet aankomen. In totaal stonden er 3 stuks in backorder. En geloof mij, ik heb er meerdere leveranciers voor opgebeld, als ik eraan kon komen dan had hij hem allang gehad en ik had zelfs met minder marge (winst) genoegen genomen.

 

Het probleem van de levertijden is vrij simpel, Cannacutter zelf :), de exacte reden waarom de spullen 3/4 weken later zijn aangekomen zijn mij echt onbekend. Er is mij keer op keer beloofd dat deze zou komen en op het moment dat hij niet kwam zijn de klanten ook ingelicht, en geloof mij hierop terug komen bij klanten is niet leuk...

 

Over levertermijnen is slappezever meerdere malen op de hoogte gesteld, zowel telefonisch al per email.

Er zijn in totaal meer dan 7 mails verzonden omtrent de problemen naar de klant en er is ook telefonisch contact geweest. Een annulering is altijd mogelijk, zeker als spullen niet leverbaar zijn, ik wil niet op € 1350,- zitten voor een product dat ik op dat moment niet kan leveren, 1 telefoontje en het geld was direct terug geboekt.

 

Van de 3 orders heeft er 1 zijn order zelfs geannuleerd en deze is overgegaan op de tumble trimmer (wel voorradig), simpel weg omdat hij niet kon wachten.

 

Even weg van de mij als "growshop", dit is gewoon verschrikkelijk KUT :) :P, zeker voor slappezever. Dit soort foto's doen gewoon pijn.

 

Over het wachten, dit is een beslissing die je zelf genomen hebt, er is nooit kwade opzet in het spel geweest maar ik kan gewoon niet iets leveren wat ik niet heb, hoe graag ik ook wil...

 

Het ding is uiteindelijk onderweg en zal morgenochtend geleverd worden (is sinds 13-11 onderweg naar je).

Voor de rest van de afhandeling... Ik snap 100% als je geen behoefte heb na het zien van deze foto's, mocht je je geld retour willen laat ik het ding overmorgen weer bij je ophalen en maak ik het volledige bedrag incl verzendkosten weer naar je retour, dit is gewoon lullig, kut, klote enz en zeker niet de opzet maar jammerlijk wel de uitkomst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Stijlloos,

 

Bedankt voor je reactie, netjes om iets van je te laten horen. Ik had al begrepen dat er leverproblemen waren, maar mij werd elke keer verteld dat ie een dag of twee dagen later bij mij zou komen, niet dat de leverancier niet kon leveren. Hiervoor heb ik nog vrije dagen opgenomen om op het leveradres te zijn. Het begon er op te lijken dat de shop gewoon schijt aan me had. Vandaar deze thread.

 

Enniewee, ik hoop dat je met morgen vrijdag bedoeld. Dan kan ik er zijn, mits tot 10.30 uur soggens. Mocht ik er niet zijn, graag een briefje oid hoe het dan te regelen.

 

Alvast bedankt.

 

Slappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat leuk om te zien hoe alles weer goed komt :) Wel jammer van je planten. Het was waarschijnlijk ketting-aan-het-lijntje houden. leverancier-shop-klant.

Wel een goede les voor iedereen. Ga er niet vanuit dat alles op rolletjes loopt. Als het een gewone winkel was geweest was slappezever een keer binnengewandeld en had het probleem van de rot op tafel gekomen. Dan had stijlloos oia wel gezegd: knip voor de zekerheid maar met de schaar, of hier, leen de mijne maar even :) heeft toch nadelen, dat internetshoppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met morgen bedoel ik vandaag, deze is nu in de route en zal vandaag afgeleverd worden.

 

Schijt hebben we sowieso niet aan klanten, mails worden dagelijks beantwoord en elke dag tot minimaal 13.00 / 14.00 zit er iemand aan de telefoon. Als ik er zelf ben is dit tot minimaal 18.00.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben het helemaal met whitetooth eens!

 

de mogelijkheid dat het mis KAN gaan is er altijd!

vooral met online shops!

 

vooral als de leverancier dan ook niet meewerkt..

want zo cannacutter is niet iets wat je 50 per maand verkoopt dus zullen er ook wel niet veel op voorraad hebben gelegen.

ook kan ik me voorstellen dat ze in het najaar als zoete broodjes gaan want dan is de meeste outdoor/guerilla klaar.

 

Nou ik zal voor je bidden dattie vandaag netjes op tijd aankomt en dat je thuisbent.. en anders moe je ff naar het postkantoor met je briefie wat in d e bus lag

 

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Stijlloos,

 

Anders dan je naam zou vermoeden :D Vind ik dit een keurige en begrijpelijke reaktie.

Dit is dan ook wel zoals ik van de shop gewend ben in mijn geval is het ook elke keer keurig opgelost.

Daar komt nog eens bij dat het altijd fijn is om beide kanten te horen vind ik.

 

Ik hoop voor slappezever dat ook hij hier tevreden mee is en dat hij de cannacutter gewoon voor de volgende draai aan neemt.

 

Dus cyber vrienden laten we eens een goeie :) opsteken op de afloop :) :P

 

Groetjes Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Kom net thuis, pakketje bij de buren! Hiephiephoera hij is binnen!

 

Nou mensen, ik snap nu ik de post van stijlloos lees ook beter waar het misverstand nou zat.

Elke keer dat ik een mail kreeg dat ie morgen of overmorgen zou komen bedoelde de shop bij zichzelf. En niet bij mij. Ik was elke keer in de veronderstelling dat ie op mijn leveradres binnen een paar dagen zou zijn.... vandaar dat ik ook voor jan *:)* thuis zat te wachten....

 

Enniewee. In dit geval kan ik de shop dus niks verwijten, sterker nog, ze hebben altijd snel gereageerd en het dus prima afgehandeld. Stijlloos bedankt voor dit verhelderende threadje, mijn vertrouwen is weer terug. :)

 

Slappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...