Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bobsen^

Nog Laten Bloeien Met Deze Kou ?

Recommended Posts

ik heb nog 2 planten in de tuin staan die nog niet bloeien ik denk dat het komt door een lampje in de tuin maar ik heb er wel al wat toppen af gehaald maar er zitten er nog genoeg op.

wat moet ik doen ze laten rijpen of er nu maar afhalen want de er komen tog geen volle toppen aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plant staat PAS in de bloei en gaat er al vanaf plukken .... :wave: Er zitten er nog genoeg op zeg je de plant bloeit net pas, een top hoort niet klein te zijn(zo begint het), dat vormt zich naar elkaar toe en word groter/. En jij gaat de grotere toppen onderbreken, te vroeg knippen. Door je lamp bloeit die langzamer.. je moet nog veel lezen.. :smoke Zoeken!

 

Een foto zou wel duidelijker zijn. En rijpen dat is 9 weken bloei, en zo te merken ben je dan pas in november klaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej ik heb buiten 2 planten staan en sommige toppen komen nu pas maar er zijn er ook een aantal waavan de haartjes beetje bruin zijn 50 % ong

mijn vraag is toppen helemaal laten rijpen of nu knippen ivm de kou en toprot

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang je geen rot en schimmel hebt kun je ze rustig laten staan. De laatste planten vorig jaar werden geoogst tegen de kerst geloof ik :smoke

 

Suf kom er eens in!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je plant staat PAS in de bloei en gaat er al vanaf plukken .... :wave: Er zitten er nog genoeg op zeg je de plant bloeit net pas, een top hoort niet klein te zijn(zo begint het), dat vormt zich naar elkaar toe en word groter/. En jij gaat de grotere toppen onderbreken, te vroeg knippen. Door je lamp bloeit die langzamer.. je moet nog veel lezen.. :smoke Zoeken!

 

Een foto zou wel duidelijker zijn. En rijpen dat is 9 weken bloei, en zo te merken ben je dan pas in november klaar

 

 

hall ze maar weg voordat enn ander het doet.dat is mij nl ook gebeurd

 

ze doen nu toch niets meer,dus knip ze maar.Bovendien zien er meer rovers op de loer dan je denkt.Ik kan het weten want ik ben alles kwijt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doen niets meer !? Wat is dat voor slecht advies. Je kunt planten als het moet de hele winter laten staan, een klein nachtvorstje overleven ze ook nog wel. Zorg gewoon dat ze droog staan. Het bloeien zal wat langer duren en de kwaliteit iets minder maar de liefde die je er in stopt is veel meer waard voor de kwaliteit.

 

Niet zomaar kappen, enkel als je zeker weet dat het niet anders kan of dat ze gewoon gaar zijn :smoke. Eventueel kun je ook je plant kappen en hem in een vaas zetten voor het raam, dan kan je hem nog afbloeien met een kleinere kans op rot, dit duurt wel langer vanwegen de hoeveelheid licht die ze mislopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze doen nu toch niets meer,

 

:smoke

 

Veel leren over kweken raad ik je aan, een plant die niks meer doet bestaat niet. Of hij zou al dood moeten zijn. Leer hoe te quoten aub. Ik heb 4 van de 5 geknipt, er staat nog altijd 1. Wat voor weer het is. De top dikt nog altijd aan, en thc word meer. Dus waarom zou de plant niks meer doen. Ze trekken de voeding nog uit de bladeren. Nog effe en die plant is klaar. Je plant je kapt pas echt als de rot te erg word, en of je plan klaar is. En dat zie je via de trichomes. Over rovers, je hebt ook buurten met goeie buren. Het is niet fijn om je plant gepikt te hebben. Maar een plant die geen kwaliteit , smaak, of stoned heid heeft heb je ook niks aan. Dus kijk de trichomes via een loep, of microscoop die 30x vergroot of meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zolang je geen rot en schimmel hebt kun je ze rustig laten staan. De laatste planten vorig jaar werden geoogst tegen de kerst geloof ik

 

Dat was ook wel een uitzonderlijk warm najaar en vorst hebben we al helemaal niet gehad. Zodra het gaat vriezen is het wel zo'n beetje over. Maar zolang het gaat, gaat het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog lekker laten staan, er is mooi weer op komst en elke dag zon extra is meegenomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...