Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiettop

Manwijf???

Recommended Posts

hallo ik heb net mijn buiten oogst omgekapt. en tot mijn ontdeking met het knippen

zie ik bruine haartjes maar tog ook witte stuifmeel balletje,s .in de oxsels een man wijf dus

.hij plakt wel als een vrouw en ruikt ook heerlijk als een vrouw. heb ik hier nog wat aan?

of is alles rijp voor de compost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, daarvoor moet je $4.99 over maken :lol:

 

Have patience my dear.

 

Btw, een foto doet ook wonderen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk man roken die handel

en anders bij mij op de compost hoop :lol:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, ik heb dus hetzelfde probleem, ik had allemaal toppen die behoorlijk sterk roken, maar eenmaal gedroogd bleek dat er allemaal zaad in zat.

Verder vond ik het al raar dat er allemaal balletjes in m'n ''wiet'' zaten..

 

Het is nu aan het drogen en ik denk dat ik er maar hasj van maak, er zit in iedergeval genoeg THC op de topjes.

En Hasj neemt ook een stuk minder ruimte in beslag dan al die topjes die vol met zaad zitten.

 

Als het nou nog goed zaad was had ik het minder erg gevonden, maar jammer genoeg had ik het gewoon uit vogelzaad gehaald om ''het even te proberen''.

Maarja, de volgende keer beter zal ik maar zeggen. :lol:

Edited by Puerperium

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: Dus jij rookt nu vogelzaadweed ? :)

En dat je toppen vol zitten met zaad komt waarschijnlijk door iemand uit de buurt die een mooi mannetje heeft staan en dit wil roken ,uit onwetendheid.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat als ik nou vertel dat het m'n eigen stomme onwetendheid is? :lol:

Mannen te laat weggehaald. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een lekkere cake van bakken... De hele plant ff choppen en een beetje wietboter van maken... Cakeje baken. Dan heb je nog iets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je mijn eerste post niet gelezen soms?

Ik denk dat ik er gewoon Hasj van maak, er zit genoeg thc op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit geoogste plantje komt ook uit vogelzaad? Zo ja, maak er maar geen hasj van; zal toch geen THC bevatten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die komt inderdaad uit vogelzaad.. Maar waarom zie ik er dan zat trichomes op zitten?

En waarom ruikt het dan gewoon naar wiet?

Ik kan me niet voorstellen dat er dan geen thc in zit hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Open in het vervolg je eigen topic, dan verziek je teminste de starter z'n topic niet!!

 

 

hennep

De vezels van de bast zijn bijzonder sterk en lang en laten zich makkelijk van de plant losmaken zolang ze niet volledig is opdroogd.

Het zaad. Hennepzaad is eetbaar, voedzaam en gezond voor mens en dier. Het wordt onbewerkt gebruikt als vogelzaad onder de naam kempzaad. Kempzaad werkt op zangvogels zoals haver op een paard. Van Boeddha wordt beweerd dat hij in zijn ascetische periode één kempzaadje per dag at. Vissers gebruiken het zaad als aas

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou ik een ander topic moeten maken over het zelfde onderwerp?

Dan krijg je dat gezeur weer van ''hier is al een topic over'' Of dit of dat.

En tja, je kunt het ''verzieken'' noemen, maar ik stel gewoon mijn vragen in

een topic dat toevallig over hetzelfde onderwerp gaat.

Blijkbaar is het dan nog niet goed?

 

Maar oké, de volgende keer maak ik zelf wel een nieuw topic aan, ookal is het hetzelfde onderwerp.

Ik dacht alleen dat het makkelijker zou zijn op deze manier.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De toppen bevatten harsen ,die kleine druppeltjes op 'stokjes'die je ziet. Één van de bestanddelen van die hars is THC ,maar in jou geval waarschijnlijk niet meer dan 5% . Bij Cannabis heb je al snel 10 %

 

Het kan ook zo zijn dat je er herma's tussen had staan , erg veel kans op zelfs bij dergelijke zaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nu de toppen aan het drogen. sorry kan geen foto,s maken .ff geen camera

zit idd veel zaad aan. hasj van maken heb ik ook al aan gedacht .alleen hou je er zo weinig aan over .

plakt wel goed. ruikt ook goed. als ik nu als de toppen heelemaal droog zijn de zaden weg haal en de top met

bruine haardjes. in een vloeitje rol heeft iemand dit wel eens gedaan? .zal je er dan beetje knetter van worden ? wat zou ik er verder nog mee kunnen weg gooien is ook zo zonden denk dat ik droog 700 gram over hou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vraagje, zou je het ook gewoon kunnen roken als je kempzaad gebruikt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...