Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

IreZumi1

Discussie Topic Voor Online Shops.

Recommended Posts

Afgelopen donderdag bij Growshopnl een 250w HPI lamp besteld en direct betaald. Donderdagavond mail gehad dat de bestelling vrijdag verwerkt zou worden en gisteren (zaterdag) had ik m in huis. Snelle gasten daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil niemand op zijn tenen trappen met deze post, maar het kan altijd gebeuren dat er wel ergens iets fout gaat, ongeacht de shop..

 

Persoonlijke ervaring met WF-shop is helaas niet rozengeur en manenschijn in mijn geval, vandaag nog eens een mail gestuurd:

 

 

 

 

 

 

Hallo,

 

Voor de zoveelste keer;

 

Op 22feb heb ik spullen besteld bij jullie voor een bedrag van 103 euro + nog 15 euro verzend kosten.

 

De spullen zijn 2 van de 3 keer aangeboden door DPD en toen in retour gegaan omdat er wellicht een beschadiging aan het pakket zou zijn opgetreden.

 

Op extranet van DPD staat dat jullie het pakket op 03-04-08 aan W**2 RETOUR is geleverd postcode **** B####l en R*****s (pakketnummer 0**1 7**3 9****00)

 

Omdat om persoonlijke redenen te lang gaat duren(zo'n 2 maanden), heb ik spullen bij een plaatselijke winkel gehaald, en heb u daarom 2 weken geleden verzocht de besteling te annuleren en mijn geld terug over te maken.

 

U heeft mij beloofd dat dat prima was. De bestelling is geannuleerd, en dat jullie het verder met DPD zouden afhandelen en mijn geld zouden terug overmaken.

 

Ik heb mijn geld nog niet terug(2 weken later), en begin onderhand pissig te worden over het feit dat ik jullie moet blijven bellen of mailen.

 

Ik hoop dat u alsnog z.s.m. mijn geld terug overboekt.

 

(Dit is tevens de eerste en laatste keer geweest dat ik iets bij jullie bestel, want dit werkt dus echt niet.)

 

 

MvG **** *******

 

 

 

 

 

 

 

Zo kan het dus ook gaan,

 

Wellicht licht de fout trouwens niet bij WF-shop, maar bij DPD. Ook moet ik zeggen dat men altijd netjes te woord staat bij WF-shop klantenservice, jammer dat het zo gelopen is in mijn geval.

 

greets b007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm ja ik heb ook slechte ervaringen met WF-shop; mede dankzij de DPD.

Buiten dat WF-shop zelf eens moet gaan nadenken over hoe ze iets verpakken, nu wordt er bij de DPD ook niet zachtjes mee omgegaan heb ik het idee.

Ik heb mn laaste bestelling er iig gedaan; de softbox kwam binnen slecht ingepakt in een wazige zwarte vuilniszak en de DPD was er ook flink mee aan het schuiven geweest. Resultaat: een softbox waar alle hoeken afgebroken zijn, met 1 hele vieze zijkant omdat door het schuiven het plastic eraf was gesleten en de bedrading was zo erg beschadigd dat ik die heb kunnen vervangen.

Ook kweektenten sturen ze gewoon in orginele verpakking naar je toe; ik woon in een wijk met veel hoogbouw en moest dat pakket meeslepen door de flat..

 

hier nog een picca voor de sfeer ;)

 

dsc05158kk3.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon niet meer online kopen ,in de gs zie je wat je koopt en heb je ook een aanspreekpunt en geen gemail en gebel over en weer.

 

Het enige is misschien dat ze controleren juist op het moment dat jij er bent, maar als je een doos met reclame aangeboden krijgt per post van 1 of ander merk wat met wiet temaken heeft vraag ik mij af wat riskanter is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm ja ik heb ook slechte ervaringen met WF-shop; mede dankzij de DPD.

Buiten dat WF-shop zelf eens moet gaan nadenken over hoe ze iets verpakken, nu wordt er bij de DPD ook niet zachtjes mee omgegaan heb ik het idee.

Ik heb mn laaste bestelling er iig gedaan; de softbox kwam binnen slecht ingepakt in een wazige zwarte vuilniszak en de DPD was er ook flink mee aan het schuiven geweest. Resultaat: een softbox waar alle hoeken afgebroken zijn, met 1 hele vieze zijkant omdat door het schuiven het plastic eraf was gesleten en de bedrading was zo erg beschadigd dat ik die heb kunnen vervangen.

Ook kweektenten sturen ze gewoon in orginele verpakking naar je toe; ik woon in een wijk met veel hoogbouw en moest dat pakket meeslepen door de flat..

 

hier nog een picca voor de sfeer ;)

 

dsc05158kk3.th.jpg

 

Wat een treurnis.

 

Een fatsoenlijke webshop moet er gewoon voor zorgen dat alles netjes verpakt wordt en in goede staat bij de klant aankomt. Dat valt onder hun werk en verantwoordelijkheid, daar betaal je toch voor..?

 

Ik heb ook geen positieve ervaringen bij de WF shop, en na het lezen van dergelijke klachten bedenk ik me wel twee keer voordat ik er nog eens iets zal bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zulke krengen moet je goed verpakken, kweet niet hoeveel kub die is. Maar spullen boven de 30kg moet je niet gaan verzenden en lokaal kopen. Als het zwaarder is dan één mens kan opheffen dan wordt er soms harder mee opgetreden.

In ieder geval alles moet potdicht stevig verpakt zijn en dat kost geld. Gewoon een doos om zulk groot kreng te verzenden kost je 10 euro omdat je driedubbelwandig stevig karton nodig hebt. Goed verpakken bespaart je veel kopzorgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb pas weer eens een aantal spullen bestelt en ben daar dik tevreden over, ik dacht ik meld het even in me eigen topic :lol: Bestelde voorheen bij gsnoord.

 

Maar bestel tegenwoordig bij www.growdiscounter.nl

Goedkoop en snel geleverd :verrygood En alles hier compleet integenstelling tot vele andere shops :lol:

 

Gr Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige week Maandag spullen besteld bij eu.growshop.eu om te proberen

Wacht nu nog steeds op me spullen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vorige week Maandag spullen besteld bij eu.growshop.eu om te proberen

Wacht nu nog steeds op me spullen :D

 

gewoon ff bellen

misschien iets misgegaan

kan altijd

ben er 'n maand geleden op bezoek geweest en lijken me eerlijke mensen

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff denk je eindelijk je pakketje binnen te hebben..na meer als een week

zit er een kromme spiegelkap in ( aan meerdere kanten gebogen)

een fitting waar de 70w lamp met doosje en al inpast..

en geen kabels..

 

nou lekker die growshop.eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@choppa

 

heb je er heen gebeld?

waar kom je vandaan?

was het pakje verzekerd ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ervaring met

 

- Sanniesshop = NL, snel, discreet en hele goede service!

- Bio-Sannie = NL, snel, discreet en hele goede service!

- Azarius = NL, iets minder snel, wel alles netjes geleverd.

- Conrad = NL, snel, discreet en goede service

- Blumat = NL, snel, discreet en goede service

- Head & Nature = DE, max een week wachten op product, discreet, goed verpakt, internationaal.

 

Tot nu toe alleen ++ ervaringen.

Ook op het gebied van andere online shops.

Misschien omdat we meteen betalen?

 

Greetz,

 

Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HS

 

ja ik heb er heen gebelt 2x zelfs.. 1e keer was voor de kromme kap zijde ze ja moet je maar beetje recht buigen want dit konden ze niet voorkomen met verzending zij die.. en daarna omdat ik de verkeerde fitting enzo gewoon had..

(ik woon een eind weg van tilburg)

 

ik kijk nog wel eventjes hoe ik dit ga oplossen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als die gene van de post het pakketje onder in legt en 100 kilo er boven op legt is het logisch misschien moet je gewoon bij een growshop in de buurt kijken :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

K heb nu ook al een paar aardige bestellingen gedaan bij growshop eu maar eigenlijk niets te klagen.

normale leveringstijd en goeie service.

 

1 keer had de advertentie op de site verkeerd gestaan dus werdt verkeerd geleverd ff gebeld met ze.

daarna was de advertentie gelijk veranderd maar heb gewoon mn apparatuur gekregen die stond vermeld in

de verkeerde adv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WWW.MYGROWSHOP.NL Die vent die snapt het niet helemaal.

Duurt heel lang, vraag je hoe het zit, is het niet op voorraad.

Vervolgens word het besteld, nou ja zegt men dan.

Dan blijkt het dat het niet besteld is want het is te duur inkoop ofzoiets :rolleyes: .

Mijn root riots waren ook niet meer te krijgen en kreeg geld terug, was maar 5 of 6 E ofziets, maar nooit terug gehad.

Ga er ook niet achteraan want volgens mij is die VENT GEWOON ZO DOM ALS HET ACHTEREIND VAN EEN VARKEN.

 

Wat een ongelooflijke dildo was dat zeg.

 

Ik weet vrijwel zeker dat er meerdere mensen zijn die deze shop sterk afraden.

 

MYGROWSHOP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Òf growcenter noord........3 x besteld 3x binnen 3 dagen mijn spullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.growshoponline.nu is mijn favoriet. binnen 1 a 3 dagen altijd in de bus

Share this post


Link to post
Share on other sites

growshoponline.nu

 

Is voor mij de beste tot nu toe... altijd heel snelle reacties... En is altijd een goede service geweest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga altijd gewoon ouderwets naar de crowshop toe :wave:

 

 

 

 

 

 

mzzl,s 11ltrp :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo

mijn memingen over growshop.eu zijn gekeerd

nadat ik een bestelling kreeg met kapotte/kromme dingen waar ook nog eens de foute dinge bij zaten..

heb ik vandaag een nieuw pakketje ontvangen..

 

dit x helemaal top zelfs de lamp kap was recht (wat hun zijde dat haast onmogelijk was)

ik heb het oude pakketje nog niet eens retour gezonden en heb me nieuwe al binnen helemaal top dus :wacko:

gelukkig ben ik ook een eerlijke jonge en zal hun pakketje gewoon terug sturen alsnog..

 

Growshop.eu is dus toch wel goed :o

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niets dan lof voor growshop.nl.

Snel, efficiënt en snelle antwoorden via mail, de max!

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...