robdh 1 Posted April 12, 2008 Afgelopen donderdag bij Growshopnl een 250w HPI lamp besteld en direct betaald. Donderdagavond mail gehad dat de bestelling vrijdag verwerkt zou worden en gisteren (zaterdag) had ik m in huis. Snelle gasten daar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
b007 0 Posted April 18, 2008 Ik wil niemand op zijn tenen trappen met deze post, maar het kan altijd gebeuren dat er wel ergens iets fout gaat, ongeacht de shop.. Persoonlijke ervaring met WF-shop is helaas niet rozengeur en manenschijn in mijn geval, vandaag nog eens een mail gestuurd: Hallo, Voor de zoveelste keer; Op 22feb heb ik spullen besteld bij jullie voor een bedrag van 103 euro + nog 15 euro verzend kosten. De spullen zijn 2 van de 3 keer aangeboden door DPD en toen in retour gegaan omdat er wellicht een beschadiging aan het pakket zou zijn opgetreden. Op extranet van DPD staat dat jullie het pakket op 03-04-08 aan W**2 RETOUR is geleverd postcode **** B####l en R*****s (pakketnummer 0**1 7**3 9****00) Omdat om persoonlijke redenen te lang gaat duren(zo'n 2 maanden), heb ik spullen bij een plaatselijke winkel gehaald, en heb u daarom 2 weken geleden verzocht de besteling te annuleren en mijn geld terug over te maken. U heeft mij beloofd dat dat prima was. De bestelling is geannuleerd, en dat jullie het verder met DPD zouden afhandelen en mijn geld zouden terug overmaken. Ik heb mijn geld nog niet terug(2 weken later), en begin onderhand pissig te worden over het feit dat ik jullie moet blijven bellen of mailen. Ik hoop dat u alsnog z.s.m. mijn geld terug overboekt. (Dit is tevens de eerste en laatste keer geweest dat ik iets bij jullie bestel, want dit werkt dus echt niet.) MvG **** ******* Zo kan het dus ook gaan, Wellicht licht de fout trouwens niet bij WF-shop, maar bij DPD. Ook moet ik zeggen dat men altijd netjes te woord staat bij WF-shop klantenservice, jammer dat het zo gelopen is in mijn geval. greets b007 Quote Share this post Link to post Share on other sites
2fast 0 Posted April 20, 2008 Hmm ja ik heb ook slechte ervaringen met WF-shop; mede dankzij de DPD. Buiten dat WF-shop zelf eens moet gaan nadenken over hoe ze iets verpakken, nu wordt er bij de DPD ook niet zachtjes mee omgegaan heb ik het idee. Ik heb mn laaste bestelling er iig gedaan; de softbox kwam binnen slecht ingepakt in een wazige zwarte vuilniszak en de DPD was er ook flink mee aan het schuiven geweest. Resultaat: een softbox waar alle hoeken afgebroken zijn, met 1 hele vieze zijkant omdat door het schuiven het plastic eraf was gesleten en de bedrading was zo erg beschadigd dat ik die heb kunnen vervangen. Ook kweektenten sturen ze gewoon in orginele verpakking naar je toe; ik woon in een wijk met veel hoogbouw en moest dat pakket meeslepen door de flat.. hier nog een picca voor de sfeer Quote Share this post Link to post Share on other sites
trash 0 Posted April 20, 2008 Gewoon niet meer online kopen ,in de gs zie je wat je koopt en heb je ook een aanspreekpunt en geen gemail en gebel over en weer. Het enige is misschien dat ze controleren juist op het moment dat jij er bent, maar als je een doos met reclame aangeboden krijgt per post van 1 of ander merk wat met wiet temaken heeft vraag ik mij af wat riskanter is. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomas 2 Posted April 20, 2008 Hmm ja ik heb ook slechte ervaringen met WF-shop; mede dankzij de DPD.Buiten dat WF-shop zelf eens moet gaan nadenken over hoe ze iets verpakken, nu wordt er bij de DPD ook niet zachtjes mee omgegaan heb ik het idee. Ik heb mn laaste bestelling er iig gedaan; de softbox kwam binnen slecht ingepakt in een wazige zwarte vuilniszak en de DPD was er ook flink mee aan het schuiven geweest. Resultaat: een softbox waar alle hoeken afgebroken zijn, met 1 hele vieze zijkant omdat door het schuiven het plastic eraf was gesleten en de bedrading was zo erg beschadigd dat ik die heb kunnen vervangen. Ook kweektenten sturen ze gewoon in orginele verpakking naar je toe; ik woon in een wijk met veel hoogbouw en moest dat pakket meeslepen door de flat.. hier nog een picca voor de sfeer Wat een treurnis. Een fatsoenlijke webshop moet er gewoon voor zorgen dat alles netjes verpakt wordt en in goede staat bij de klant aankomt. Dat valt onder hun werk en verantwoordelijkheid, daar betaal je toch voor..? Ik heb ook geen positieve ervaringen bij de WF shop, en na het lezen van dergelijke klachten bedenk ik me wel twee keer voordat ik er nog eens iets zal bestellen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
turtle power 2 Posted April 20, 2008 Zulke krengen moet je goed verpakken, kweet niet hoeveel kub die is. Maar spullen boven de 30kg moet je niet gaan verzenden en lokaal kopen. Als het zwaarder is dan één mens kan opheffen dan wordt er soms harder mee opgetreden. In ieder geval alles moet potdicht stevig verpakt zijn en dat kost geld. Gewoon een doos om zulk groot kreng te verzenden kost je 10 euro omdat je driedubbelwandig stevig karton nodig hebt. Goed verpakken bespaart je veel kopzorgen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IreZumi1 7 Posted December 8, 2009 Heb pas weer eens een aantal spullen bestelt en ben daar dik tevreden over, ik dacht ik meld het even in me eigen topic Bestelde voorheen bij gsnoord. Maar bestel tegenwoordig bij www.growdiscounter.nl Goedkoop en snel geleverd En alles hier compleet integenstelling tot vele andere shops Gr Irezumi Quote Share this post Link to post Share on other sites
IreZumi1 7 Posted December 24, 2009 Vorige week Maandag spullen besteld bij eu.growshop.eu om te proberen Wacht nu nog steeds op me spullen Quote Share this post Link to post Share on other sites
dennissie 0 Posted December 29, 2009 Heeft er iemand ervaring met deze growshop? http://www.123growshop.nl Zo te zien is alles daar een stuk goedkoper..Voeding ook effe sjekke scheelt zeker 20% Quote Share this post Link to post Share on other sites
angel777 1 Posted December 29, 2009 Vorige week Maandag spullen besteld bij eu.growshop.eu om te proberenWacht nu nog steeds op me spullen gewoon ff bellen misschien iets misgegaan kan altijd ben er 'n maand geleden op bezoek geweest en lijken me eerlijke mensen grtz angel777 Quote Share this post Link to post Share on other sites
choppa 0 Posted February 5, 2010 pff denk je eindelijk je pakketje binnen te hebben..na meer als een week zit er een kromme spiegelkap in ( aan meerdere kanten gebogen) een fitting waar de 70w lamp met doosje en al inpast.. en geen kabels.. nou lekker die growshop.eu Quote Share this post Link to post Share on other sites
HS LWD 0 Posted February 5, 2010 @choppa heb je er heen gebeld? waar kom je vandaan? was het pakje verzekerd ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Poldergrower 1,660 Posted February 5, 2010 Ervaring met - Sanniesshop = NL, snel, discreet en hele goede service! - Bio-Sannie = NL, snel, discreet en hele goede service! - Azarius = NL, iets minder snel, wel alles netjes geleverd. - Conrad = NL, snel, discreet en goede service - Blumat = NL, snel, discreet en goede service - Head & Nature = DE, max een week wachten op product, discreet, goed verpakt, internationaal. Tot nu toe alleen ++ ervaringen. Ook op het gebied van andere online shops. Misschien omdat we meteen betalen? Greetz, Poldergrower Quote Share this post Link to post Share on other sites
choppa 0 Posted February 6, 2010 @HS ja ik heb er heen gebelt 2x zelfs.. 1e keer was voor de kromme kap zijde ze ja moet je maar beetje recht buigen want dit konden ze niet voorkomen met verzending zij die.. en daarna omdat ik de verkeerde fitting enzo gewoon had.. (ik woon een eind weg van tilburg) ik kijk nog wel eventjes hoe ik dit ga oplossen Quote Share this post Link to post Share on other sites
HS LWD 0 Posted February 6, 2010 ja als die gene van de post het pakketje onder in legt en 100 kilo er boven op legt is het logisch misschien moet je gewoon bij een growshop in de buurt kijken Quote Share this post Link to post Share on other sites
agent orange 720 Posted February 6, 2010 K heb nu ook al een paar aardige bestellingen gedaan bij growshop eu maar eigenlijk niets te klagen. normale leveringstijd en goeie service. 1 keer had de advertentie op de site verkeerd gestaan dus werdt verkeerd geleverd ff gebeld met ze. daarna was de advertentie gelijk veranderd maar heb gewoon mn apparatuur gekregen die stond vermeld in de verkeerde adv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
christiaan 2 Posted February 6, 2010 WWW.MYGROWSHOP.NL Die vent die snapt het niet helemaal. Duurt heel lang, vraag je hoe het zit, is het niet op voorraad. Vervolgens word het besteld, nou ja zegt men dan. Dan blijkt het dat het niet besteld is want het is te duur inkoop ofzoiets . Mijn root riots waren ook niet meer te krijgen en kreeg geld terug, was maar 5 of 6 E ofziets, maar nooit terug gehad. Ga er ook niet achteraan want volgens mij is die VENT GEWOON ZO DOM ALS HET ACHTEREIND VAN EEN VARKEN. Wat een ongelooflijke dildo was dat zeg. Ik weet vrijwel zeker dat er meerdere mensen zijn die deze shop sterk afraden. MYGROWSHOP. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IreZumi1 7 Posted February 6, 2010 Bestel gewoon je spulletjes bij www.growdiscounter.nl Quote Share this post Link to post Share on other sites
riesje1965 22 Posted February 6, 2010 Òf growcenter noord........3 x besteld 3x binnen 3 dagen mijn spullen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IreZumi1 7 Posted February 6, 2010 Die is duurder Quote Share this post Link to post Share on other sites
Toby 0 Posted February 7, 2010 www.growshoponline.nu is mijn favoriet. binnen 1 a 3 dagen altijd in de bus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sex' n Combi 5 Posted February 7, 2010 growshoponline.nu Is voor mij de beste tot nu toe... altijd heel snelle reacties... En is altijd een goede service geweest... Quote Share this post Link to post Share on other sites
11literpot 0 Posted February 7, 2010 ik ga altijd gewoon ouderwets naar de crowshop toe mzzl,s 11ltrp Quote Share this post Link to post Share on other sites
choppa 0 Posted February 8, 2010 Zo mijn memingen over growshop.eu zijn gekeerd nadat ik een bestelling kreeg met kapotte/kromme dingen waar ook nog eens de foute dinge bij zaten.. heb ik vandaag een nieuw pakketje ontvangen.. dit x helemaal top zelfs de lamp kap was recht (wat hun zijde dat haast onmogelijk was) ik heb het oude pakketje nog niet eens retour gezonden en heb me nieuwe al binnen helemaal top dus gelukkig ben ik ook een eerlijke jonge en zal hun pakketje gewoon terug sturen alsnog.. Growshop.eu is dus toch wel goed Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rastaplant 0 Posted April 8, 2010 Ik heb niets dan lof voor growshop.nl. Snel, efficiënt en snelle antwoorden via mail, de max! Quote Share this post Link to post Share on other sites