Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

IreZumi1

Discussie Topic Voor Online Shops.

Recommended Posts

maarja als je in je 1e post zoiets schrijft weten we natuurlijk nooit of je een medewerker van growshop.nl bent of een toevallige kwekert die toevallig als 1e in dit topic post.

 

ik vergelijk online de prijzen tussen verschillende growshops en bel ze daarna op, of ga langs om over korting te praten. daarnaast heb ik niet graag dat er betalingsverkeer tussen mij en een growshop is, tenzij contant. en het thuis afleveren zie ik ook niet echt zitten. je kunt natuurlijk altijd een vriend z'n adres opgeven, maar het blijft toch oppassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DESJOP.NL en SANNIE beide superservice

Share this post


Link to post
Share on other sites

enkel ben ik wel op een rare manier behandeld geweest bij sannie....

 

ik doe een bestelling van zaden en voeding.... ik betaal 23 euro verzendkosten....

 

Normaal is er een track'n trace voor dat bedrag....

 

Nu kreeg ik die niet, en stuurde een mail, met mijn vraag.....

 

Blijkbaar had knutsel een andere verzendoptie gekozen die overigens veel goedkoper was en niet met track'n trace....

 

Nu stuurde Sannie mij een mail om te vragen of ik tevreden was met 10 euro recuperatie voor de volgende keer.... (nadat ik hem daarop aansprak, 2e mail)

 

Maar het verschil met verzenden zonder track'n trace is groter dan 10 euro....

 

Dan reizen er 2 vragen op in mijn hoofd: waarom biedt sannie vanaf een bepaald bedrag enken de 23 euro optie aan, terwijl hij het duidelijk goedkoper kan versturen.... (het pakket is ook toegekomen hoor, wat later, maar geen probleem)

 

en waarom wilt hij dan maar 10 euro compenseren, terwijl het verschil iets groter is (wil niet pietleutig doen, ma juist is juist)

-----------

Voor de rest was alles wel ok, maar ik had dit liever anders gezien....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakketten gaan meestal per gewicht.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
enkel ben ik wel op een rare manier behandeld geweest bij sannie....

 

ik doe een bestelling van zaden en voeding.... ik betaal 23 euro verzendkosten....

 

Normaal is er een track'n trace voor dat bedrag....

 

Nu kreeg ik die niet, en stuurde een mail, met mijn vraag.....

 

Blijkbaar had knutsel een andere verzendoptie gekozen die overigens veel goedkoper was en niet met track'n trace....

 

Nu stuurde Sannie mij een mail om te vragen of ik tevreden was met 10 euro recuperatie voor de volgende keer.... (nadat ik hem daarop aansprak, 2e mail)

 

Maar het verschil met verzenden zonder track'n trace is groter dan 10 euro....

 

Dan reizen er 2 vragen op in mijn hoofd: waarom biedt sannie vanaf een bepaald bedrag enken de 23 euro optie aan, terwijl hij het duidelijk goedkoper kan versturen.... (het pakket is ook toegekomen hoor, wat later, maar geen probleem)

 

en waarom wilt hij dan maar 10 euro compenseren, terwijl het verschil iets groter is (wil niet pietleutig doen, ma juist is juist)

-----------

Voor de rest was alles wel ok, maar ik had dit liever anders gezien....

 

 

Jezus wat ben jij een mierenneukert.

 

Denk niet dat elke shop bezig is om jou 2euro te besparen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

van de 10 NYCD's kwamen er bij mij maar 4 uit , en pal drnaast lagen 7 LR#2 van iemand anders zelfde manier kiemen alles komt uit.....

mail gestuurd naar Sannie en nog geen reactie terug.......

Beetje balen he......

Share this post


Link to post
Share on other sites

van die 2 euro is niet zo erg... dat heb ik niet gezegd....

 

maar ik heb een eerste mail gestuurt met de vraag voor het track'n trace nummer...

 

dan antwoorde hij me, en legde uit dat het wel ging toekomen , maar dat knutsel zicht vergiste ( niet erg, iedereen kan zich vergissen)

 

daarop stuurde ik een mail terug, met de vraag hoeveel die verzendkosten dan waren.... waarop hij antwoorde dat ik bij de volgende bestelling 10 euro mocht bij bestellen....

 

ik had liever gezien dat hij dat uit eigen beweging deed, dat is alles...

 

ik heb trouwens niemand met de vinger gewezen, ik zei wat gebeurd was.... zie de topic titel "Discussie voor Online Shops"

 

bedankt ert voor je leuke uitlaat :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat om het principe vind ik....ook al gaat het maar om 2 euro!

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van elk pakket via TNT verzonden is een track & trace nummer beschikbaar, het is namelijk de verzendcode plus je postcode waardoor je op tracktrace.nl kunt kijken.

 

Van een brievenbus pakket (niet aangetekend is geen code beschikbaar)

 

CannaBisschop

 

ps, er zijn altijd personen die denken goedkoper uit te zijn door bij een onbekende shop te bestellen, het scheelt inderdaad een paar euro.

Echter al je tijd erachter aan te zitten kost ook wat als er weer ellende is.

 

Bestel gewoon bij een bewezen shop, al is hij iets duurder.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds ik bij www.growdiscounter.nl bestel heb ik nooit meer problemen :spliff:

Soms bestelde ik bij growcenternoord of leafman, maar die zijn toch een stuk duurder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren bestelling gedaan bij growshop.eu maar de Ideal betaling mislukte.

Kwam erachter dat ik at vergeten was te bestellen en dat alsnog besteld en toen lukte Ideal wel.

 

vanochtend ff gebeld met ze over combineren vd bestellingen en gevraagd of alles op voorraad was: 1 ding ontbrak maar dat werd meteen ff opgehaald bij de groothandel voor me. Alsnog betaling via Ideal kunnen doen, er is me een email met een link gestuurd naar Ideal betalings afhandeling.

 

Goedkoop en goede service daar, ga er vaker bestellen.

 

Sannie: al vaker besteld en nooit geen problemen gehad, wel vaag eventjes dat je via bio-sannie de betaling deed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziehier mijn ervaringen,

 

growshoponline.nu : weltevreden: 4- standen ruck RK 150 LS werkte niet, direct teruggezonden, direct nieuwe gehad.

thumbs up.

sanniesshop: top quality, 100% ontkieming.

exoticgarden: moest even wachten op een magnetische vsa, maar toen ie nageleverd werd zat er gratis zaad bij,

waarvoor dank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil een bestelling doen bij 123growhop.nl

http://www.123growshops.nl

Ze zijn goedkoop, blijkt uit mijn vergelijk met 6 andere growshops.

 

 

Iemand ervaring met ze??

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg netjes een offerte

 

Quote uit mijn mail;

Bedankt voor het aanvragen van deze offerte bij www.123growshop.nl

 

Wie zijn wij? waar zijn wij? wat doen we? Hieronder wat antwoorden om je verder op weg te helpen.

 

Wij zijn een internetbedrijf. Wij werken door heel Nederland en hebben diverse magazijnen en kantoren. Wij leveren aan huis via de TNT of ons eigen 123transport. Grotere bestellingen kun je ook zelf afhalen.

 

Als je een vraag hebt via de mail beantwoord dan deze mail. 123 bekijkt je vraag en de lijst spullen hieronder. We geven binnen enkele uren antwoord.

 

Wil je meer weten over Kweektenten voor in en om het huis dan kun je Zonder afspraak langskomen bij onze opslag en showroom in Schagen, dinsdag t/m zaterdag van 12.00 tot 16.00 De spullen gelijk meenemen is meestal wel mogelijk, de rest wordt nagezonden.

TomTom: De Fok 21 1742PC Schagen

 

Als je niet precies weet welke spullen je nodig hebt voor een wat Groter Systeem dan kun je een afspraak maken voor een technisch advies op maat in Alkmaar. Wat wij op voorraad hebben kun je meteen betalen en meenemen, de rest kun je enkele dagen later ophalen of laten bezorgen. Wij kunnen voor een offerte ook jou kant uit komen, we spreken dan af in een snelweg-restaurant in jouw omgeving. Je kunt dan natuurlijk ook gelijk bestellen en betalen.

Waterairco & CO2. Wij weten er veel van en hebben meerdere merken en modellen op voorraad. Een compleet advies en uitleg over het systeem en de gebruikte ec & ph waarden duurt een uurtje. Maak een Technische afspraak in Alkmaar of langs de weg, maandag, dinsdag, vrijdag tussen 11 en 15 uur.

 

Vragen over prijzen, voorraad, levering, groothandel, openingstijden, adressen, enz:

123 geeft geen kweekadvies, maak een afspraak op ons kantoor als je wilt weten waarom. Informatie van onze leveranciers vind je hier : www.123growshops.nl/produkt-info

 

BEZORGEN: Alles wat wordt bezorgd met TNT of 123transport moet van tevoren worden betaald of aanbetaald. Een TNT rembours is niet mogelijk. Betalen of aanbetalen kan via I-deal of contant op het postkantoor.

 

AFHALEN: Betalen of aanbetalen in Alkmaar kan natuurlijk ook. Je moet dan wel voor minimaal € 500,- bestellen ! Je kunt dan gelijk de spullen meenemen die wij op vooraad hebben. Je moet hiervoor wel een ORDERNUMMER aan ons doorbellen. Ga terug naar 123growshop.nl, maak een bestelling en volg de optie "contant" voor een ordernummer en afhaal adres.

!!! Voor 12 uur besteld = Dezelfde dag afhalen !!!

ordernummer doorbellen en afhalen

 

 

 

Hieronder je offerte. Klik op een artikel om het te bestellen.

123 past de prijslijsten en het assortiment regelmatig aan. Klik op een artikel voor een update.

 

Relaiskast 1x20amp met kachelcontact (4x600watt) 1352

Art. 1352 Relaiskast 1x20amp met kachelcontact (4x600watt) € 85,67 1 X€85,67

 

G-tools Fan control 2x 2,5 amp. Min/max + Underpressure (afz & aanz. Apart.) 2458

Art. 2458 G-tools Fan control 2x 2,5 amp. Min/max + Underpressure (afz & aanz. Apart.) € 84,85 1 X€84,85

 

Carboriginal 160 mm 1000m3 30cm./50cm 1812

Art. 1812 Carboriginal 160 mm 1000m3 30cm./50cm € 152,59 2 X€305,19

 

Softbox met Torin slakhuis 1500m3 1674

Art. 1674 Softbox met Torin slakhuis 1500m3 € 225,53 1 X€225,53

Verwijderingsbijdrage€ 4,80€ 4,80

 

Combiconnect 160mm (10mtr) 2092

Art. 2092 Combiconnect 160mm (10mtr) € 15,04 1 X€15,04

 

Sonoconnect 254mm (10mtr) 2124

Art. 2124 Sonoconnect 254mm (10mtr) € 38,32 1 X€38,32

 

Flens kunststof 160mm 2140

Art. 2140 Flens kunststof 160mm € 2,71 2 X€5,43

 

Flens kunststof 250mm 2144

Art. 2144 Flens kunststof 250mm € 5,14 1 X€5,14

 

Slangklem 060-270mm slang 250 2388

Art. 2388 Slangklem 060-270mm slang 250 € 0,99 7 X€6,91

 

subtotaal: €776,87

KIES hier hoe je je bestelling wilt ontvangen: Afhalen (55.1Kg.): €0,00

incl. 19% BTW: €123,27

 

TOTAAL: €776,87

 

Einde quote

 

Ze kunnen alleen niet helemaal goed tellen ik kom op 772,08

kwam er net achter dat het al eens gevraagt was op het forum, maar toen was er nog niemand met ervaringen

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...;hl=123growshop

Gr Rara

Edited by Rich
Telefoon nummers op verzoek verwijderd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou er nog maar eens goed over nadenken als ik jouw was.

 

Vooral berichtje 12 vd links die je postte geeft reden tot misschien toch maar ergens anders ophalen?

 

Steek je licht eens op bij Hollands Glorie te Lelystad als je toch ineens zoveel gaat kopen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.desjop.nl

 

perfecte service, prijs, en levertijd.

 

al zou die levertijd nog sneller kunnen als ze er een loods achter bouwen voor de opslag, plek zat :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou er nog maar eens goed over nadenken als ik jouw was.

Vooral berichtje 12 vd links die je postte geeft reden tot misschien toch maar ergens anders ophalen?

Thanks voor de waarschuwing

Steek je licht eens op bij Hollands Glorie te Lelystad als je toch ineens zoveel gaat kopen :rofl

Ik heb een offerte bij ze aanfevraagt ben benieuwd, ik laat het hier nog wel even weten

 

 

www.desjop.nl

 

perfecte service, prijs, en levertijd.

Ik vind de prijs wel erg duur, bij https://www.growshoponline.nu/index.php?opt...d=1&lang=nl en http://www.eugrowshop.eu/nl/

zijn de prijzen veel duurder en daar heb ik wel al goede ervaringen.

 

Bedankt jongen

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

de sjop = top :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja kijk, ik kan geen kortingen voor de sjop bepalen, maar als je zoals ik in 1 keer een berg spullen koopt, kan de korting lekker oplopen. ik heb overal offertes laten maken, en zij waren de goedkoopste + ik heb vertrouwen in deze zaak, dat bleek ook wel toen er 1 afzuiger niet helemaal lekker was, kreeg meteen een nieuwe mee, en zo hoort het ook. als ik er geen vertrouwen in had maar ze waren wel het goedkoopste, fietste ik alsnog door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf erbij dat je het best bij www.growdiscounter.nl kan bestellen :P

 

123growshop heb ik niet echt goede ervaringen mee.

 

nr 1 growdiscounter

nr 2 growcenternoord

nr 3 desjop

 

Wat is jullie top 3?

 

Gr Irezumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook al besteld bij 123 growshop netjes alles bezorgt en verpakt

prima verlopen goed materiaal en vooral de prijzen zijn zeer gunstig :P

hier bestel in meestal

1 123 growshop

2 eugrowshop.eu

3 growshoponline.nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Muze en de Tourmelijn in Tilburg hebben ook een aantal lekkere dingen in de aanbieding.

alleen denk ik soms als ik naar buiten loop dat ik er toch teveel voor heb betaald,

maar uiteindelijk als er een joint van heb gerookt, het is het wel waard!

Share this post


Link to post
Share on other sites
nr 1 growdiscounter

nr 2 growcenternoord

nr 3 desjop

 

Wat is jullie top 3?

 

Gr Irezumi

 

Dat is ook mijn top 3

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kweektalent.. het gaat over online growshops

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat is ook mijn top 3

 

Gr Kramer

 

 

Ja toch ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...